Administraţiile locale din judeţul Gorj au nevoie de 70 de posturi noi, pe diferite domenii de activitate, cele mai mari deficite de pesonal înregistrându-se la fondul funciar şi la departamentul fonduri europene, informează gorjexclusiv.ro. Autorităţile judeţene, respectiv Prefectura Gorj, Consiliul Judeţean, Finanţele Publice şi Oficiul de Cadastru au găsit, se pare, o modalitate de compensare a acestui deficit de personal: asociaţiile intercomunitare. Astfel, primăriile fie vor adera la unele deja constituite fie vor crea unele proprii, în cadrul acestor structuri putând fi angajate persoane care să se ocupe de serviciile respective.
Peste 70 de posturi blocate la primăriile din judeţul Gorj
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei