În următorii ani, Zona Metropolitană Craiova va fi mult mai bine promovată la nivel regional, naţional şi internaţional. Până la sfârşitul lunii octombrie, Instituția Primarului municipiului Craiova va definitiva Strategia de marketing urban și brand a orașului, care are în vedere un amplu program de promovare – publicitate, târguri interne și internaționale. Scopul principal al acestei strategii, care momentan este în fază de proiect, este creșterea notorietății brandului Craiova – ca pol de creștere și competitivitate economică pentru regiunea Oltenia, ca destinație sigură și oportună pentru investiții de anvergură în România și ca oraș european cu un grad ridicat al calității serviciilor oferite populației și turiștilor. Mai multe amănunte în Gazeta de Sud de mâine.
Brandul Craiovei, în faza de cercetare
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei