Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a efectuat în primele cinci luni ale anului 49.620 controale şi a aplicat amenzi în valoare de 56,78 milioane lei, cele mai reclamate companii fiind cele din domeniul telefoniei fixe şi mobile şi a furnizării energiei termice şi electrice, informează NewsIn.
Din numărul total de controale desfăşurate, în 67,6% din cazuri au fost aplicate sancţiuni contravenţionale (la 33.544 din controale), din care 19.228 s-au dat amenzi, potrivit unui raport al ANPC.
Totodată, autoritatea a primit în primele cinci luni din acest an 20.827 reclamaţii, din care 18.837 cercetate (adică peste 90% din cele înregistrate), iar din acestea 8.605 reclamaţii erau întemeiate, 6.111 neîntemeiate, 1.801 nesoluţionabile (9,6% din cele cercetate), 1.838 reclamaţii au fost redirecţionate altor structuri judeţene, iar 482 retrase.
În ceea ce priveşte ponderea reclamaţiilor înregistrate între 1 ianuarie şi 31 mai, 48,2% din acestea au privit serviciile nealimentare (10.033 reclamaţii), 22,2% (4.630 reclamaţii) erau împotriva produselor nealimentare, în timp ce un procent de 11,2% (2.327 reclamaţii) priveau serviciile financiare.
ANPC: Cele mai reclamate companii sunt din domeniul telefoniei şi furnizării energiei
ȘTIRI VIDEO GdS
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei