O bătrână din judeţul Vrancea, care s-a rătăcit în drum spre casă, a fost salvată de apelul operatorului unui call-center de la o companie de telefonie mobilă. Angajatul o sunase să îi facă o ofertă pentru un abonament, iar femeia i-a spus că s-a rătăcit. Operatorul a sunat la 112, iar poliţiştii au căutat-o pe bătrână până au găsit-o.
Conform IPJ Vrancea, un operator al unui call center a apelat în mod aleatoriu un număr de telefon, pentru a prezenta oferte de achiziţionare a unor servicii de telefonie.
„La capătul firului a răspuns, din fericire, şi bunica Safta, care i-a relatat că s-a rătăcit într-o zonă cu vegetaţie înaltă şi nu mai poate să ajungă acasă, având probleme cu vederea la cei 85 de ani.
Operatorul call-center a apelat imediat 112 şi a comunicat toate datele deţinute, dar şi cele relatate de bunică, reţinând că localitatea ar fi un sat care începe cu litera „F” dintr-o zonă de munte“, au transmis reprezentanţii IPJ Vrancea.
Doi polițiști au făcut rapid conexiunea dintre datele oferite de operator și persoana căutată. Ei au sunat la numărul primit de la operator, dar, din cauza panicii, femeia nu a reușit să răspundă la telefon.
Poliţiştii au plecat în căutarea femeii şi după 40 de minute au reuşit să o găsească la un 1 km de casă, într-o zonă împădurită. Bătrâna se rătăcise după ce o luase pe o scurtătură şi nu mai recunoscuse locurile.
Ea a fost condusă acasă, fără a avea nevoie de îngrijiri medicale.