24 C
Craiova
miercuri, 22 mai, 2024
Știri de ultima orăLocalPavelele colorate - o moda care a cuprins localitatile

Pavelele colorate – o moda care a cuprins localitatile

Pavelele colorate au devenit pentru edilii din Valea Jiului un mod de a-si arata interesul pentru comunitatile pe care le conduc, iar moda a cuprins, pe rind, municipiul Petrosani, orasul Uricani si, de citeva zile, orasul Petrila. Sumele alocate in aceasta vara de la bugetele locale ajung, in toate cazurile, la citeva miliarde de lei, iar diferentele consta in modele sau culori. Daca cei din Petrosani au ales pavele in trei culori, iar actiunea se desfasoara de citeva saptamini, la Petrila sau Uricani acestea au doar doua culori si montarea lor a inceput mai tirziu. Ultimii care au preluat ideea sint cei din Petrila. Acolo, actiunea de pavare a demarat la sfirsitul saptaminii trecute si va cuprinde toate trotuarele aflate in zona centrala a orasului, inclusiv bordurile. Suma alocata de la bugetul local este de aproximativ trei miliarde de lei si, in opinia edililor, este absolut necesara pavarea, data fiind starea extrem de degradata a aleilor pietonale de pe artera principala.


„Actiunea va cuprinde o suprafata desfasurata de 11.500 de metri patrati, costul total fiind de 2,9 miliarde de lei. Spre deosebire de celelalte orase, noi am ales ca montarea pavelelor, care au grosimi de numai trei centimetri, sa se faca direct pe trotuar, fara sa se mai indeparteze un strat de asfalt. Suprafata care va fi inlocuita se afla intre sediul Postei din Petrila si fostul magazin general de la intrarea in oras“, a precizat Dumitru Rascolean, viceprimarul orasului Petrila. Actiunea are ca termen final de executie data de 1 noiembrie si nu este singura care se desfasoara pentru refacerea infrastructurii orasului. Edilii locali spun ca, in paralel, se desfasoara actiuni de betonare a drumului de acces spre cartierul 8 Martie, prelungirea drumului Cimpa – Pod Rascoala si a celui care duce spre statia de captare a apei din Taia, suprafata totala fiind de 6.000 de metri patrati, iar costurile ridicindu-se la 2,8 miliarde de lei. In plus, pentru ca la intrarea in oras drumul este plin de gropi, reprezentantii primariei spun ca vor efectua si aici plombarea gropilor, urmind ca factura pentru lucrarile executate sa fie trimisa spre decontare edililor de la Petrosani, in a caror subordine se afla drumul pina la tunelul de la Petrila.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS