Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Actualitate

Activele urmărite par să-şi ia zborul către BIR

Staicu, un miliardar prea sărac pentru fisc

Actualitate - Bogdan GROSEREANU
(citeste alte articole de acelasi autor »)



FRIGORIFER Craiova, disputat în instanţă de două firme controlate de Dinel Staicu

Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

Abatoarele Mofleni şi Podari, precum şi activele FRIGORIFER Craiova sunt evaluate pentru stingerea debitelor pe care societăţile controlate de Dinel Staicu le au la BIR. Aceleaşi active au fost scoase fără succes la vânzare de fisc, în urmă cu doi ani.

Fiscul doljean pare să-şi fi luat adio de la valorificarea activelor sechestrate pentru a putea stinge datoriile pe care CARNEXPOD SA Podari le are către bugetul consolidat al statului. Potrivit site-ului Ministerului Economiei şi Finanţelor (MEF), la 31 martie 2007 societatea figura cu datorii cumulate către bugetul de stat în valoare de 22,19 miliarde de lei vechi, cu precizarea că fiscul a început procedura de executare silită pentru recuperarea debitelor.

Proprietate disputată în instanţă

La sfârşitul lui 2005, fiscul a scos la vânzare câteva active, cum ar fi abatoarele Mofleni şi Podari, precum şi FRIGORIFER Craiova, pentru a recupera debitele, bunurile fiind evaluate, la vremea respectivă, la 113 miliarde de lei vechi, fără TVA. Procedurile au fost însă suspendate după ce activele au fost revendicate şi de lichidatorii Băncii Internaţionale a Religiilor (BIR), care susţin că acestea sunt ipoteci la bancă, în contul creditelor pe care societăţile controlate de Dinel Staicu le-au luat în 1999-2000. Lichidatorii BIR revendică de la societăţile lui Staicu 536 de miliarde de lei vechi. Potrivit acestora, bunurile aparţin SC RECONVERSIA SA Podari, societate care se află în procedură de faliment. RECONVERSIA ar fi absorbit, de-a lungul anilor, toate societăţile care au luat credite de la BIR, trecând prin filiera BDJ SA. Societatea ROMINSOLV CONSULTING, lichidatorul RECONVERSIA, a şi cerut instanţei, în septembrie 2005, anularea a trei contracte de vânzare-cumpărare prin care bunurile treceau din proprietatea BDJ SA (societate absorbită de RECONVERSIA) în cea a CARNEXPOD SA Podari. Pe scurt, activele au fost vândute între societăţile controlate de Dinel Staicu având printre clauze un pact de răscumpărare în 2030 şi cu interdicţia de a fi intabulate în Cartea Funciară. Procesul a ajuns la faza de recurs după ce ROMINSOLV a câştigat la instanţa de fond.

Lichidatorii vor s-o dea la pace

Avocatul Gheorghe Piperea, reprezentantul lichidatorului, spune însă că procesul pe aceste bunuri a fost suspendat, în speranţa unei înţelegeri amiabile cu avocaţii lui Staicu. „Încercăm o rezolvare amiabilă. Se face o evaluare a celor trei active şi apoi se dau în plată activele. Nu renunţăm însă la a anula acele contracte, pentru că cine le va lua trebuie să le ia degrevate de sarcini“, a declarat recent Gheorghe Piperea. De partea cealaltă, fiscul aşteaptă cu înfrigurare finalul procesului.
„Nu s-a mai făcut nimic, s-a suspendat totul. Am înţeles că bunurile ar fi ale RECONVERSIA şi nu ale debitorului CARNEXPOD şi că ar avea şi hotărâri judecătoreşti în sensul ăsta“, a spus Sorin Cojoacă, şeful Administraţiei Finanţelor Publice (AFP) Comunală nr. 1 Craiova, cel care s-a ocupat de executarea debitorului CARNEXPOD. „Dacă sunt ale RECONVERSIA şi nu ale CARNEXPOD noi nu le mai putem executa. O să recuperăm banii la buget aşa cum s-au recuperat prejudiciile din rambursările ilegale de TVA“, a conchis directorul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice (DGFP) Dolj, Silviu Dumitru, vizibil iritat că fiscul va rămâne cu buza umflată ca şi în cazul returnărilor de TVA.   



 
Primeste zilnic prin e-mail cele mai importante stiri din Oltenia. Aboneaza-te acum la newsletter! »

  • Currently 4.11/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 4.1 din 9 voturi





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de Romeo:
    Nu este posibil ca o creanta bugetara minima sa fie executata imediat,iar un hot comunist declarat sa fie aproape iertat de stat. In ce Romanie traim?. Ba mai mult pe acest hot comunist,Dinel Staicu il mai si pun director la SIF Oltenia ca sa poata fura mai bine. Este revoltator!.
    2007-05-23, 01:54:09 (82.79.213.*)
  2. de Dan Rotariu:
    Hotii nu au politica in cap cum afirma un indragostit ami sus. Ei pur si simplu fura. Comunistii nu au furat pentru ca nimic nu era in proprietatea lor (Ceausescu statea in casa statului cu care nu s-a improprietarit precum Basescu sau Iliescu), comunistii nu si-au trecut propritatea altora sau a statului asa cum au facut cei care au rasturnat socialismul, imediat dupa 1989. Edificator este ca in 22 decembrie primele art. din Codul Penal care au fost abrogate se refereau la infractiunile care priveau intreprinderea, deci prin abrogarea acelor articole s-a dat mare start la marele furt a proprietatii socialiste, proprietate care era a noastra a tuturor si din care ni se trageau toate lucrurile bune: invatamant gratuit, sanatate gratuita, pensii decente, salarii indestulatoare, case , locuri de munca. A fura inseamna a iti insusi pentru tine personal si familia ta nemijlocit (am facut destule pleonasme ca ma inteleaga?!), a fura nu inseamna ca ai nationalizat si a trecut in propritatea oligarhilor in proprietatea statului. Asta au facut comunistii, deci nu au furat. Ca un fost comunist nu stiu ce face cu "acordul" statului si al ministerului justitiei si al sefilor statului care in 3 cincinale nu au putut formula o lege a falimentului, a acoperirii pagubelor generate statului prin neplata impozitelor e cu totul altceva. Vorbim de un fost comunist, un actual ologarh probabil, asadar o mai atenta cernere nu ar strica, nu de alta dar daca nu gandim cu escrescenta superioara suntem in pericol ca sa ne cante pasaricile in cap din cauza imputeniei tigancilor.
    2007-05-23, 02:15:44 (86.126.66.*)
  3. de Gino:
    nu inteleg cum a putut cumpara el ,Frigoriferul! din ce bani ? statul ce confisca acum ? un bun tot al lui ?
    2007-05-23, 08:00:42 (62.231.97.*)
  4. de Cristea Priboi:
    Tov Dinel Stai-cu-minte si daca vezi ca esti in pericol, te sfatuiesc sa dai BIR cu fugitii.
    2007-05-23, 09:00:40 (86.124.223.*)
  5. de Hmm:
    DOmnul Dan ROtariu nu o sa va iasa nimik ne-am dat seama ca sunteti anti basescu dar de pasarica aia nu spuneti ca a fost trimisa politic de voiculescu si ca este tuta lui voiculescu .. Adika toti ristian Tudor POpescu in facea in toate felurile pe basescu si nimeni nu sa luat de el si acuma sarira pe el .. Mai lasati tuta aia ca a fost somata de 3 ori sa inchida camera si 1 la mana nici nu avea voie la selgros sa filmele poate fi acuzata de spionaj economic ..
    2007-05-23, 12:12:18 (82.79.214.*)
  6. de Dan Rotariu:
    Nu sunt interesat decat in a demasca ipocritii. Unul dintre oligarhii Craiovei, un membru marcant PD, fost membru PCR, care mai are si nerusinarea sa traiasca din banii notri ca si consilier municipal al Craiovei este fostul tovaras Popeci, care din director angajat, atat de bine a lucrat pentru statul care l-a angajat incat a cumparat proprietatea acestuia. Am scris a cumparat desi unii ar spune ca a furat pentru ca firma fiului la care "domnia" sa e administrator a luat IUG-ul pe nimic desi grupul de firme avea datorii neachitate la stat. Adica oligarhul acesta al PD, care in declaratia sa de avere de la dresa http://www.primariac raiova.ro/pcv/galler y/declaratii-de-aver e/popeci-constantin- 2007.pdf ne destainuieste ca are plasati 200.ooo Euro in afara de niscaiva acareturi. Iata un alt sustinator al celui agasat de pasarici brunete asimilate tigancilor imputite si dornic de consiliere din partea unor pasarici blonde de tip arian. La un moment dat, stiind ca PD dispune de posibilitati uriase financiare ma intreb daca nu e comod sa plateasca 2-3 "admiratori" care sa nu aduca aici argumente ci doar sa incerce sa faca anti-joc. Dvs. ce spuneti?
    2007-05-23, 12:59:08 (86.126.66.*)
  7. de mda...:
    rotariule? tricou,ceva? hai mai ca ai promis... o poza cu tine in tricoul ala, de promisesei ca il faci acu 2 zile, unde putem vedea? pana la urma esti un ipocrit (fara tricou)sau esti demn de respect (purtand cu mandrie tricoul)?
    2007-05-23, 13:03:53 (192.158.55.*)
  8. de RRomanul patriHHotz:
    Rotariule, lideriii comunisti erau "saraci si cinstiti"; ei nu aveau nimic in proprietate in afara de cite un televizor color. In rest, palatele, avioanele, masinile, elicopterele , cantinele partidului erau ale noastre, ale intregului popor, NUMAI ca ei le foloseau iar noi doar ne uitam de la distanta. Rferitor la Popeci ai dreptate; fiu-sau a cumparat IUG-ul cu o suma de bani egala cu datoria pe care o avea el la stat (cam 1,333 milioane euroi la vremea respectiva). Asta era un libidons care dadea limbi la toti prim-secretarii pe care tu ii omagiezi. In 1990 l-am dat afara din FSN Dolj ajutat chiar de BERCEANU, colegul lui din PD care a exclamat: "Ia mai da-l in ma-sa si pe Popeci asta ca el avea lazi de portocale cind noi visam la ele". Base, Geoana, Tariceanu sint niste mafioti dar ma distreaza cind vad urangutanii cum se bat pentru ei.
    2007-05-23, 14:30:28 (72.38.234.*)
  9. de Anticomunistu`:
    „Comunistii nu au furat pentru ca nimic nu era in proprietatea lor...“, domnule Dan Rotariu, comunistii nu puteau sa mai fure inca o data ceea ce furasera deja, adica tara! Ei ne-au luat tara cu japca si au facut ce au vrut cu ea! Vrei sa spui ca vilele de protocol ale lui ceausescu erau ale poporului si nu ale lui? Esti din alt film inseamna! Pai ce-ai fi vrut, sa le duca in Rusia ca sa le consideram furate???? Erau ale lui, nu ale poporului! Mai mult, notiunea de „popor“ in acele vremuri era sinonim cu „sclavi“, buni doar sa munceasca pe taralaua lui Ceausescu si restul capilor PCR! Asa ca, decat sa mai scrii ineptii pe aici, ai pune mana sa citesti putina istorie, ca nu strica!
    2007-05-23, 14:43:32 (82.77.174.*)
  10. de Dan Rotariu:
    Da vreau sa spun ca vilele si tot inventarul pe care il folosea atat Ceausescu cat si protipendada timpului erau ale statului. DECI PROPRIETAR ERA STATUL! Exact asa cum e Palatul Cotroceni, sau sediu PD din Modrogan sau casele de protocol ocupate acum de Tiriac, Petre Roman, etc. toate casele alea au fost si sunt (care au scapat de lacomia unora de a le cumpara pe nimic) ale statului. PROPRIETÁR este Persoana care are proprietate. Deci comunistii au expropriat, nationalizat dar nu si-au trecut "pe persoana fizica , care este" proprietatea nationalizata asa cum a facut Basescu de exemplu. Cat despre sclavii de ieri erau boieri fata de sclavii de astazi: aveau concediu, salarii decente, bilete lamare si munte ieftine, locuinte a caror chirie si intretinere la un loc insemnau 10% din salariul unui stagiar, locuri de munca. Astazi eu sunt sclav ca paltesc la vreme taxele si impozitele, iar pentru aceste taxe si impozite nu am asigurat nimic nici medicamente , nici analize medicale, nici invatamant gratuit, nici siguranta , nici justitie. NIMIC! Ba inca in deplinatatea grobinaismului devenit celebru Cocoselul ia telefonul Pasaricii si ii spune "ia fa tu o plangere" ca mie putin imi pasa ca eu sunt ALESUL si imi bat joc de tine cand vreau, tziganca imputzita!
