Aleșii județeni au modificat, în ultima ședință, Regulamentul pentru acordarea titlului Gorjeanul Anului și a distincțiilor conferite unor personalități cu merite deosebite.
Astfel, a fost necesară modificarea termenului de depunere a documentației necesare pentru acordarea titlului „Gorjeanul Anului“ şi a distincţiei „Diplomă de excelenţă”, precum și a denumirii compartimentului responsabil cu implementarea prevederilor din acest regulament.
Potrivit reglementării actuale, termenul limită de depunere a documentației este 15 mai. Având în vedere situația excepțională cauzată de pandemia de COVID-19, urmată de instituirea stării de urgență începând cu 16 martie 2020 și pentru a oferi cetățenilor județului posibilitatea de a opta pentru titlurile „Gorjeanul Anului“ și distincţia „Diplomă de excelenţă”, termenul de depunere a documentației a fost stabilit pentru 15 iulie.
Propunerile, însoţite de nota de prezentare, vor fi postate pe site-ul Consiliului Judeţean Gorj, la secţiunea Anunţuri-dezbateri publice, până la data de 25 iulie. Cele două date vor rămâne stabilite și pentru anii următori și nu se va reveni la situația anterioară.