Craiovenii au la dispozitie de saptamâna trecuta o noua modalitate de a-si spune pasurile autoritatilor locale. Pe 11 decembrie a fost lansat, la initiativa primariei Sectorului 1 Bucuresti si a redactiei HotNews, site-ul www. domnuleprimar.ro, unde cetatenii din toate orasele tarii pot reclama autoritatilor locale diferite nereguli sau pot face sugestii. Cu toate ca site-ul a devenit functional doar de câteva zile, zece craioveni au trimis deja sesizari municipalitatii, acestea fiind legate, in principal, de semaforizare si de iluminatul public din oras. Atât sesizarile, cât si raspunsurile acestora sunt publice si pot fi vizualizate de orice persoana care acceseaza site-ul.
Elvira Stancu, directoarea Directiei de relatii cu publicul din cadrul Primariei Craiova, a declarat ca, desi nu stia de aceasta noua platforma de comunicare a cetateanului cu primaria, sesizarile primite pe acest suport vor fi inregistrate si vor avea acelasi termen de rezolvare ca si cele primite sub forma scrisa. „Noi raspundem tuturor sesizarilor, indiferent de suportul lor, in termen de maximum 30 de zile. Nu stiam de site, insa de acum inainte il vom avea si pe acesta in vedere, iar cetatenii care trimit sesizari vor beneficia de raspunsuri direct pe site“, a spus Elvira Stancu.
Nu numai locuitorii Craiovei pot face reclamatii sau sugestii pe adresa primariei, ci si cetatenii altor localitati din Dolj, existând posibilitatea ca, la cerere, pe site sa fie adaugate si alte orase sau municipii din judet. Desi craiovenii s-au dovedit receptivi la noul mod de comunicare cu administratia locala, acestia va trebui sa astepte raspunsurile la sesizari pâna la intoarcerea in primarie a edilului-sef Antonie Solomon si a viceprimarului Gheorghe Nedelescu, plecati sa se recreeze sub forma unei misiuni economice in SUA.