    2007-05-23, 15:13:14 (86.122.151.*)
  11. de Anticomunistu`:
    Nea Rotariule, eu nu am facut nicio referire la situatia actuala a tarii pentru ca stiu ca lucrurile nu stau asa cum ar trebui si nici nu iau apararea bravilor conducatori din zilele noastre! Singurul lucru pe care vreau sa-l subliniez este faptul ca, indiferent cat de rau este acum in Romania, era de un milion de ori mai rau pe vremea comunistilor! Nici macar nu incape termen de comparatie intre cele doua perioade!!! Si fac asta tocmai pentu ca mai exista ignoranti, cum e si cazul tau, care vin si spun „.pe vremea aia oamenii aveau concediu, salarii decente, bilete la mare si munte ieftine, locuinte a caror chirie si intretinere la un loc insemnau 10% din salariul unui stagiar, locuri de munca...“!!! Asta este doar demagogie! Cine primea locuinta de la stat pana in 1989? Iti spune eu. Minerii, muncitorii cu 4-5 copii si altii din categoria „noi muncim, nu gandim“! Ceilalti, oamenii de cultura, profesori etc. erau trimisi la Canal sau omorati prin puscarii! Asa ca draga comunistule, lasa deoparte diversiunile de tipul „Basescu a facut nu stiu ce unei ziariste si i-a zis ca degeaba il da in judecata ca el face ce vrea“... Cu siguranta ca Basescu a gresit si trebuie sa plateasca, dar ce a facut el acum nu poate sa te faca sa regreti comunismul, cand atunci erai omorat fara niciun fel de judecata! Basescu a jugnit o ziarista (grav), Ceausescu si sistemul lui au omorat si schilodit sute de mii de romani! Acum, zii si tu, cum e mai bine? PS: Fac pariu cu dl. Rotariu are peste 50 de ani si a fost unul dintre cei care au avut numeroase avantaje de pe urma carnetului de membru PCR cu care-si speria colegii de la uzina unde, si s/ar putea sa nu ma insel, era un pui de sef de brigada!
    2007-05-23, 15:39:26 (82.77.174.*)
  12. de Dan Rotariu:
    Eu sustin pariul si pun 25ooo lei la pariul asta, astazi, acum in certificate! Mergeti la fel ca mine sau faceti parte din categoria "noi scriem nu gandim"? Hadeti, tineti pariul? Sunt de acord si cu suma pe care puteti sa dispuneti astazi de ea. Asta ca sa nu mai elucubrati in cel mai curat stil de cucurigeala preocupata mai mult de pasarici decat de realitate.
    2007-05-23, 16:10:14 (86.122.151.*)
  13. de Anticomunistu`:
    Uite dovada faptului ca tot discursul dl. Rotariu se bazeaza pe diversiune! Din tot ceea ce am scris eu mai sus legat de ororile si crimele regimului comunist, dl.Rotariu a ales sa vorbeasca doar despre pariul meu, o chestie oarecum neimportant in context! Deh... unele deprinderi se uita greu!
    2007-05-23, 17:17:30 (82.77.174.*)
  14. de Dan Rotariu:
    Refuz sa ma trag de sireturi! Barbatia necesara sustinerii unui pariu nu exista. Pai cand iese pasarica apoi mentineti-o! Oare chiar sunteti toti clonati dupa asemanarea si atitudinea presedintelui care ba isi dadea ba nu isi dadea demisia? Deci recunosteti indirect ca ati gafat atat referitor la varsta mea cat si la avantaje. Cat despre restul mesajului sa va judece cei care stiu pentru ca ati dovedit ca nu stiti incepand cu procedura de obtinere a locuintei din fondul locativ de stat si terminand cu lipsa unui singur nume a unui cetatean omorat de Ceausescu ( nu sunt un aparator al dictatorului dar sunt un adversar declarat al minciunii). Cat despre contex: Ce relevanta avea varsta mea? Aaa, despre avantaje pot spune ca am beneficiat de toate avantajele sistemului socialist: invatamant complet gratuit, manuale gratuite, cercuri pioneresti gratuite, asistenta sanitara complet gratuita, preturi modice (la curent electric, la intretinere, la chirie), loc de munca asa cum fiecare absolvent de la 8 clase in sus primea. Reusiti si dati dvs. aceste avantaje poporului si o sa povestesc cat o sa traiesc ce ati putut face bun pentru popor. Nu puteti sa condamnati comunismul fara sa dati locuri de munca, locuinte si salarii decente poporului, altfel ramane o lehaiala. Stiti ca zilnic mor copii 24000 de foame pe glob? In ce sistem mor acesti copii de foame? In socialism? Nu! Pe langa cati copii de tzigani care nu au nici o speranta ati trecut ferindu-va de imputenia lor, precum presedintele? Comunistii - inclusiv acestor tigani imputiti in acceptiunea presedintelui in socialsim - leau dat o sansa: loc de munca, locuinta, salarii, alocatii, tabere de elevi, scoala gratuita si obligatorie. Tiganul din clasa mea a terminat taras, grapis clasa a VIII-a si canta asa de frumos si acum la clarinet dar are si un minim de cunostinte. Da, grosul apartamentelor se dadeau muncitorilor (minerii tot muncitori sunt, chiar daca nu stiti dvs.) pentru ca numeric ei erau cei mai multi. Stiti unde a primit cel care nu vedea portocale: mincinosul valcean Radu Berceanu?!La et. 7, in blocul M13 langa Patria. De la cine a primit apartamentul daca nu de la intreprindere? Ce era el muncitor? Ca doar stiti cum conjuga Breceanu Radu verbuil a munci: Eu sa muncesc?! Tu sa muncesti!, El sa munceasca!, Noi sa muncim?! Voi sa munciti!, Ei sa munceasca! Cred ca minciuna ca oamenii de cultura erau in puscarii trebuie sa ia sfarsit. Absolventii de facultati in 1938 erau 5152 iar in 1986 erau 30643, in aceasi perioada personalul didactic a sarit de la 2194 la 12504. La liceu in anul scolar 1938/1939 erau inscrisi 49.287 elevi si in 1986/1987 erau 1.196.949. Despre ce isorie vreti sa discutam despre istoria falsificata ca in socialism totul era negru si ca in capitalism totul e ca oul de perfect? Am avut o viata absolut normala de copil. Si astazi sunt copii care nu au banane si nu stiu ce sunt curmalele, dar mai rau e ca nu stiu sa scrie si sa citeasca, ca nu au ce manca.E infinit mai rau
    2007-05-23, 18:19:36 (86.122.151.*)
  15. de Anticomunistu`:
    Bai nea Rotariule... iti mai spus inca o data... NU SUNT PRO-BASESCU! Nu ii iau apararea! Nu asta discut! Eu iti spun doar faptul ca sistemul de pana in 1989 a fost unul imputit, nenorocit si care merita condamnat in fiecare zi! Tu, poate ai trait sub pamant pana acum daca nu stii despre oameni omorati de comunisti! Ai auzit de oameni trimisi la Canal? Stii ce se facea acolo? Stii de unde a fost copiat modelul! N-o sa-ti explic acum toate astea, ci doar te sfatuiesc sa citesti „Arhipelagul Gulag“ de Alexandr Soljeniţîn. Gandeste-te putin! Cum te-ai fi asteptat tu sa aflii de crimele comunismului cand, pe atunci, nu exista decat o televiziune de stat cu care se manipulau taranii si minerii, plus 2 ziare fara niciun pic de valoare care prezentau orice, mai putin adevarul! Mai mult... vorbesti despre faptul ca stimabili tai comunisti au dat sanse tuturor, inclusiv