-1 C
Craiova
joi, 25 decembrie, 2025
Știri de ultima orăMagazinVG Home, stil şi eleganţă

VG Home, stil şi eleganţă

De mai bine de 50 de ani, VG este o nemuritoare sursă de eleganţă, o forţă care se impune în estetică, în artele vizuale. Casa VG şi decorurile sale sunt influenţate de lumea modei, de forma obiectelor, interpretând stiluri şi redescoperind tradiţii.

 

Casa VG încântă, transformând decorurile în impresii şi sentimente. Standurile VG s-au făcut remarcate şi au fost extrem de apreciate de public, dar şi de specialiştii în domeniu atât la târgul de mobilă de la Paris, cât şi la cel de la Verona.

Vasele supradimensionate, propuse şi de multe alte ateliere de design, exprimă un trend de necontestat, salvând cu bun-gust situaţiile în care avem de amenajat spaţii foarte înalte sau foarte late, standuri expoziţionale sau zone hoteliere. Şi totuşi, VG Home se distinge prin motive florale şi texturi, materiale neconvenţionale şi culori puternice, astfel încât paravanele şi vasele, corpurile de iluminat şi chiar piesele de mobilier să arate asemenea unor bijuterii preţi-oase pentru interior.

Propunerea casei VG pentru toamnă se bazează pe cele mai reci nuanţe: alb, fucsia şi negru, cu mici accente de argintiu şi auriu.

 

Rozul aduce o undă de energie şi de viaţă

 

Puritatea albului absolut accentuează forma vaselor conice din răşină, care au în relief frunze de lotus stilizate. Acelaşi efect este dat şi tapetului.

Umbrarele din nailon ţesut de pe podeaua Nuovola şi lămpile de masă cu accente metalice sunt reminiscenţe ale unui cuib de pasăre, în timp ce masa din cristale Swarovski, şlefuită în formă de ou, luceşte asemenea unui diamant.

Canapeaua voluminoasă Rolondo, acoperită cu blăniţă de iepure alb, şi vazele Pumpkin, cu accente de material argintiu, sugerează legătura strânsă între latura organică şi tehno a colecţiei, maeştrii care au realizat campania publicitară fiind ataşaţi de ideea cameleonică.

Următoarea zonă de contrast direct cu acest spaţiu pur, alb, şic şi elegant se referă la agresiva împletitură de fucsia cu negru.

Piesele de mobilă sunt împrospătate cu un pic de roz, ce aduce o undă de energie şi de viaţă în încăperi. Forma senzuală de floare a fotoliului Pance este irezistibilă, asemenea rafinamentului şocant al măsuţei de lac.

Altă surpriză este măsuţa neagră cu picioare din răşină, liniară şi sofisticată. Obiectele unice, asemenea vazelor elegante din sticlă suflată şi prelucrată, şi sculpturile din jad înnobilează spaţiul creat.

Un spaţiu nou, care, în felul său, este demn de o canapea somptuoasă, imitaţie New Versailles, din piele cu metal auriu şi rezemătoare capitonată. O încântare unică este oferită de luxoasa vază Pumpkin, acoperită cu un textil auriu.

 

Colecţii pline de contrast şi combinaţii neobişnuite

 

Colecţia VG este creată de Giorgio Tesi şi Raul Romaguera, de la G+R Design, care de-dică o atenţie specială florilor artificiale, creând astfel o nouă colecţie aparte – VG BLUME. G reprezintă logo-ul ce se identifică cu Vanin Giancarlo Spa, o companie italiană cu o tradiţie şi cunoştinte solide în domeniul home&deco, ce are expunere atât în plan naţional, cât şi în cel internaţional, mulţumită atenţiei sofisticate asupra detaliilor din jurul casei.

Pentru mai bine de 50 de ani, VG a interpretat starea de spirit contemporană din lumea mobilei şi a decoraţiunilor interioare cu colecţii de obiecte şi accesorii ce sunt întregite din timp în timp cu piese de mobilier ce reflectă acelaşi spirit.

Valoarea actului de creaţie manuală, cercetarea şi căutarea neoprită de noi materiale dau mixul de valoare, din care rezultă filozofia companiei. Colecţiile atemporale, cu iz clasic, însă, în acelaşi timp de ultimă generaţie, pline de contrast şi combinaţii neobişnuite, caracterizează produsele VG.

VGnewtrend adună stimuli vizuali din toată lumea şi îi transpune în produse şi stări de spirit, exprimând şi anticipând trenduri, creând stiluri pentru oamenii sofisticaţi, care se simt acasă oriunde în lume, fără să sacrifice legătura instinctivă cu cultura şi originile sale.

Astăzi, compania se bazează pe trei categorii de produse. VGnewtrend este identificată cu obiecte şi accesorii executate din materiale diverse, precum: metal, răşini, ceramică, sticlă, ratan sau lemn exotic. Colecţiile VG sunt catalogate şi create de Giorgio Tesi şi Raul Romaguera (G+R Design), dar sunt manufacturate de meşteşugari de pe întreg globul, beneficiind de un cumul de tradiţii şi cunoştinţe, care dau multor piese unicitate şi caracter. VG BLUME reprezintă segmentul dedicat florilor artificiale, care au fost mereu un aspect important în companie. Create cu o deosebită atenţie pentru detaliu, acestea adaugă naturaleţe esteticului. Florile ne seduc, ne stimulează simţurile vizuale, tactile şi olfactive prin esenţele special create pentru anumite varietăţi, cum ar fi trandafirii.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS