36.8 C
Craiova
miercuri, 23 iulie, 2025
Știri de ultima orăActualitateBCR nu are program de lucru cu în ziua de 1 mai

BCR nu are program de lucru cu în ziua de 1 mai

Unităţile teritoriale retail inclusiv cele care îşi desfăşoară activitatea în mall-uri, centrele de afaceri corporate şi administraţia centrală a BCR nu vor avea program cu publicul în ziua de 1 mai 2010.
BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Totodată, va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM) şi a automatelor de schimb valutar (ASV), astfel încât clienţii băncii să poată avea acces nelimitat la propriile resurse financiare. Deţinători de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă Carduri va fi disponibil 24 de ore din 24.
Totuşi, clienţii BCR vor avea acces la conturi şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare în această perioadă telefonic, prin Alo 24 Banking BCR disponibil zilnic, între orele 8.00 şi 22.00 prin apelarea InfoBCR şi prin internet – Click 24 Banking BCR accesibil 24/7 prin portalul BCR (www.bcr.ro).
În plus, prin apelarea InfoBCR, clienţii vor beneficia în această perioadă de următoarele servicii: Suport Tehnic în utilizarea Alo şi Click 24 Banking BCR, disponibil 24/7, asistenţă de urgenţă deţinători de carduri, disponibil 24/7, informaţii generale despre produsele şi serviciile BCR, disponibile zilnic, între 8.00 şi 22.00.
Numerele de telefon InfoBCR sunt:
– 0801.0801.227 apelabil din reteaua de telefonie fixa Romtelecom, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara de unde este apelat
– 021/407.42.00 apelabil din orice retea din tara si din strainatate, taxabil la tarif normal;
– *0801.227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone Easy Dial, taxabil la tarif normal.
Serviciul good.bee Tranzacţii mobile va fi funcţional 24 de ore din 24, permiţând clienţilor să obţină informaţii despre cont, să reîncarce orice cartelă de mobil în reţelele partenere, să trimită bani în orice cont din România sau să plătească facturi. Apelabil din reţelele mobile partenere la *4146 sau din orice reţea la 021.266.77.00 (numere cu tarif normal), Serviciul Suport Clienţi good.bee oferă informaţii şi asistenţă în această perioadă, zilnic între 9.00-18.00.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS