BRD-Groupe Societe Generale a depăşit, la începutul lunii iunie, nivelul de 2.000.000 de carduri emise, 10.000 de POS-uri instalate la comercianţi şi 1.100 de ATM-uri.
Banca şi-a dublat, practic, în doi ani, numărul de carduri emise, după ce a depăşit 1.000.000 de carduri la începutul anului 2005. Anul 2006 a fost marcat de o importantă campanie de promovare a cardurilor bancare, "Premii de excepţie în România, carduri unice în lume"’. În cadrul acestei campanii, BRD a emis carduri "ediţie limitată", cu un design unic în lume, prezentând imagini memorabile ale marilor campioni români Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi. Banca a reuşit să emită peste 500.000 de carduri în două luni, stabilind astfel un record în cadrul organizaţiei VISA.
Dezvoltarea activităţii de carduri este subliniată, pe de o parte, de creşterea cu 100% a volumului de tranzacţii la comercianţi şi, pe de altă parte, de avansul de 70% a volumului de tranzacţii la ATM-uri înregistrate la sfârşitul anului 2006 faţă de 2005.
"’BRD a fost unul dintre pionierii business-ului cu carduri în România, banca fiind în 1995 emitentul primului card de credit privativ din România – cardul Prima. BRD continuă să rămână în topul emitenţilor atât din punct de vedere cantitativ, cât şi în ceea ce priveşte inovarea şi calitatea serviciilor sale", a declarat Patrick Gelin, Preşedinte-Director General al BRD-Groupe Société Générale.
BRD a lansat recent Gadget, un card proprietar, destinat plăţii facturilor emise de furnizorii de utilităţi în întreaga reţea de ATM-uri BRD şi la POS-urile comercianţilor acceptanţi care afişează însemnele Simplis Facturi. Titularii de contract cu un furnizor de utilităţi sau servicii – partener BRD – pot avea acces rapid, prin intermediul acestui card, la un descoperit autorizat de cont de 300 de lei. Această rezervă suplimentară de bani, special alocată pentru a facilita achitarea utilităţilor, precum şi disponibilitatea 24h/24 şi 7 zile/7 a peste 1100 de bancomate BRD, constituie soluţii-cheie pentru lipsa temporară de disponibilităţi sau de timp a clienţilor.
BRD oferă clienţilor persoane fizice şi juridice 17 tipuri de carduri de debit şi credit, cu utilizare nationala şi internaţională.
BRD – Groupe Société Générale este a doua bancă din România, cu active ce depăşesc 8,7 miliarde EUR. Banca are peste 2,2 milioane clienţi şi operează o reţea de peste 600 de unităţi. BRD are cea de-a doua capitalizare bursieră la BVB (aproximativ 5,2 miliarde EUR).
BRD depăşeşte 2.000.000 carduri emise şi 10.000 de POS-uri instalate la comercianţi
ȘTIRI VIDEO GdS
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei