15.9 C
Craiova
joi, 23 mai, 2024
Știri de ultima orăActualitateAtuurile doljenilor - muncesc ieftin şi bine

Atuurile doljenilor – muncesc ieftin şi bine

Craiova şi Doljul pot fi tentante din multe puncte de vedere pentru investitorii străini. Atuul principal al zonei este însă forţa de muncă. „Deseori aud că avantajul României este costul mic al forţei de muncă. Cu siguranţă, costurile forţei de muncă sunt sub cele din Europa Occidentală, dar există costuri mici şi în alte ţări. Avantajul în România este valoare ridicată a forţei sale de muncă. Cummins a reuşit să muncească cu o forţă de muncă cu înaltă calificare şi foarte motivată. Recent, acesta a decis să ofere lucrătorilor săi posibilitatea de a reproiecta procesul de fabricaţie utilizând metodologii LEAN, venind cu propriile idei cu privire la atelier, la fabricarea generatoarelor mai eficient. Rezultatul a fost că timpul pentru a produce o singură unitate s-a înjumătăţit – cu alte cuvinte, productivitatea s-a dublat. Nu e de mirare că Cummins sunt mulţumiţi de rezultatele investiţiilor lor în România“, notează Martin Harris, ambasadorul Marii Britanii la Bucureşti, pe blogul http://blogs.fco.gov.uk/roller/fcoblogs/page/about.

„Am fost foarte impresionat de angajamentul personalului“

Acesta s-a aflat săptămâna trecută într-o primă vizită oficială la Craiova, pentru a luat pulsul mediului local de afaceri şi a vedea potenţialul investiţional al zonei. Ambasadorul a vizitat una dintre cele mai mari investiţii derulate de britanici în zonă – compania Cummins Generator Technologies Romania SA, care activează în incinta Electroputere şi are management englezesc.  „Cummins a instalat echipamente noi şi a renovat maşini existente, reuşind să transforme fabrica într-unul dintre punctele principale de fabricaţie din lume şi una dintre primele zece companii din regiunea Dolj“, mai notează Martin Harris, care atrage atenţia asupra faptului că firma şi-a menţinut cei 685 de angajaţi chiar şi pe perioada de recesiune economică.
În plus, Cummins a introdus standarde noi de sănătate şi siguranţă pentru angajaţii săi care, pe lângă munca prestată, sunt implicaţi şi într-o serie de proiecte care vin în sprijinul comunităţii.  „S-au implicat în proiecte care vizează copiii nevăzători şi recent au participat la campania «Let’s Do it!». Am fost foarte impresionat de angajamentul personalului pentru acest lucru şi de faptul că ei văd sprijinul companiei pentru munca lor de voluntariat în comunitate ca pe un avantaj în plus de a lucra pentru companie“, mai precizează ambasadorul Marii Britanii.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

4 COMENTARII