Ieri, în cadrul evenimentului desfăşurat la Banca Naţională a României, a fost lansat Centrul Naţional de Consiliere şi Consultanţă a consumatorilor în domeniul financiar-bancar.
Proiectul este iniţiat de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – InfoCons, sub egida Federaţiei Asociaţiilor de Consumatori, în parteneriat cu Banca Naţională a României.
În cadrul proiectului, consumatorii au la dispoziţie un număr de telefon unic – 021.9615, la care pot suna pentru sesizări în domeniul financiar-bancar. Numărul este cu tarif normal în reţeaua Romtelecom, apelabil din toate reţelele, iar informarea şi consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit, precum şi demersurile necesare în vederea Soluţionării Alternative a Disputelor pentru litigiile dintre consumatori şi bănci.
S-a lansat Centrul Naţional de Consiliere şi Consultanţă a Consumatorilor în domeniul financiar-bancar
ȘTIRI VIDEO GdS
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei