Reprezentanţii producătorului de automobile Dacia au anunţat astăzi că în cursul anului trecut, în întreaga lume au fost vândute 359.822 de autovehicule purtând sigla Dacia, în creştere cu 4,8% faţă de nivelul înregistrat în 2011, informează Agerpres.ro. Potrivit comunicatului Dacia, anul 2012 a reprezentat un an important pentru evoluţia gamei Dacia, lansarea a şase modele noi permiţând mărcii să-şi reînnoiască oferta de produse, prin introducerea noilor modele Logan, Sandero şi Sandero Stepway. În plus, au fost abordate în premieră noi segmente de piaţă, cum ar fi cel al vehiculelor de familie şi al vehiculelor combi, cu modelele Lodgy, Dokker şi Dokker Van.
Principalele pieţe externe au fost Franţa, cu 84.522 de unităţi vândute, Germania, cu 46.590 de unităţi vândute şi Algeria, 41.710 unităţi vândute. În România, Dacia a reuşit să-şi menţină poziţia de lider, cu peste 26% din totalul vânzărilor de vehicule noi, în ciuda contextului defavorabil marcat de o scădere abruptă a pieţei.