Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Actualitate

Copii sacrificaţi pentru judecătoare

Actualitate - Marian BADIRCI
(citeste alte articole de acelasi autor »)



Locul de joacă de la blocul D 12 a fost desfiinţat pe motiv de gălăgie

Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

Un loc de joacă din Craiova a fost desfiinţat prin hotărâre judecătorească pe motiv de deranj, după ce municipalitatea a fost chemată în instanţă chiar de un magistrat.

Mai bine de 100 de metri pătraţi de teren aflaţi în vecinătatea blocului D12 din Craiova au fost lăsaţi de izbelişte în toamna trecută. Domeniul public de la D12 a fost ocupat din martie până în octombrie anul trecut de un loc de joacă, plin de copii în orele în care era permis un astfel de „deranj“, după cum susţin locatarii. Micuţilor li s-a refuzat însă bucuria în sala de tribunal, unde a fost anulată dispoziţia de înfiinţare a locului de joacă şi unde Primăria Craiova a fost obligată să-şi ridice leagănele, toboganele şi balansoarele. Motivul invocat de reclamant, susţin reprezentanţii municipalităţii, a fost zgomotul provocat în spaţiul rezervat micuţilor. Iar reclamantul este chiar un magistrat, care locuieşte în blocul D12, după cum declară oficialii din administraţia oraşului şi gestionarul direct al terenului, administratorul Asociaţiei nr. 16 Calea Bucureşti. „Am fost chemat în judecată de doamna judecător Moţăţăianu, ca să desfiinţez locul de joacă de la D12. Înţeleg că dânsa locuieşte acolo. Uite că juriştii noştri au pierdut procesul şi am fost obligat să desfinţeze locul de joacă. Nu ştiu cât scandal făceau copiii ăia, că terenul este în capătul blocului“, a spus primarul Craiovei, Antonie Solomon. „Nu ştiu, domnule, cum pot deranja copiii aceia pe cineva. Sunt copii! Toţi locatarii au fost încântaţi că primăria le-a făcut aici locul de joacă, iar noi am solicitat în numele lor să fie reluate demersurile pentru construirea altui loc de joacă“, a precizat administratorul Asociaţiei de proprietari nr. 16 Calea Bucureşti, Ion Goiceanu. „O să amenajăm altul, tot acolo, să stea liniştiţi locatarii. Poate îl facem mai departe un pic de bloc, dar terenul nu poate rămâne aşa, când craiovenii ne cer să construim locuri de joacă pentru copiii lor“, a spus primarul Craiovei. Întâmplător, certificatul de urbanism pentru realizarea unui nou loc de joacă la D12 a fost semnat chiar ieri.

Proces automat

Procesul s-a derulat cu o viteză incredibilă. Pe 28 mai 2008, procesul începe cu admiterea unei cereri de preschimbare a termenului iniţial, considerat de reclamant prea lung. În 4 iunie, primăria obţine o amânare, fiindcă nu primise înştiinţarea. În aceeaşi lună, pe 18, în dosarul 8.915/63/2008, la cererea reclamantei Ioana Moţăţăianu, Tribunalul Dolj hotărăşte anularea autorizaţiei de construire „şi obligă desfiinţarea locului de joacă“. Primăria Craiova face recurs, care însă nu se judecă pe 16 octombrie 2008, cum se dăduse termen, ci cu o lună mai devreme, pe 18 septembrie. Dată la care este şi respins recursul, de Curtea de Apel Craiova, unde Ioana Moţăţăianu este judecător la Secţia a II-a Civilă şi pentru Conflicte de Muncă şi Asigurări Sociale. Judecătoarea Moţăţăianu nu a putut fi contactată. Ciudat este însă modul în care juriştii Primăriei Craiova au tratat subiectul. Întrebaţi dacă s-a făcut o expertiză fonică, aceştia au ridicat din umeri. „Dacă s-a efectuat o expertiză în acest sens, atunci aceasta se află la dosarul cauzei. Mai multe detalii nu vă putem oferi, întrucât juristul care s-a ocupat de acest proces nu este aici“, a transmis purtătoarea de cuvânt a Primăriei Craiova, Iulia Mladin. Tipul de reacţie a funcţionarilor publici într-o astfel de situaţie se mulează perfect pe declaraţiile reprezentanţilor Asociaţiei de proprietari nr. 16 Calea Bucureşti, care susţin că primăria nu s-a prezentat la procese. „Ştiu din surse sigure că juriştii primăriei nu s-au dus la procese, iar pe noi nu ne-au chemat, fiindcă puteam interveni în interesul locatarilor şi al primăriei“, a spus administratorul Ion Goiceanu. Aspect confirmat de fostul preşedinte al asociaţiei, Bădan Dumitru, dar infirmat de reprezentanţii municipalităţii.


