În Craiova, un bulevard aflat în plin proces de construire a început să se prăbușească.
Ploile căzute în ultima perioadă au înmuita pământul, iar asfaltul, acolo unde a fost turnat, fie că este vorba despre trotuare sau carosabil, s-a rupt în două. La fel s-a întâmplat și pe zonele neasfaltate, pământul pare că a fost înghițit de caverne nevăzute, în urmă, rămând adevărate cratere. Trotuarele și bordurile au rămas în aer, iar pământul de sub ele pare înghițit de un hău fără fund. Lucrările sunt compromise din moment ce capacele de la canalizare și geigerele sunt și ele înghițite de nămolul de pe marele bulevard. Localnicii spun că imaginile par desprinse dintr-un scenariu de groază. „Este un dezastru. S-au făcut gropi mari, atât pe strada asfaltată cât și pe trotuare și căile de acces în curți. Unii au fost nevoiți să le umple cu pietriș ca să poată ieși din curte. Mergeți cu grijă, este o denivelare foarte adâncă, cam pe la jumătatea străzii “, spune un localnic.

Mai mult decât atât, s-a surpat și pământul de pe mijlocul bulevardului, pe unde s-a acoperit fostul canal și s-a introdus rețeaua de canalizare. Precipitațiile din ultima perioadă și-au adus aportul din plin și au arătat cât de ‘bine’ au fost făcute lucrările, atât de către constructor, cât și de către operatorul de apă și canal. Locuitorii s-au întors în timp, când aveau parte de aceleași gropi și nămoale. Revoltați oamenii spun: „Mulțumim autorităților , mulțumim constructorului ! Bine că a plouat ca să se vadă cât de bine a fost executată lucrarea“, spune o localnică

Promisiuni
Pe strada Mălinului, lucrările au început în primăvara acestui an. Modernizarea viitorului bulevard a inclus şi canalul adiacent care a servit, în trecut, drept groapă de gunoi localnicilor. Transformarea urma să fie una radicală, spuneau autoritățile la acel moment. Aici, urma să apară un bulevar cu mai multe benzi de circulaţie, o reţea de canalizare pluvială nouă care să preia, inclusiv, canalizarea Spitalului Regional. Valoarea lucrărilora fost estimată la 21.950.906,41 lei (excl. TVA). Constructorul care a câştigat licitaţia, SC Bugaru Trans, promitea să finalizeze lucrările înainte de terme, adică în vara acestui an.
