25.5 C
Craiova
luni, 7 iulie, 2025
Știri de ultima orăActualitateMarian Pantazescu, noul preşedinte al CA al Companiei Naţionale Poşta Română

Marian Pantazescu, noul preşedinte al CA al Companiei Naţionale Poşta Română

Marian Pantazescu este începând de astăzi noul preşedinte al Consiliului de Administraţie (CA) al Companiei Naţionale Poşta Română, fiind votat în unanimitate de către membrii Consiliului de Administraţie al CNPR.
Anterior, această funcţie a fost deţinută de către Adrian Constantin Volintiru, al cărui mandat de administrator neexecutiv şi Preşedinte al Consliliului de Administraţie a încetat, din motive personale.
Marian Pantazescu face parte din Consiliul de Administraţie al Poştei Române, ca administrator neexecutiv, din luna decembrie 2012.
Compania Naţională Poşta Română parcurge un proces de restructurare şi modernizare ce are ca obiectiv imediat restabilirea echilibrului între volumul de prestaţii poştale şi numărul de angajaţi ai companiei, asigurând astfel premisele creşterii competitivităţii Poştei Române pe piaţa serviciilor poştale, piaţă liberalizată începând cu luna ianuarie 2013.
Direcţiile strategice ale administratorilor CNPR urmăresc:
– Continuarea misiunii de furnizare a serviciului universal în condiţii de eficienţă pentru CNPR;
– Echilibrarea balanţei operaţionale şi înregistrarea de profit;
– Stabilizarea şi optimizarea fluxului de numerar;
– Continuarea eforturilor de optimizare şi raţionalizare la nivelul reţelei de subunităţi poştale;
– Repoziţionarea portofoliului de produse, servicii cât şi a politicii tarifare, pe baza criteriilor decompetitivitate;
– Implementarea unor programe de perfecţionare a salariaţilor poştali şi creşterea productivităţii înmuncă.
Echipa de management a Companiei Naţionale Poşta Română (CNPR) are ca obiective principale creşterea veniturilor, reducerea cheltuielilor, diminuarea datoriilor istorice ale companiei şi consolidarea poziţiei de lider pe piaţă a companiei, într-un context economic marcat de reducerea volumului prestaţiilor poştale în perioada 2009 – 2012, acest fenomen înscriindu-se într-un trend global determinat de evoluţia tehnologică şi dezvoltarea comunicaţiilor online.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS