Land Rover a incheiat un contract pe trei ani cu jucatoarea de tenis rusa Maria Sarapova, care devine astfel noua imagine a marcii. Campioana de la Wimbledon isi va asuma rolul de ambasador al marcii Land Rover prin participarea ei la diferite evenimente si activitati de prezentare, dar si in viitoarele clipuri publicitare, a anuntat Sally Eastwood, vicepresedinta de marketing a grupului. Contractul, in valoare de doua milioane de dolari pe an, implica operatiunile de promovare din Statele Unite, Marea Britanie si Rusia. De asemenea, Maria Sarapova si-a rezervat dreptul de a nu concura in circuitul WTA cu logo-ul Land Rover pe echipament.
Intelegerea dintre Maria Sarapova si Land Rover se bazeaza nu numai pe bani, ci si pe excelenta relatie din trecut, când compania ii punea la dispozitie masini promotionale, desi nu avea un renume in circuitul profesionist de tenis. Ea a declarat: „Eram un fan al Land Rover inca de atunci. Eram foarte bucuroasa ca ei stiau cine sunt“. Legatura a fost accentuata de drive-testul pe care Maria l-a facut impreuna cu seful Land Rover, Mike O’Driscoll, cu un LR3 pe Sunset Boulevard din Los Angeles, „uitând“ sa-i spuna acestuia ca nu are decât permis de conducere pentru incepatori. „Sarapova reflecta spiritul de aventura si capacitatile extraordinare ale vehiculelor noastre. Determinarea si succesul ei se combina perfect pentru a o transforma intr-o icoana globala. Suntem incântati ca ne reprezinta“, a spus Mike O’Driscoll.
Dupa victoria de la Wimbledon, in 2004, Maria Sarapova si-a cumparat un Land Rover, iar acum, dupa contractul de marketing, a comandat unul negru supraalimentat. Tânara jucatoare are semnate deja contracte cu Canon, Nike, Tag Heuer, Colgate-Palmolive, Prince si Motorola, insumând aproape 22 de milioane de dolari pe an.
Asocierea Land Rover cu Sarapova vine dupa contractul similar semnat cu jucatorul profesionist de golf Grag Norman. Departamentul de Marketing al constructorului a anuntat ca astfel câstiga imagine intr-o paleta variata de grupuri de consumatori.