 
Articole proaspete scrise de tineri, pentru tineri. Tu ai citit Jiunimea? »

  • Currently 4.64/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 4.6 din 33 voturi





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de alt cetatean pt "Un cetatean":
    chiar v-ati nascut batrani?? ce aveti si cu lucrurile bune din craiova? daca nu suportati copiii, tineretul sa se desfasoare in aer liber, faceti-va casa in mijlocul padurii, asa, ca pt salbatici!!!! acolo va e locul. eu am stat in puskin si imi pare rau ca nu am prins vremurile si amenajarile de acum! sa va fie rusine, oricine-ati fi!
    2009-09-03, 00:22:46 (79.117.133.*)
  2. de leader:
    Nici mie nu mi se pare normal ca din cauza parcurilor si locurilor de joaca amenajate intre blocuri sa sufere mii de oameni. Ele trebuie amenajate in zone virane. Asa e in Occident.
    2009-09-03, 00:25:04 (92.80.221.*)
  3. de Dan RO-tariu:
    Metoda e tipic capitalista de a arunca pe unii contra altora. Aici dupa titlu se pare ca trebuie sa fim indignati de faptul ca un cetatean (din "intamplare" judecatoare) care a cerut un drept in justitie si l-a castigat l-a castigat din cauza ca e judecatoare. Si noi trebuie sa fim indignati . Nu avem o masuratoare sonometrica ci doar un fapt nesemnificativ un cetatean a scapat de galagia de sub geam. Foarte bine! S-a construit inghesuit cineva mai sus scria ca are la 10 m de bloc teren de sport care genereaza larma obisnuita pana la 12 noaptea. Asa ceva e anormal iar oricare dintre cei care s-au plans mai sus poate cere la SANEPID (Agentia de Sanatate Publica cum se numeste acum si care e in Brazdă) o masuratoare sonometrica, iar daca se depaseste nivelul admisibil poate cere in instanta inchiderea intre anumite ore sau de tot a locului de joaca. Daca zgomotul e in limita admisibila folositi dopuri de ceara pentru urechii pentru a opri zgomotul de tot. Oricum nu e normal ca judecatorii sa fie supusi oprobiului public asa cum a facut titlul articolului. Si Primaria ce ofuscata e ... cand a intrat pe proprietatea omului cu rondul ... doua articole mai incolo ... nu a avut atat de multe scrupu l e!
    2009-09-03, 00:53:29 (79.117.223.*)
  4. de trotineta Fraud:
    de ce oare il citeaza induiosator pe Solomon de doua ori astazi? Hmmmm!
    2009-09-03, 05:18:37 (92.116.33.*)
  5. de gogu :
    De ce nu s-au dus la proces ? Raspuns : Pentru ca sotia sefului juristilor din Primarie este judecatoare si colega cu tanti Ioana Motataianu !
    2009-09-03, 06:11:10 (79.117.186.*)
  6. de @5:
    ca sa se mire idiotii!!...
    2009-09-03, 06:11:10 (79.117.215.*)
  7. de Radical:
    Dragilor, ce atata tevatura ? S-a desfiintat un loc de joaca, in sensul ca s-au luat de acolo tiribombele si toboganele. Cu toate astea NIMENI nu le poate interzice copiilor sa se joace mai departe pe locul public, pentru ca e public si toti au dreptul sa il foloseasca (respectand orele de liniste). Totusi, mi se parea normal sa fie pastrat si locul de joaca, iar la ora 22:00 sa treaca sectoristul pe acolo si sa ii trimita pe toti in casa. Pe vremuri (acum 50 de ani asa era, eu nu eram pe aici, dar altii stiu) Asa ca spor la zarva copii ! Dar sa fie zarva silentioasa ca d-na judecator trebuie sa aiba mintea odihnita cand judeca. *** Stiti ce ma nemultumeste pe mine, ca nu se iau masuri impotriva adevaratilor factori poluanti fonic, in speta impotriva derbedeilor care urla, sparg, scartaie roti, dau manelele la maxim, fac nunti in strada cu lautari, stau pe scarile blocurilor si mananca seminte. Asta e intradevar urat. Halal natiune ! Bravo justitie romana. Ati facut dreptate.
    2009-09-03, 07:25:29 (79.117.134.*)
  8. de carcotas:
    Pentru cei ce-si plang linistea si confortul fonic am si eu o intrebare:Ei unde au crescut?Nu au deranjat pe nimeni cu tipetele si joaca lor?E ciudat cum dupa ce crestem uitam cum este sa fii copil,asta pana cand vin pe lume copii nostri .Cand avem copii care nu au unde sa se joace devenim din nou toleranti.In momentul in care cresc si ei iar devenim deranjabili pana ne vin pe lume nepotii.Copii astia unde sa se duca?Adolescentii cartierelor unde sa se duca?Ei nu au nici un loc in care sa stea si sa se simta bine.Peste tot sunt huiduiti,dracuiti,fu gariti de locatari cu sufletul batran si acru.Este chemata politia ,sunt amendati parintii.Revin cu intrebarea de inceput:voi unde ati crescut,unde v-ati crescut copii,unde o sa va cresteti nepotii?Legati de piciorul patului?Sunt comentarii foarte "inteligente"posta te pe aici.Zice cineva sa se faca locuri de joaca in afara orasului.Vin si eu si intreb ;cu ce ajung copii in afara orasului?Se teleporteaza?Majorit atea cresc cu cheia de gat si ies in fata blocului sa se joace.Cat despre juristii de la primarie .....deobicei nu se prezinta la procese si de asta primaria le pierde in flux continuu.Cetateni cu sufletul acru si batran vreti cumva sa eutanasiati copii existenti si sa interziceti aducerea pe lume a altor copii ca sa aveti liniste?O sa aveti liniste cat cuprinde dupa ce o sa dati coltul.Acum adaptati-va.Si copii si adolescenti au si ei dreptul la joaca si intelegere.Pentru astfel de indivizi exista mereu un motiv de nemultumire.Daca nu sunt copii sunt tineri,sunt caini vagabonzi care latra,sunt vecini care serbeaza o onomastica sau o aniversare,sunt vecini care trantesc usa de la intrare cand pleaca la lucru,sunt masini care trec pe strada,sunt...sunt.. ..Astfel de oameni sunt nascuti sa traiasca in padure.
    2009-09-03, 07:46:00 (79.117.173.*)
  9. de denver_place2001:
    bravo Radical!Ai pus punctul pe "i"
    2009-09-03, 07:51:43 (89.152.60.*)
  10. de gogutza:
    Locurile astea au apartinut candva unor proprietari care, cu ajutorul justitiei si a legilor ciudat de permisive pt unii se pot recupera, vinde si construi vilisoare linistite care sa nu produca decibeli asurzitori. Vezi cazul terenului de sport de la Parangul, supranumit candva Maracana. Acolo incet- incet au intrat unii cu masinile, altii facusera service auto clandestin, apoi un veterinar si-a construit o vila cu cabinet, fostele porti au cam disparut. Lasa ca tinerii si copiii se pot distra la cate un internet-cafe, sau se pot droga si imbata prin scari de blocuri. Ce le trebuie sport? Acest teren a disparut, pe cel de la institut s-a construit un camin. Copiii care vor sa-si descarce energia prin sport sa se duca pe terenurile virane, nu? Asa sugera cineva, suparat probabil de zgomote. Dar daca e zgomot care deranjeaza ce far politistii comunitari, sau cei pe care ii platim sa patruleze aiurea si sa manance seminte pe banca?Oare d-na judecatoare nu stia ca in orele de liniste se poate apela la ei ca sa tempereze galagiosii? Sau e mai lesne sa procedam ca ea, care si poate? Ca decat sa educam cativa derbedei, mai bine sa pedepsim o liota de copii impreuna cu parintii si bunicii lor. Daca d-na judecatoare are muschi sa-i foloseasca. Pacat ca ne arata doar muschii dumneaei, nu si mintea. Sau e prea subtirica?
    2009-09-03, 08:16:31 (79.117.152.*)
  11. de DX:
    Locul de joaca a fost bine plasat pe motiv ca pericolul accidentelor la copii este redus,iar domnii care vor liniste,pot sa-si construiasca vile acolo unde se bucura de liniste.In ceia ce priveste depasirea zgomotului dupa anumite ore,patrula de politie poate trece si a face ordine asa cum poate face pe str.Este un abuz si in special un interes personal din partea unui grangur spre a construi o vila in timp asa cum va veti convinge din alte fapte numai daca mergeti prin unele cartiere si intrebati ce a fost in locul vilei,,X s-au Y".Justitia a comis un abuz si o sentinta ilegala sub orice aspect.Cainii comunitari nu fac zgomot noaptea,si nu se mai pune problema cand ajung la imperecere,e dezastru.Cel ce a facut asemenea fapta e cretin si nu are demnitatea de om in special ca mai este licentiat in drept pt apararea omului......Unde se pot juca copii,pe str in carosabil,pe campuri sa fie macelariti si violati,unde...???!! !!!! oameni ai junglei se numesc in asemenea situatii si incapabili de a mai trai in comunitate.Chiar daca copii exagereaza,trebuie educati prin orice mijloace umane si a tinde spre civilizatie si nu a urma acest procedeu.Pt ce avem autoritati ?!! probabil sa doarma in fotolii si sa fie conturile umflate......RUSINE TUTUROR CE AU ACEASTA MENTALITATE!!!!!!!!
