Tyra Banks, fosta supermodelă devenită antreprenoare, a reușit din nou să atragă atenția lumii întregi. De data aceasta, nu printr-un pas de podium, ci printr-o inovație culinară care a stârnit uimire și amuzament în mediul online: „înghețata caldă”.
Produsul face parte din portofoliul brandului său de înghețată Smize & Dream, cunoscut deja în Australia pentru combinațiile sale creative și brandingul inspirat de visurile copilăriei lui Banks. Noua creație, numită „Hot Mama”, este descrisă de vedetă drept „prima experiență din lume cu înghețată CALDĂ”.
„Nu latte. Nu ciocolată caldă. Ci cupele tale preferate, transformate în înghețată lichidă. Caldă. De băut, iubito”, a scris Tyra Banks pe rețelele sociale.
Internauții au reacționat rapid, întrebându-se ce este, de fapt, „înghețata caldă”. De la presupuneri legate de un milkshake fierbinte până la o băutură cremoasă cu lapte, echipa Smize & Dream a refuzat să confirme vreo teorie, păstrând misterul și interesul publicului.
Potrivit revistei Parade, „Hot Mama” este concepută ca o delicatesă interactivă, destinată celor care vor să se bucure de gustul bogat al înghețatei, dar într-o formă lichidă și călduță, perfectă pentru sezonul rece. Lansarea oficială în SUA este programată pentru această iarnă, după succesul viral al produsului în Australia, potrivit CNN.
Deși unii internauți au primit ideea cu scepticism, Tyra Banks mizează pe originalitate și pe promisiunea unei experiențe senzoriale unice – un desert „de vis”, care sfidează convențiile.
Așadar, dacă ești gata să încerci ceva cu adevărat diferit, rămâi cu ochii pe Smize & Dream. „Înghețata caldă” ar putea deveni următorul mare trend dulce al iernii!
Citește și: Dolj: Plutonierul adjutant Cicea Lucian, un jandarm implicat în comunitate și în sport