30.1 C
Craiova
luni, 4 august, 2025
Știri de ultima orăActualitate„Pauza de publicitate“ pentru tinerii craioveni

„Pauza de publicitate“ pentru tinerii craioveni

Zeci de tineri iubitori de publicitate s-au inghesuit simbata in Murphy’s Pub din Craiova, pentru a asista la manifestarile organizate cu prilejul „Pauzei de publicitate“, eveniment inclus in proiectul „I’Mag. Dezvoltarea tinerilor creatori de imagine“. Asociatia pentru Integrare Europeana „Quiz“, organizatorul evenimentului, i-a invitat cu aceasta ocazie, pentru a sustine prelegeri despre ceea ce inseamna cu adevarat creatia intr-o agentie de publicitate, pe reprezentantii unora dintre cele mai mari agentii de acest gen din tara si din strainatate.


Intr-o atmosfera neprotocolara, Mihnea Gheorgiu si Claudiu Dobrita, reprezentanti ai agentiei Leo Burnett din Bucuresti, le-au vorbit tinerilor despre structura unei agentii de publicitate si despre rolul fiecarui departament, intr-un seminar intitulat „Creatia si restul. Despre cit conteaza ceea ce nu este creatie intr-o agentie“. La sfirsitul prezentarii, participantii, majoritatea tineri selectati in cadrul proiectului „I’Mag“, dar si simpli iubitori de publicitate, au putut viziona unele dintre cele mai bune spoturi publicitare premiate la festivalurile internationale. Evenimentul s-a mutat dupa-amiaza in sala italiana a Muzeului de Arta, unde reprezentantii agentiei Violet Advertising din Bucuresti au prezentat un studiu de caz complex despre constructia de brand.


„I’Mag“ se va incheia pe 7 noiembrie


Evenimentul care a avut loc simbata este cuprins in numeroasele actiuni initiate de Asociatia pentru Integrare Europeana „Quiz“, in cadrul proiectului „I’Mag“. La inceput, au fost selectati 60 de tineri talentati care au participat pina in prezent la doua module de pregatire compuse din training-uri generale si training-uri orientate catre domenii specifice din cimpul publicitatii. Camelia Olteanu, presedinte al Asociatiei pentru Integrare Europeana „Quiz“, a declarat ca proiectul „I’Mag“ are ca scop familiarizarea tinerilor cu conceptele publicitare, precum si promovarea ideii de publicitate in mediul de afaceri craiovean. „Proiectul a fost creat pentru a educa atit tinerii craioveni cu privire la conceptele legate de publicitate, dar si piata craioveana, pentru a creste interesul mediului economic pentru promovarea afacerii“. Manifestarile din cadrul „I’Mag. Dezvoltarea tinerilor creatori de imagine“ se vor incheia pe 7 noiembrie cu gala premierii, cind vor fi alesi cistigatorii dintre tinerii selectati in cadrul proiectului. Primele doua echipe vor cistiga premii constind in abonamente la reviste de specialitate, carti, dar si excursii la munte.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS