25.5 C
Craiova
luni, 4 august, 2025
Știri de ultima orăBani & AfaceriAsesoft ţinteşte 10% din piaţa LCD-urilor

Asesoft ţinteşte 10% din piaţa LCD-urilor

Compania IT Asesoft Distribution vrea pentru anul viitor dezvoltarea mărcii proprii de monitoare LCD, Horizon, prin atingerea unei cote de piaţă de 10% şi păstrarea primului loc între mărcile româneşti de monitoare LCD, a anunţat ieri compania.

„În ultimii doi ani, piaţa de monitoare a cunoscut o transformare rapidă, astfel că, în prezent, 94% dintre clienţi se îndreaptă către monitoarele LCD şi doar 6% către cele cu tub catodic. După estimările noastre, piaţa totală va tinde spre 950.000 de unităţi, în creştere cu aproximativ 35% faţă de anul anterior. Asesoft deţine o cotă de piaţă de aproximativ 20% din vânzarea mărcilor Horizon, LG şi Samsung, fiind, astfel, unul dintre liderii pe acest segment al pieţei IT de distribuţie. Horizon deţine 7,5% din piaţă în trimestrul al treilea al anului 2007, situându-se pe locul patru între preferinţele românilor, iar la nivelul anului 2008 ţintim o cotă de 10%“, a declarat Iulian Stanciu, director general Asesoft Distribution.

 

Orientarea românilor către LCD-uri a favorizat dezvoltarea mărcii

 

Potrivit oficialului Asesoft, evoluţia pozitivă se datorează, în principal, raportului foarte bun preţ-performanţă, condiţiilor de livrare şi caracteristicilor tehnice ale produsului. Transformarea pieţei a favorizat dezvoltarea constantă, orientarea către LCD în proporţie majoritară fiind în beneficiul Horizon. Menţinerea pe locul întâi între brandurile româneşti este un obiectiv pentru Horizon prin diversificarea continuă a gamei de produse.

Compania a acordat o atenţie deosebită acestei mărci, pe care a dezvoltat-o cu foarte mare atenţie, în special pentru companiile care asamblează şi vând PC-uri.

„Horizon este marca de produse dezvoltată de Asesoft în care au fost investite resurse importante şi care ne aduce deja o cotă de piaţă importantă. Clasificarea pe locul patru între mărcile preferate de români, înaintea unor nume consacrate, ne oferă certitudinea că produsul oferă un raport calitate-preţ imbatabil, pe care clientul nu avea cum să nu îl remarce“, a declarat Răzvan Ziemba, director executiv Asesoft Distribution.

 

Vânzările brandului Horizon, 10% din afacerile companiei

 

Horizon oferă clienţilor o gamă variată de monitoare LCD cu diagonala între 15 şi 22 de inci şi cu un timp de răspuns la unele modele de numai patru milisecunde.

Asesoft a introdus la această gamă de produse garanţia „zero pixeli defecţi“, lucru care a atras un număr foarte mare de clienţi.

În prezent, aproximativ 10% din cifra de afaceri Asesoft Distribution o reprezintă vânzările de produse purtând marca Horizon.

„În 2008 estimăm o trecere de la 17" către 19" wide şi de la 19" format 4:3 către 22" wide. Formatul de 20" wide nu a avut mare succes, în schimb, cel de 22" wide a început deja să fie foarte căutat. Cred că monitoarele de 17" vor avea o pondere de circa 25-30% din vânzări, cele de 19" wide, de 25%, iar cele de 22" wide vor ajunge la 15% din totalul de vânzări“, a declarat Răzvan Ziemba.

Asesoft Distribution a încheiat anul 2006 cu o cifră de 72,2 milioane de dolari, în creştere cu 51% faţă de anul anterior, şi îşi propune realizarea unei cifre de 110 milioane de dolari în 2007. Compania de distribuţie IT are o bază de clienţi formată din peste 1.000 de companii active şi este furnizor important al reţelelor de retail locale.

Asesoft Distribution distribuie o gamă completă de produse, reprezentând furnizori de top ai industriei IT: AMD, Asrock, BitDefender, Delux, Flybook, Galaxy, Gigabyte, HIS, Horizon, Innovision, Intel, Kingston, LG, Maxtor, Microsoft, Miyako, Nanya, Princeton, Samsung, Seagate, Sony, Western Digital.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS