23.3 C
Craiova
duminică, 17 august, 2025
Știri de ultima orăActualitateMarketing şi promovare în domeniul construcţiilor

Marketing şi promovare în domeniul construcţiilor

Anteprenori români şi bulgari, care îşi desfăşoară activitatea în domeniul construcţiilor, au participat, la Craiova, timp de patru zile (3 – 6 decembrie) la prima Sesiune de Pregătire „în clasă“ pentru marketing şi promovare în domeniul construcţii, desfăşurată în cadrul proiectului „AGRICONS – Piaţa virtuală pentru produsele agroalimentare şi din construcţii, instrument modern de susţinere a dezvoltării comune a afacerilor în zona transfrontalieră România Bulgaria“.
Proiectul este implementat în perioada aprilie 2013 – iunie 2014 de Asociaţia Română pentru Industrie Electronică şi Software, filiala Oltenia (ARIES Oltenia) în colaborare cu mai mulţi parteneri din România şi Bulgaria, în cadrul Programului de Cooperare Transfrontalieră România – Bulgaria 2007 – 2013.
„AGRICONS“ are drept obiective crearea de instrumente moderne pentru stimularea schimburilor comerciale şi a afacerilor comune în zona transfrontalieră şi creşterea competitivităţii firmelor din domeniile agro-alimentar şi construcţii prin instruire şi marketing.
Prima sesiune de pregătire organizată în cadrul proiectului a fost destinată firmelor care îşi desfăşoară activitatea în sfera construcţiilor (producere, desfacere şi servicii). Prin intermediul trainingului, reprezentanţii firmelor participante au avut posibilitatea să afle informaţii în legătură cu cele mai noi tehnici privind marketingul şi promovarea produselor din domeniul lor de interes. Totodată, evenimentul s-a concretizat şi într-un schimb de informaţii, date de contact şi experienţă între antreprenorii români din judeţele Olt şi Dolj şi cei bulgari din districtele Montana, Vidin şi Pleven.
De altfel, la şase luni de la debutul proiectului, deja s-au stabilit relaţii de afaceri, firma Elpreco semnând contracte de desfacere a produselor cu firma Toplivo din Vidin. Următoarea sesiune de training pentru marketing şi promovare în domeniul construcţiilor se va desfăşura în Bulgaria, la Montana.
În cadrul proiectului sunt programate şi două sesiuni de instruire destinate firmelor din domeniul agroalimentar. Totodată, vor fi create o piaţă virtuală AGRICONS de promovare a produselor din cele două domenii şi o platformă e-learning care va conţine cursuri, noutăţi şi informaţii utile.
În 2014, se vor organiza două expoziţii în România (una pentru domeniul agroalimentar şi una pentru domeniul construcţii) cu produse din ambele ţări, având ca temă „Promovarea produselor locale prin marile reţele de aprovizionare şi hypermarketuri“.
Click News

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS