15.1 C
Craiova
sâmbătă, 18 mai, 2024
Știri de ultima orăActualitate75 de milioane de euro pentru promovarea ţării

75 de milioane de euro pentru promovarea ţării

Guvernul României va aloca 75 de milioane de euro pentru promovarea imaginii turistice a României, în proiectul „Brandul de turism al României“, de care se vor ocupa cele mai importante asociaţii din industria de marketing şi comunicare din ţară.

International Advertising Association (IAA România), Asociaţia Română a Profesioniştilor în Relaţii Publice şi Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România vor oferi consultanţă în vederea pregătirii caietului de sarcini pentru licitaţia internaţională „Brandul de turism al Romaniei“, care va avea loc în toamna acestui an, informează NewsIn. Mihai Ghyka şi Eusebiu Margasoiu (IAA România), Diana Flutur şi Peter Jansen (UAPR), Corina Vinţan şi Adina Costache (ARRP) vor lucra, timp de o lună, pentru definitivarea părţii tehnice din caietul de sarcini, care va sta la baza licitaţiei internaţionale organizate de minister.

„Apreciem iniţiativa guvernului de a aloca 75 de milioane de euro pentru promovarea României. Este un buget consistent, care permite ţării noastre să lucreze cu cele mai bune agenţii de comunicare din lume. Pentru asta, trebuie să ştim ce şi cum să cerem. Sunt convins că toţi profesioniştii de elită desemnaţi vor contribui considerabil la ridicarea ştachetei profesionale a caietului de sarcini“, a declarat Felix Tătaru, preşedinte IAA România.

Construirea şi promovarea brandului turistic al României reprezintă unul dintre principalele proiecte ale Ministerului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale pentru perioada 2007-2013, cu finanţare din fondurile structurale.

 

 

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

3 COMENTARII