Craiova, 2 septembrie 2025 – Promenada Craiova va deveni vineri, 5 septembrie, punctul de start pentru Caravana BeActive m(all) the Rada Way, un proiect al Agenției Naționale pentru Sport, finanțat de Comisia Europeană prin programul Erasmus+. Evenimentul este dedicat promovării activității fizice și are loc în cadrul Săptămânii Europene a Sportului.
Începând cu ora 17:00, vizitatorii centrului comercial vor putea descoperi un program divers, care reunește sportul, educația și divertismentul. Aproximativ 300 de copii și tineri sunt așteptați să participe, pe bază de bilet gratuit din aplicatia SPOT, la competiții de fotbal cu premii BeActive.
la un atelier de parenting și nutriție susținut de ambasadorul BeActive, Ionuț Rada, dar și la o seară de muzică și dans, animată de profesori și dansatori din comunitatea craioveană.
Evenimentul de la Promenada Craiova marchează începutul Caravanei BeActive în mai multe centre comerciale din țară și se bucură de prezența lui Ionuț Rada, fost campion de fotbal, mentor sportiv și ambasador #BeActive.
După o carieră impresionantă în fotbal, cu experiențe la echipe precum Universitatea Craiova, Rapid București, Steaua București și CFR Cluj, Ionuț Rada și-a transformat pasiunea pentru sport într-o misiune personală de a inspira oamenii să adopte un stil de viață activ. Prin platforma sa de antrenamente online, The Rada Way, promovează disciplina, perseverența și bucuria de a face mișcare, oferind antrenamente accesibile tuturor.
Evenimentul are ca obiectiv principal promovarea unui stil de viață sănătos, printr-un mix de sport, educație și divertisment. Acesta face parte din proiectul România BeActive și va continua în alte orașe din țară, printre care București și Constanța, aducând sesiuni speciale de sport, parenting sportiv și nutriție sănătoasă. Participanții vor primi echipament sportiv dedicat: tricouri, șepci și rucsacuri BeActive.
Caravana BeActive în centrurile comerciale din România este organizată în contextul Săptămânii Europene a Sportului (23–30 septembrie 2025), o inițiativă a Comisiei Europene care își propune să mobilizeze peste 120.000 de participanți la nivel național.
Evenimentul este realizat cu sprijinul partenerilor principali: The Rada Way, Agenția Națională pentru Sport, DJST Dolj, alături de școli locale de dans de tango, latino și dansuri clasice.
Mai multe detalii despre evenimentele desfășurate în Promenada Craiova pot fi găsite pe site-ul oficial Promenada Craiova sau pe paginile de Facebook și Instagram ale centrului comercial.
***
Despre Promenada
Promenada, parte din portofoliul NEPI Rockcastle, cel mai mare și modern centru comercial din municipiul Craiova, are o suprafață închiriabilă de 78.500 metri pătrați, din care noul centru comercial ocupă 62.500 mp, iar magazinul Dedeman, 16.000 metri pătrați. Centrul comercial găzduiește peste 120 de magazine, mixul de chiriași incluzând atât nume în premieră la nivel național, cât și numeroase branduri în exclusivitate pe piața din Craiova.
Printre cele peste 20 de magazine în premieră se numără Massimo Dutti, Mamaquilla, Lefties, Peek & Cloppenburg, Nike, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Under Armour, Modivo, Mohito, Obsentum și Carrefour, dar și de noile concepte de magazine din lanțul Inditex: Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Zara. Alte premiere sunt constituite de retaileri de tehnologie și software (iStyle).
Promenada pune la dispoziția clienților săi peste 2100 de locuri de parcare, precum și cea mai mare terasă panoramică exterioară din Craiova, unde se găsesc restaurante și cafenele, pentru o experiență cât mai plăcută de petrecere a timpului liber.
Cu aplicația mobilă SPOT, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, clienții Promenada sunt recompensați cu puncte de loialitate la fiecare sesiune de cumpărături, ce aduc oferte și beneficii.