23.9 C
Craiova
sâmbătă, 18 mai, 2024
Știri de ultima orăLocalLumânări şi lacrimi pentru soţii Bălănescu

Lumânări şi lacrimi pentru soţii Bălănescu

Prieteni din Drăgăneşti-Olt ai familiei Bălănescu au venit ieri la Craiova, pentru a depune lumânări şi flori la locul tragicului accident de săptămâna trecută. Familia Bobirică nu a găsit la Cârcea o cruce care să amintească de cei care au fost Nicolae şi Maria. Singura urmă a cumplitului accident este parbrizul spart al maşinii, azvârlit în iarbă după impactul dintre autoturism şi trenul de marfă. „Îi cunoşteam din Drăgăneşti, am lucrat împreună cât el a fost primar. Eram prieteni. Nu ne-a venit să credem când am auzit, erau amândoi tineri. Păcat! Dumnezeu să-i odihnească!“, au povestit aceştia cu lacrimi în ochi.

Reamintim că soţii Nicolae şi Maria Bălănescu, din Drăgăneşti-Olt, au murit după ce maşina în care se aflau a fost lovită de un tren de marfă, iar nepoata acestora, Rebeca, a fost grav rănită, fiind transportată iniţial la Spitalul de Urgenţă din Craiova, apoi la Spitalul Clinic „Bagdasar Arseni“ din Bucureşti. Ea a fost diagnosticată în urma tomografiei cu fractură instabilă de coloană cervicală.

Nu se pune problema barierei

CFR Craiova sfidează părerile care susţin o mai bună semnalizare a trecerii la nivel cu calea ferată de la Cârcea. „Nu avem ce indicatoare să punem, din punctul nostru de vedere, este semnalizată corespunzător“, a reafirmat Dorel Ciucă, şeful Sucursalei Regionale CFR Craiova.

Aceeaşi trecere la nivel cu calea ferată a fost „scena“ unui accident asemănător, ce a avut loc în urmă cu doi ani, când preotul Ionuţ Cosmin Bojin a decedat, iar alte trei persoane au fost rănite grav.

Semnalizarea intersecţiei cu calea ferată numai prin câteva indicatoare ruginite şi crucea Sfântului Andrei a iscat discuţii pe forumul GdS. Exista o barieră în acest punct în trecut, însă a fost desfiinţată de CFR Craiova odată cu reducerea personalului, pentru a face economie de bani. Desfiinţarea barierei a cauzat indirect moartea a trei persoane şi rănirea gravă a altor patru în doi ani. „Numai în India şi Bangladesh vezi astfel de semnalizări la cafea ferată(…) Nu trebuie neapărat barieră, dar semnalizarea sonoră şi luminoasă nu cred că ar costa enorm“, a scris un cititor pe site-ul GdS, referitor la un articol publicat săptămâna trecută.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

11 COMENTARII