Compania germană Deichmann, cel mai mare retailer de încălţăminte din Europa, a înregistrat anul trecut în România afaceri de 63,8 mil. lei, mai mari cu 114% faţă de 2008 (29,8 mil. lei), pentru 2010 fiind planificate 10 noi magazine, prin care se vor asigura cel puţin 100 de locuri de muncă.
În 2009, numărul de magazine Deichmann din România a crescut de la 13, câte erau la începutul anului, la 21 la sfârşitul anului.
În ceea ce priveşte cifra de afaceri a grupului, aceasta a crescut în 2009 cu 9%, de la 3,1 miliarde euro până la 3,4 miliarde euro (2,9 miliarde net). Numărul de perechi de pantofi vândute a crescut cu 8,3%, de la 127 la 138 milioane. “Ni s-a confirmat astfel că şi pe perioada crizei trebuie să ne menţinem planurile de expansiune”, a comentat Deichmann rezultatele companiei.
Cel mai mare retailer de încălţăminte din Europa şi-a implementat în 2009 planul de investiţii comunicat, extinzându-şi reţeaua de filiale europene, astfel încât în prezent s-a ajuns la 215 magazine în Centrul şi Sud-Estul Europei. În întreaga lume, grupul Deichmann a deschis în total 282 filiale noi. Anul trecut, s-a deschis un centru logistic suplimentar în Slovacia, pentru a sprijini expansiunea în Centrul şi Sud-Estul Europei. Grupul preconizează la începutul anului viitor deschiderea primului magazin în Serbia.