    2009-09-03, 08:25:20 (79.117.186.*)
  12. de DX:
    Locul de joaca a fost bine plasat pe motiv ca pericolul accidentelor la copii este redus,iar domnii care vor liniste,pot sa-si construiasca vile acolo unde se bucura de liniste.In ceia ce priveste depasirea zgomotului dupa anumite ore,patrula de politie poate trece si a face ordine asa cum poate face pe str.Este un abuz si in special un interes personal din partea unui grangur spre a construi o vila in timp asa cum va veti convinge din alte fapte numai daca mergeti prin unele cartiere si intrebati ce a fost in locul vilei,,X s-au Y".Justitia a comis un abuz si o sentinta ilegala sub orice aspect.Cainii comunitari nu fac zgomot noaptea,si nu se mai pune problema cand ajung la imperecere,e dezastru.Cel ce a facut asemenea fapta e cretin si nu are demnitatea de om in special ca mai este licentiat in drept pt apararea omului......Unde se pot juca copii,pe str in carosabil,pe campuri sa fie macelariti si violati,unde...???!! !!!! oameni ai junglei se numesc in asemenea situatii si incapabili de a mai trai in comunitate.Chiar daca copii exagereaza,trebuie educati prin orice mijloace umane si a tinde spre civilizatie si nu a urma acest procedeu.Pt ce avem autoritati ?!! probabil sa doarma in fotolii si sa fie conturile umflate......RUSINE TUTUROR CE AU ACEASTA MENTALITATE!!!!!!!!
    2009-09-03, 08:26:27 (79.117.186.*)
  13. de DX:
    Locul de joaca a fost bine plasat pe motiv ca pericolul accidentelor la copii este redus,iar domnii care vor liniste,pot sa-si construiasca vile acolo unde se bucura de liniste.In ceia ce priveste depasirea zgomotului dupa anumite ore,patrula de politie poate trece si a face ordine asa cum poate face pe str.Este un abuz si in special un interes personal din partea unui grangur spre a construi o vila in timp asa cum va veti convinge din alte fapte numai daca mergeti prin unele cartiere si intrebati ce a fost in locul vilei,,X s-au Y".Justitia a comis un abuz si o sentinta ilegala sub orice aspect.Cainii comunitari nu fac zgomot noaptea,si nu se mai pune problema cand ajung la imperecere,e dezastru.Cel ce a facut asemenea fapta e cretin si nu are demnitatea de om in special ca mai este licentiat in drept pt apararea omului......Unde se pot juca copii,pe str in carosabil,pe campuri sa fie macelariti si violati,unde...???!! !!!! oameni ai junglei se numesc in asemenea situatii si incapabili de a mai trai in comunitate.Chiar daca copii exagereaza,trebuie educati prin orice mijloace umane si a tinde spre civilizatie si nu a urma acest procedeu.Pt ce avem autoritati ?!! probabil sa doarma in fotolii si sa fie conturile umflate......RUSINE TUTUROR CE AU ACEASTA MENTALITATE!!!!!!!!
    2009-09-03, 08:28:04 (79.117.186.*)
  14. de GRASU:
    BAI NENE TOTI AM FOST COPII SI AM FACUT GALAGIE CAND NE JUCAM.DOAMNA ACEASTA DACA A FOST PRIVILEGIATA DE JOACA SI A FOST PUSA SA STEA NUMAI LA CITIT IMI ESTE MILA DE DANSA.LA MINE PE STRADA ERAM CEL PUTIN 30 COPII IAR CAND NE STRINGEAM ZICEAI CA ESTI IN GALERIA LU DINAMO.NOI NE JUCAM IN BLOCURILE AFLATE IN CONSTRUCTIE,PE STRADA CA NU ERAU ATITEA MASINI,IN CURTEA SCOLILOR,NE DUCEAM LA PALATUL COPIILOR,ETC.ACUM BIETII COPII UNDE SA SE DUCA?IN CURTEA SCOLII NU-I LASA PORTARUL,PALATUL COPIILOR SA DESFINTAT,BLOCURI IN CONSTRUCTIE NU SUNT SI ORICUM SUNT PARTICULARE,IAR IN STRADA NU POTI STA NICI PE TROTUAR CA VINE CATE UNUL CU MASINA SI TE OMOARA.DACA ERAU TOPOGANE INSEAMNA CA ERA LOC DE JOACA PENTRU COPII MICI PINA LA MAXIM 7ANI CARE SUNT SUPRAVEGHEATI.SA PUNA BANCI SA FACA PARCULET SI SA VINA TOTI PENSIONARII SA COMENTEZE POLITICA PINA LA ORA 21 CA POATE ASA NU O MAI DERANJAZA IAR NOAPTEA SA AIBA AUROLACII BANCI UNDE SA DOARMA.FACUT TABEL SEMNAT DE FIECARE PROPRIETAR DE APARTAMENT CA ESTE SAU NU DE ACORD SI CE SPUNE MAJORITATEA ASA SA SE FACA.
    2009-09-03, 08:38:41 (86.126.42.*)
  15. de JUSTITIE...RUSINE:
    CINE ESTE JIGODIA DE JUDECATOR CARE A JUDECAT PROCESUL?SA DEE DZEU SA NU AIBA NICIODATA COPII SI DACA ARE SA NU AIBA PARTE DE EI SAU DE NEPOTI .COPII VOPSITII COANEI IOANA MASINA SI USA DE LA CASA DAR IN LINISTESA NU O DERANJATI
    2009-09-03, 08:39:05 (92.83.14.*)
  16. de anonimu:
    la locul de la d12 oricum nu se joaca nici un copil. stau niste betivi de 20 de ani si scuipa pe jos si injura toata noaptea. apropo.. pe nenorocitu de Dan Niculescu nu il salta nimeni ? sau nu stiati ca locuieste in D12 ? e exact blocul din poza ! in caz ca politia nu are poza cu locatia acestuia.. si le trebuie o harta !
    2009-09-03, 08:50:56 (82.77.172.*)
  17. de Elena:
    Doamna a fost copil, doamna are copil, doamna cat o fi de judecatoare e un om ce trebuie plans daca nu se poate bucura de ochii unor copii fericiti.
    2009-09-03, 08:55:28 (79.117.157.*)
  18. de Deutschland:
    Ati vazut vreodata copii jucandu-se in Occident? In tari cu adevarat civilizate, gen Austria, Danemarca, Germania, Norvegia, Suedia? Comparati nivelul de zgomot al copiilor nostri cu cel facut de copiii occidentali si veti ramane surprinsi de asurzitorii decibeli romanesti. La noi, in satul Craiova, cu o populatie preponderent rurala, copiii sunt educati pe masura calitatii parintilor. Sunt invatati si incurajati sa urle (ca pe tarla), cu cat urla mai tare, cu atat e mai mandru tzaranul de oras. In Occident, daca un copil ar indrazni sa aiba astfel de manifestari de urangutan, ar fi imediat corectat si educat civilizat de parinte, care i-ar explica codul de comportament urban.
    2009-09-03, 09:30:06 (92.80.222.*)
  19. de pompeius:
    Propun ca d-nei judecator sa i se adauge la salariu un spor pentru suportarea galagiei, cam de 250-300 %, ca poate asa ii trece ... si un spor de vreo 400-500 % pentru inactivitatea sexuala a partenerului, care probabil nu se putea concentra din cauza zgomotului. Taina-n creci si pe mine, ce m-o fi gasit ...
    2009-09-03, 09:38:06 (213.233.92.*)
  20. de cezarus:
    Intr-adevar, cam needucati ghertzoii de bloc, toti. Insa mi se pare buna si ideea lui Pompei, poate o dezvoltam: eu propun un spor de 700 %, ca sa-i ajunga doamnei judecator sa-si cumpere baterii alcaline pt vibratorul in dotare!!!!!
    2009-09-03, 09:46:54 (213.233.92.*)
  21. de Lermontov:
    Din toate cate ni se intampla, mi se pare ca traim in "Epoca de aur" a dictaturii Justitiei. Si eu locuiesc in zona cu pricina. Personal m-am bucurat cand am vazut ca rasarit din pamant, un loc facut anume pentru cei mici. Imi luam nepotelul de mana si mergeam cu el acolo, unde se juca impreuna cu alti copii. Din pacate mai exista specimene care nu iubesc copii, ba chiar ii urasc si acesta atitudine ma intristeaza profund. Acum mergem in parcul Puskin. Tare mi-e frica insa, ca nu cumva personajul negativ din acesta urata poveste sa-si cumpere din sporurile care i se cuvin, vreo vila prin zona si sa desfiinteze si locurile de joaca de aici. Doamne fereste!
    2009-09-03, 10:21:33 (79.117.161.*)
  22. de NESIMTIREA DIN EA:
    ASTA CIND VA IMBATRINI O SA FIE DUSA LA AZIL SAU MARGINALIZATA CA TOATA VIATA CRED CA A AJUTAT NUMAI INFRACTORII.SIGUR CIND SO PENSIONA SI O EVITAO LUMEA SE OMOARA.LA CATI BANI AU DACA NU SUPORTA GALAGIA SA SE DUCA IN JUNGLA,TAIGA,ETC CA ORICUM FAC UMBRA PAMINTULUI DEGEABA
    2009-09-03, 10:31:32 (86.126.42.*)
  23. de Comitetul Central:
    Desfintarea locului de joaca este doar primul pas. O sa vedeti in curand cel de al doilea pas: constructia unui bloc al carui proprietar este vreunul din acoliţii lui Solomon. De altfel, metoda s-a mai aplicat în nenumărate alte locaţii din Craiova.
    2009-09-03, 10:39:36 (82.77.166.*)
  24. de VT:
    Dane, ma surprinde pozitia exprimata de tine! Pai, la astfel de magistrati , ca si la cea care a dat castig de cauza constr. si obtinerii terenului din Parcul Pedagogic , unde e vecina cu Doru Magaru[ jud. Tandareanu, intervine termenul de CELERITATE ??!! Da , e adevarat ce spune "gogu", sunt sotiile colege , ca si cea a celuilalt sef {fost} al juristilor , dar aici , ar trebui un punct de vedere al celor ce tot apara aceasta breasla {vezi pe moldoveanca de tot apara salariile lor}, al CSM , care ar trebui sa sanctioneze aceste facilitati pe care si le fac ei si pentru ei !! Ca si cu drepturile salariale, castigate tot prin hotarari judecatoresti! Nu vedeti cum ei se vor considerati , in toate , dar absolut , in TOATE {si salarii si incalcari de legi}, mai presus de lege ?!Cine e de vina ? NOI , NOI TOTI !!
    2009-09-03, 10:58:02 (79.117.156.*)
  25. de ...green_you :
    eu locuiesc in zona si pot spune ca, nu facea nimeni galagie cat sa plans judecatoarea aia salbatica cel putin in timpul programului de liniste nu era nimeni acolo iar dimineata veneau copii mici insotiti de bunici iar dupa 5 mai stateau si copii pana in 13 -14 ani dar nu faceau galagiepur si simplu stateau pe banci vorbeau nu tipau si nu deranjau pe nimeni.asa ca ea nu avea niciun drept sa desfinteze locul de joaca!!!!
    2009-09-03, 11:03:40 (92.80.192.*)
  26. de MICSINEGRU:
    NU INTELEGETI CA PANA NU SE LASA CU "SANGE" NU SE MAI REZOLVA NIMIC IN TARA ASTA??? NE FORTEAZA CU TOATE DECIZIILE LOR SA DEVENIM MAI SALBATICI DECAT AM FOST FORMATI SI PANA LA URMA O SA FIE O PERSOANA CARE NU MAI ARE CE PIARDE SI O SA TREACA LA ACTIUNE!!! EU UNUL DACA AS DISPUNE DE "FINANTE" AS "SPONZORIZA" CATIVA MERCENARI SA MAI CURETE DIN POLITICIENI SI INTERLOPI, ASA AM MAI REVENI CAT DE CAT PE LINIA DE PLUTIRE.
    2009-09-03, 11:29:51 (217.156.50.*)
  27. de ginel:
    Sunt de acord cu 17 si 19. Dar ce sa inteleaga romanacul daca ziaristul scrie asa? Cred ca judecatoarea nu ar avea nimic impotriva copiilor daca ar fu numai copii, si ar respecta programul de liniste , care e si de la ora 13:00 la 17:00 si de la 22:00 la 8:00. Dar ce sastie romanacul, e din ce in ce mai necivilizat, din ce in ce ,, uita,, si ciunteste ceva din felia de civilizatie, pana cand nu mai ramane nimic. Daca judecatoarea nu a reusit sa se inteleaga cu vecinii, probabil manelisti, atunci si-a facut dreptate conform Legii pe care stie sa o manuiasca fiind de meserie. Pana aici nimic deosebit: fiecare isi aplica cunostiintele profesionale pentru a-si rezolva o problema. Ziaristul a scris acest articol pentru ca a intrezarit un anumit abuz: prea au curs termenele lin unul dupa altul, fapt ce noua nu ni se intampla niciodata, chiar in cazuri dramatice. O alta problema e ca tinerii manelisti, care nu sunt derbedei, ci asa sunt ei educati de parintii lipsiti la randul lor de educatie si de scoala care nu ofera nimic, ocupa aceste locuri la ore tarzii, urland, band bauturi alcoolice. daca cineva chiama jandarmii, acestia vin, ii trimit acasa, dar se intorc dupa plecarea organelor de ordine, cu mai multa energie! Nu se poate ca jandarmii si sectoristii sa supravegheze toate locurile de joaca, sau spatiile dintre blocuri, lipsa de educatie e prea mare, si va fi din ce in ce mai mare! Cand vedeti un tanar care face galagie intre blocuri la 1 noaptea, ganditi-va ce educatie poate da el copiilor sai peste 5 ani!
    2009-09-03, 12:01:36 (95.75.3.*)
  28. de Irelevant:
    @DDR...metoda tipic capitalista...ti-am mai zis eu diferenta pe subiectul asta..capitalism si comunism.....de multe ori..niciodata nu ai raspuns totusi....ti-o zic iar......cand mananci acuma tot ce vrei ...fata de comunism..zi-mi si mie cand era mai bine....acum sau atuci............... ................SI ITI ZIC IAR..............LAS A-NE CU COMPARATIILE ASTEA CRETINE SI IDIOATE............. .........TOATA LUMEA FACE GURA CA NU SE MI FACE MISCARE..CA NU SUNT LOCURI DE JOACA......CA NU STIU CE SI NU STIU CUM...............SI CAND SE FAC TERENURI DE SPORT SI LOCURI DE JOACA......SARITI IN SUS CA NISTE PROSTI CA E ZGOMOT........TRAFIC UL DIN ORELE DE VARF(ADICA CELE DE LINISTE).....FACE MAI MULT ZGOMOT DECAT LOCURILE SI TERENURILE DE FOTBAL.......ASTA CA SA STITI....DECI PRIN UMRMARE PT TOTI COMUNISTII SENILI DE BAGA ABERATIILE CU INCHISUL LOCURILOR ALORA....TRE SA INCHIDEM SI TRAFICU?...SA ANULAM ZBORURILE PESTE CRAIOVA........O SA DAM SI CU INSECTICID SA NU MAI FIE MUSTE............... .................... ..............SUNTET I PENIBILI!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!
    2009-09-03, 12:31:43 (79.117.156.*)
  29. de mihaela:
    Nu cunosc locul in care era parcul de copii amenajat,dar totusi cred ca este voprba despre un abuz contra copiilor,care acum,in momentul de fata nu au un loc de joaca; daca stai sa te gandesti doar putin asa,poti oare sa opresti un copil sa se joace,sa nu iasa afara cu alti copii? Nu poti ma frate,nu poti nici in casa sa-l opresti sa stea locului,dar sa-l opresti sa iasa afara! Acum as avea o intrebare ptr. d-na judecatoare Motataianu :unde sunteti de nu va gaseste nimeni ptr.a se rezolva totusi aceasta problema,construindu -se in alta locatie acest parc de joaca? Oricum sunt convinsa de un lucru,si anume de faptul ca nu aveti copii!
    2009-09-03, 13:08:10 (92.80.242.*)
  30. de Coco:
    Cum se face ca pe romani ii indigneaza totdeauna ceea ce este normal intr-o tara civilizata ?? Adica linistea ,curatenia respectul fata de celalalt?? Pai pentru-ca dupa revolutie fiecare a inteles ca are voie sa faca ceea ce vrea si sa faca in asa fel incit sa-l deranjeze pe celalat de linga el cum stie el mai bine.Daca in Romania cei care posteaza impotriva judecatoarei ar muncii ca in occident dupa 8sau 10 ore de munca fac pariu ca nu ar mai dorii nici macar musca sa-i biziie la urechi dar inca la noi cei mai multi stau acasa degeaba iar pentru ei nu conteaza decit cum sa-i deranjeze pe ceilalti cu muzici date la maxim cu copii lor care au un comportament de haite urlatoare,cu modificari in apartamente spart ziduri de crezi ca se darima blocurile cu spatii care sint ocupate de tineri care vorbesc in miez de noapte atit de tare de zici ca sint salbatici.Daca vreunul dintre cei care sint impotriva judecatoarei ar fi calatorit in alta tara civilizata ar fi observat ca locurile de joaca nu sint la un metru de geamurile locatarilor si nici la marginea orasului ci sint facute in marginea cartierelor ptr ca exista respect pentru cei care muncesc din greu si vin acasa sa se odihnesca .Iar cei care au copii nu fac ca la noi ca e mai simplu ii gonesc in parcare sau in fata blocurilor ca uite asa sa-i deranjeze pe ceilalti .Exista Parcul Romanescu in care se pot duce sa se joace cei care stau aici aproape de parc Dar de ce sa faca citiva pasi e mai simplu sa-i lasi in parcare sa bata mingea de asfalt ce conteaza ca TU un locatar care munceste vii acasa si vrei sa ai liniste.DE ACEEA SINT DE ACORD CU DOAMNA JUDECATOARE.A PROCEDAT CORECT .PROBLEMA NU ESTE SA SE CERTE LOCATARII INTRE EI ....PROBLEMA ESTE A PRIMARULUI SI A CELOR CE CONDUC ACEST ORAS DE A GASII SOLUTII SI PENTRU UNII SI PENTRU CEILALTI DAR IN ASA FEL INCIT SA FIE RESPECTATE DREPTURILE TUTUROR.BRAVO DOAMNA JUDECATOARE CA ATI REUSIT SA LUATI ATITUDINE SI ATI REZOLVAT ACESTA PROBLEMA.
    2009-09-03, 13:11:17 (79.117.163.*)
  31. de nix:
    Ce aveti tanti judecatoarea cu copiii? Sunteti suparata pentru ca nu primiti sporul de suprasolicitare neuropsihica? Inamovibilitatea nu va este suficienta?
    2009-09-03, 13:30:45 (194.176.176.*)
  32. de fel de fel de opinii ...:
    Are dreptate nr. 19. Dacă ai făcut copil, ţine-l să-ţi urle ţie la fereastra ta, nu-l trimite să urle la fereastra altuia ...
    2009-09-03, 13:45:03 (188.24.167.*)
  33. de Dan RO-tariu:
    Irelevant e unul dintre copii care crede ca masina sa opreste in 10-15 metri franand de la 100km/h. Daca asupra a ceva masurabil el poate sa scrie ce vrea muschiul lui va dati seama ce varza e in capul sau? Problemele generate de zgomot au fost rezolvate permanent partial: tobe amortizoare de zgomot la masini, refacerea traseelor pentru traficul greu, tramvaie cu o sina, panouri absorbante, limitarea orelor de folosinta a terenurilor de sport, etc. Pentru a avea cat mai putin zgomot tarile dezvoltate au luat masuri. Astfel cei veniti pentru vacante in Romania din tarile dezvoltate, toti, vor spune ca suntem foarte zgomotosi, ca la noi tigania e omniprezenta. Iar zgomotul e in afara vreunei doctrine politice sau economice. PEnibil inseamna sa afirmi ca masina ta opreste in 10-15m de la 100 km/h, penibil e sa nu intelegi pe ceilalti care au nevoie de liniste, penibil inseamna sa nu reusesti sa iei masuri tehnice (panouri absorbante) sau organizatorice (inchiderea terenurilor de joaca care pot deranja prin aplcasarea in imediata vecinatate a unui imobil locuit intre anumite ore). Penibil e sa te exprimi fara sa cunosti ca exista aparatura sonometrica care masoara exterior si interior nivelul zgomotului si ca daca nu e in limita admisibila .... se iau masuri. In cazul acesta s-a luat o masura, din pacate Primaria nu stie sa ia masurile cuvenite : sa monteze panouri absobante si sa limiteze accesul ca ore. Eu am ajutat pe cineva sa inchida un restaurant care nu lasa pe locatari sa se odihneasca, pe guvernarea liberala, carciuma unui liberal in care manca inclusiv primarul liberal al orasului. E si acum inchisa TERASA restaurantului dupa ora 22:00. Iar firma inca plateste locatarilor daunele. Si e vorba de o resedinta de judet.!
