35.4 C
Craiova
sâmbătă, 5 iulie, 2025
Știri de ultima orăLocalLa un pas de vandalizarea casieriei CEZ

La un pas de vandalizarea casieriei CEZ

Casieria de la parterul imobilului în care funcţionează CEZ a fost luată cu asalt
ieri – dimineaţă. Oamenii s-au prezentat pentru a treia oară din aprilie încoace cu facturile plătite la energie electrică într-o mână şi cu avertismentul că vor fi debranşaţi dacă nu plătesc în cealaltă mână.

OLT. Până la ora 8.00, fosta casierie a Electrica Oltenia gemea de lume. Oamenii erau furioşi că sunt puşi pe drumuri degeaba şi îşi împărtăşeau „impresiile“ despre batjocura la care sunt supuşi de holdingul ceh.
Puţin a lipsit ca parterul clădirii să fie vandalizat, pensionarii fiind cei care au dat tonul. Ei au propus celor înghesuiţi la coadă să spargă geamurile. Spiritele s-au calmat însă, iar instigarea a rămas fără urmări. Oamenii au preferat să se „răcorească altfel“. Cei care nu înjurau de mama focului Electrica, CEZ, cehii, poşta ş.a.m.d. povesteau felul în care au primit noile avertismente. Un bărbat în toată firea, când a văzut factura de 29 de milioane de lei vechi, a căzut din picioare, pentru că ştia că a plătit la zi, povesteşte cineva. O femeie de curând operată stătea la coadă, până a fost lăsată de ceilalţi să intre în faţă şi să clarifice situaţia, deoarece era evident că se simţea tot mai rău.
O parte dintre cei purtaţi pe drumuri degeaba s-au adresat Ştefaniei Ispas, purtătoarea de cuvânt a CEZ de la Slatina. „Mi-e teamă să nu se întâmple ceva cu oamenii ăştia. Am cerut colegilor să ducă apă la casierie şi să pornească aerul condiţionat“, a spus reprezentanta CEZ, încercând să disimuleze faptul că a plâns. Ea a recunoscut că situaţia este gravă şi cerut din nou scuze tuturor clienţilor.
Judeţul Olt este singurul din ţară care se confruntă pentru a treia oară cu această problemă, a somării clienţilor că vor fi debranşaţi dacă nu se prezintă la ghişeu să plătească aceleaşi facturi pentru care au mai fost somaţi de două ori.

Explicaţii

Într-un fax remis după-amiază redacţiei de Direcţia de Relaţii Publice şi Comunicare a CEZ, reprezentanţii de la Bucureşti ai companiei, încercând să dreagă busuiocul, o fac şi mai de oaie. Ei afirmă că de la ultimul val de scrisori, de acum câteva săptămâni, când au dispus oprirea trimiterii acestora, „s-a constatat creşterea alarmantă a creanţelor“. Din acest motiv au trimis o „invitaţie scrisă pentru a lămuri eventualele neconcordanţe între situaţia plăţilor din baza de date şi realii rău-platnici“, la care, potrivit comunicatului, clienţii nu au reacţionat. CEZ a ales, de aceea, cealaltă variantă, a ameninţărilor cu debranşarea.
Compania nu îşi asumă nici de această dată responsabilitatea. „Aşa cum am mai spus, există în baza de date plăţi efectuate care nu pot fi alocate clienţilor: greşeli de încasare, greşirea simbolului variabil etc. Sunt erori umane care nu aparţin companiei, însă pe care încercăm să le rezolvăm şi, pe cât posibil, să reducem numărul acestora“, se mai arată în comunicat.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

2 COMENTARII