10.6 C
Craiova
duminică, 11 mai, 2025
Știri de ultima orăLocalProgramul "Dor de gust", oportunitatea agricultorilor de a-şi vinde producţia în hipermarketuri

Programul „Dor de gust”, oportunitatea agricultorilor de a-şi vinde producţia în hipermarketuri

„Dor de gust” este un program prin intermediul căruia, agricultorii români pot avea, din acest an, accesul de a-şi vinde producţia în marile lanţuri de magazine alimentare, transmite adevărul.ro.
Acest proiect este o iniţiativă a Asociaţiei Cultivatorilor de Legume, cu sprijinul Organizaţiei Interprofesionale PRODCOM Legume-Fructe şi a Centrului de Comunicare al Fermierilor din România şi este susţinut de Grupul Agricover care asigură platforma operaţională a programului, oferind suportul logistic, tehnic şi financiar.

Mircea Bujor, lider zonal al legumicultorilor din Teleorman, povesteşte cum a fost iniţiată ideea acestui program: „În toamnă când ne-am întâlnit la summitul la care a fost prezent premierul Chinei am discutat puţin şi ne-am reîntânit în decembrie şi am făcut un grup de iniţiativă. Eram cinci oameni. Sprijinul mare a venit din partea Centrului de Comunicare a Fermierilor din România, al PRODCOM-ului şi al Asociaţiei legumelor. Am văzut că nu putem să intrăm în hipermarketuri şi am zis să găsim o soluţie. Altă soluţie în afară de asociere nu există. De unul singur nu se poate. Noi avem suprafeţe, avem aproximativ 20 de hectare, dar tot nu putem să asigurăm cerinţa marilor magazine”, a spus producătorul.

Alături de agricultorul din Teleorman, în proiect au mai intrat alţi peste 200 de producători din toată ţara. Aproximativ 20 de legumicultori din Teleorman i s-au alăturat lui Mircea Bujor şi acum livrează produse către Cora, Selgros, Auchan sau Kaufland.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS