27.8 C
Craiova
sâmbătă, 5 iulie, 2025
Știri de ultima orăBani & AfaceriPan Group, schimbare la faţă

Pan Group, schimbare la faţă

Producătorul local în branşa de morărit şi panificaţie şi-a îmbunătăţit imaginea şi brandul. De la jumătatea lunii septembrie, Pan Group s-a lansat sub o nouă siglă, un nou brand: „Fabrica de Pâine Pan Group“. Imaginea este vizibilă deja pe ambalajele produsului care a consacrat fabrica, şi anume pâinea, precum şi pe maşinile de distribuţie ale companiei. Deşi brandul nou „Fabrica de Pâine Pan Group“ a fost introdus din luna iulie, primele produse sub această marcă au apărut pe piaţă la jumătatea lunii septembrie. Sloganul companiei craiovene, „Pâinea noastră“, a fost înlocuit cu altul „Un plus de prospeţime“. „La nivel local, Pan Group este cunoscută de mai mulţi ani ca Fabrica de Pâine. Prin noul brand, venim mai aproape de consumatorii noştri, dar nu numai prin nume, ci şi printr-o serie de investiţii care au avut ca rol îmbunătăţirea calităţii produselor şi a serviciilor noastre“, a susţinut Florin Busuioc, managerul general al companiei. Fabrica a făcut investiţii masive anul acesta, dintre care sunt amintite un cuptor modern pentru pâine şi opt maşini de distribuţie, toate acestea, în valoare de 650.000 de euro. Produsul de top al Pan Group, pâinea, are o imagine nouă şi o calitate îmbunătăţită, după cum anunţă conducerea companiei.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

6 COMENTARII