Facebook primeşte un design nou. Meta anunţă o serie de schimbări vizuale pentru aplicaţia Facebook, care nu vor schimba fundamental modul de funcţionare sau aspectul, dar promit îmbunătăţiri punctuale pentru anumite elemente şi secţiuni.
Mutarea va avea rolul de a simplifica accesul la piaţa din cadrul Facebook şi arată că această secţiune beneficiază de o atenţie sporită din partea companiei.
Meta spune că vrea să readucă în prim plan relaţiile dintre prieteni, după ce, în ultimii ani, a făcut dificile aceste relaţii, aducând în feed din ce în ce mai mult conţinut din afara bulei, potrivit news.ro
Pe această idee, butonul secţiunii Friends este şi el pus în bara din partea de jos a ecranului, alături de Reels, o altă secţiune pe care se pune acces.
Astfel, alături de cele trei secţiuni „bătute în cuie”, Home, Notifications şi Profile, celelalte trei vor fi Friends, Reels şi Marketplace. Facebook permite utilizatorilor să aleagă butoane care apar în bară şi rămâne de văzut dacă cele trei noi butoane vor fi fixate permanent.
Afişarea imaginilor într-o grilă standardizată
Alte schimbări privesc afişarea imaginilor într-o grilă standardizată şi modul în care se interacţionează cu acestea, Facebook împrumutând de la Instagram funcţia double tap pentru a da like.
Tot pentru imagini, în cadrul funcţiei de căutare, va fi integrat un modul de vizualizare pe tot ecranul, care va permite utilizatorilor să deschidă imaginile din paginile cu rezultate fără a părăsi funcţia de căutare.
Compania spune că va fi îmbunătăţit şi modul în care sunt afişate şi ordonate comentariile, pentru a uşura interacţiunea şi urmărirea conversaţiilor.
Toate aceste schimbări, alături de multe altele minore, vor fi implementate în aplicaţia Facebook pe parcursul următoarelor săptămâni.
Citeşte şi: Lege care oferă femeilor diagnosticate cu endometrioză o zi liberă plătită, adoptată de Senat

