Maşinile Dacia continuă să se bucure de succes pe piaţa franceză, statisticile publicate joi indicând o accelerare a înmatriculărilor în luna martie, până la 17.099 unităţi, nivel de aproape patru ori mai mare decât cel din aceeaşi lună a anului trecut şi care măreşte cota de piaţă la peste 6%.
În urma creşterii spectaculoase a vânzărilor, într-un ritm dublu faţă de cel din primele două luni, Dacia a ajuns în martie la o cotă de piaţă de 6,1% în Franţa, faţă de 1,8% în martie 2009, ceea ce o plasează pe prima poziţie în rândul mărcilor auto nefranceze, arată datele publicate de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).
Astfel, 17.099 de autovehicule noi Dacia au fost înmatriculate în martie în Franţa, din care 16.624 autoturisme şi restul vehicule comerciale uşoare. Datele sunt ajustate faţă de variaţiile sezoniere.
La autoturisme, cota de piaţă a Dacia a fost de 6,8% în martie 2010, faţă de 2% în a treia lună din 2010, ceea ce o plasează de asemenea pe primul loc în topul mărcilor nefranceze. În statisticile CCFA, mărci franceze sunt considerate doar Renault, Peugeot şi Citroen.