tiganilor! Ai auzit cumva, in infinita-ti inteligenta, despre epurarile etnice din Ardeal? Sau alea nu se pun la socoteala? Mai mult, spui ca „nu puteti sa condamnati comunismul fara sa dati locuri de munca, locuinte si salarii decente poporului“ ceea ce este o aberatie! Comunismul il pot condamna si daca as locui intr-o coliba... stii de ce? Pentru ca sunt liber sa o fac!!! Libertatea este cel mai important lucru pentru un om, iar comunismul nu este compatibil cu libertatea! Sau ai uitat ca traiam inchisi, in spatele cortinei de fier? ca nu aveai voie sa asculti posturi de radio straine sau ca nu aveai voie sa citesti anumite carti? Dar poate ca tu aveai nevoie de o persoana care sa-ti arate ce sa faci, asa cum oaia are nevoie de un magar pe care sa-l urmeze! Nici democratia nu este perfecta, dar este singura care-i ofera unei persoane posibilitatea de a trai decent si liber! Citeste „1984“ sau „Ferma animalelor“ de George Orwel si ai sa intelegi (sper) mai multe despre comunism! Sau nu te pasioneaza cititul!?! PS: A pice of advice... emigreaza in Corea de Nord daca iti place asa mult comunismul si lasa-ne pe noi sa traim liberi in tara asta!
    2007-05-23, 19:32:53 (82.77.174.*)
  16. de medone:
    Domnule Dan R. esti un " posedat " de tot ce era mai rau pe vremea "aceea ". Nu ai nimic comun cu viata, esti uscat si putred. Ce cauti in rindul oamenilor ? Locul tau este nu este printre ei. Oameni au dorinti, vise, nevoi, reusite, necazuri, sperante, au nevoie de iubire, intelegere, bunatate, ajutor etc. Tu le oferi amintiri macabre, josnice, murdare. Ai uitat frigul din case, cozile pentru mincare, aveai masina dar nu benzina, aveai libertate dar trebuia sa taci, nu puteai sa undeva in lume sa muncesti fara sa nu fi membru PCR, copiii activistilor invatau in alte tari, si cite si mai cite nenorociri siimilare intilneai. Vorbesti de gratuitati, nimic nu era gratuit omule nimic, erau platite cu ce ti-au cofiscat tie sau familiei tale si mai mult erau gratis dar de proasta calitate, daca erai membru beneficiai de lucruri mai bune. Sti ce spunea un secretar de partid " draga ne distram, iar clasa muncitoare se distreaza prin noi " Cit sadism. Ii cunosc bine, am trait aproape de ei toata tineretea mea si am vazut de ce sunt in stare. Lasa vremurile trecute sa fie iertate dar nu uitate si indreaptati privirea spre viitor sa vezi ce anume poti face tu insati pentru tine si ai tai nu astepta sa-ti dea nimeni de pomana. Nici o societate umana de pina acum nu este intru totul corecta pentru toti oamenii. Se cauta bunastarea si multumirea pentru majoritate. Pentru toti nu se poate. Este ideal
    2007-05-23, 20:15:43 (142.154.113.*)
  17. de Dan Rotariu:
    Exista unii care se cred un exemplu de democratie si daca iti exprimi o idee contrara ideilor lor te trimit ori in Congo, daca simpatizezi capitalismul, ori in Coreea de Nord, daca esti comunist. Eu sunt roman. Asa cum eu pot trai in tara condusa de un Cocosel care evalueaza gradul de imputenie a pasaricilor si altii pot trai alaturi de mine. E destul loc pentru toti si nu o sa inteleg niciodata dobitocenia de a ii indemna sa plece pe cei care nu sunt de acord cu tine. Faptul ca imi spun opinia si militez pentru a elimina minciuna nu explica sub nici o forma atacul josnic a unuia care se crede mai citit decat mine. Sunt indemnat sa citesc carti stiintifico-fantasti ce sau cartea unui rus din care sa aflam numele macar a unuia omorat de Ceausescu. Vorbeste de Canal, dar uita ca acel Canal a inceput sub dictatura lui Carol al II-lea si a continuat de dictatura lui Antonescu. Te ataca ca persoana (iti recomanda carti, infinita-ti inteligenta, emigreaza) se adreseaza ca si cand ai fi sluga lor (bai Rotariule). refuz sa port un dialog cu astfel de specimene. Da domnule anticomunist aveti perfecta dreptate sunteti prea indoctrinat pentru a dezbate. Detineti adevarul absolut iar adevarul relativ pe care pot eu sa il dezvaluiesc e nesemnificativ pentru dvs.
    2007-05-23, 22:04:01 (86.122.151.*)
  18. de medone:
    Daca analizezi mai bine ce spune fiecare te sperii. Este prea multa patima in ceea ce spuneti. D-le Rotariu credeti in Dumnezeu ?, sau mai bine zis, in ce credeti ? Este adevarat ca Traian Basescu nu este un presedinte perfect, are si el multe slabiciuni, dar se pare ca la ora actuala este cel mai potrivit pentru a ocupa functia de Presedinte. Are si el multe de invatat, deci sa-l lasam sa invete iar cind gafeaza din nou sa fie pedepsit de cei abilitati sa faca asta. NU parlamentarii, pentru ca ei, sunt cele mai corupte persoane din tara. Cu ei trebuie facut ceva, te-ai gindit la ce anume. Daca da, fa-l cunoscut opiniei publice, nu-l tine pentru birfa. Te lauzi ca militezi pentru a elimina minciuna, concret cum anume, ce faci pentru acesta tara ? Fa ceva dar nu cu patima, unii nu stiu si se iau dupa primul venit. Ce adevaruri detii ? Spune-le si sustine-le cu argumente convingatoare adevarate.Gindeste-t e. Chestia cu tara condusa de un Cocosel, pasarici, canal, Congo etc. nu mai tine. Astfel de idei provoaca oamenii sa se adreseze ciudat. Vino cu lucruri serioase care intradevar pot schimba ceva in gindirea oamenilor.
    2007-05-23, 23:17:16 (149.99.82.*)
  19. de papagalul:
    ina voinea sa mi sugi****
    2007-05-23, 23:20:23 (82.78.143.*)
  20. de Craioveanu':
    Domnilor! Dupa cele citite aici pot sa spun doar doar atat : - adevarul suprem nu e la indemana muritorilor! - nu sunt de acord cu nici una dintre opiniile prezentate, insa domnul Rotariu (daca acesta este numele sau real) merita stima mea pentru ca isi expune parerile avand curajul sa-si spuna numele. Pe ceilalti, care se ascund sub sub diverse pseudonime, ii subclasez automat. - cei de la GDS, ar trebui sa fie mai exigenti atunci cand permit postarea unor comentarii ca cel al unui autointitulat "papagal" ( nr. 22). Si-n concluzie : Daca Base e presedintele Romaniei, inseamna ca asta caracteristica predominanta a electoratului roman. Pe zi ce trece imi e tot mai rusine ca si eu fac parte din poporul asta!
    2007-05-24, 14:13:49 (82.77.174.*)
  21. de Anticomunistu`:
    Domnu Craioveanu, nu esti decat un alt „lup moralist“... ii critici pe cei care se ascund in spatele unor pseudonim, desi tu faci exact acelasi lucru!
    2007-05-24, 14:45:11 (82.77.174.*)
  22. de Craioveanu':
    Uzez de un pseudonim dar nu ma consider atotstiutor. Si recunosc. Nu am curajul domnului pe care-l admiram anterior. Nu fac pe moralistul. Nu critic pe nimeni. Imi dau doar cu parerea. Sau mai exact, imi exprim o opinie. Si chiar sunt craiovean. Iar daca aceasta deranjeaza sau nu, nu mai este problema mea!
    2007-05-24, 17:24:30 (82.77.174.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 12°C.
La noapte: 12°C.
Mâine: 20°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4452 lei
USD: Tendinta 3.4817 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei:

Ultima ora

Opinii

Eveniment

Actualitate

Casa si gradina

Societate

Economie

Politica si comunitate

Util si placut

Life & Style

Olt si Valcea

Gorj si Mehedinti

Sport