    2009-09-03, 13:53:34 (79.117.222.*)
  34. de @20:
    bai frate ai fost super tare! Am ras cu o pofta nebuna!Pt cei care saluta decizia, si voi aveti dreptate! ce ne trebuie copii ma? Ca-i de patimit cu ei o groaza: cat sunt mici spala-i, schimba-i, apoi tinte cu ei la scoala, apoi marita-i, fa-le un viitor.... Aoleu, ce nasol. Cat sa mai suferim ma si noi? Cred ca acei copii, se strageau toti la aceiasi ora si tipau in cor cat ii tineau plamanii. Macar din punctul asta de vedere ne-am dumirit ca aveau plamanii destul de sanatosi, daca deranjau "inalta (anti)societate. Bai tampitilor unde ati crescut ma? V-au tinut ai vostri legati de gard cu calus la gura? Cat sa urle ma copiii? Poate unde stati voi vin si va urle la fereastra! Mama voastra de senili. Sa termenera toate alea din Craiova, uite ca ramasera copii de aranjat!
    2009-09-03, 14:05:20 (92.80.198.*)
  35. de pt. nr. 35:
    Dacă aşa proastă educaţie ai, înseamnă că ai şi nişte copii gălăgioşi, pe măsura ta. Ţine-i măi idiotule la tine în casă, că nu ţi i-a făcut d-na judecător, ca să-i trimiţi să urle la geamul ei ...
    2009-09-03, 14:19:24 (188.24.167.*)
  36. de pentru 36 :
    daca tu consideri ca 35 este idiot afla ca la mintea idiotului ti-ar face si tie cativa copii galagiosi.sa aveti familia mai numeroasa si putin galagioasa
    2009-09-03, 14:27:51 (86.126.42.*)
  37. de Radical:
    Eu cred ca or sa vanda locul cuiva ca sa construiasca un bloc.
    2009-09-03, 14:34:34 (79.117.134.*)
  38. de bravo nr. 28:
    Îmi place când văd că mai există totuşi (destui de puţini) oameni, care gândesc cu capul, nu cu picioarele, aşa cum mulţi au făcut-o pe aici. Copiii şi tinerii de azi, sunt educaţi pe măsura părinţilor lor, adică ... deloc. În afara excepţiilor, bineînţeles, că nu toţi părinţii sunt căzuţi în cap ...
    2009-09-03, 14:35:42 (188.24.167.*)
  39. de Mihai:
    Copii nu au nici o vina. Copii vad si copii copiaza. Fac scandal si galagie, poate, dar noi adultii i-am educat, ei sunt produsul societatii noastre.Parintii, persoanele de la TV, oamenii din scoli si de pe strada sunt modelele copiilor nostrii. Locurile de joaca sunt asa putine, e inghesuiala iar problema copiilor de 10- 14 ani e chiar grava, terenuri de sport, bazine de inot nu exista, ce varianta au ca sa nu fie impinsi spre manelizare?!!La ce va ganditi cei cativa de mai sus(probabil fara copii), precum si acea "doamna " judecatoare.????
    2009-09-03, 14:58:49 (213.233.88.*)
  40. de corect:
    Acei infractori de 1-5 ani trebuiau arestati pentru ca si-au permis sa se dea in leagane sau sa stea pe banca acolo cu bunicii lor . Cat despre cei care stau in parculetul aflat la vreo 10 metri de locul de joaca cu pricina si care se aduna numai noaptea si care isi baga in vena acolo si beau si chiar tulbura linistea publica tot respectul . Mizeriile alea mici prescolare sunt un flagel care trebuia atacatsi starpit. Vad ca sunt persoane care habar nu au de ce vorbesc. Cati dintre voi stiti cu exactitate unde se afla acel loc de joaca ???Maxim 2 . Si aveti dreptate la pensiile si salriile care sunt animalele alea batrane pensionate isi pot permite sa se urce in masinile lor luxoase alaturi de nepoti si sa„i duca in parcul romanescu , in centru si d c nu in viitorul apropiat in parcul din lunca . Imi cer si eu scuze doamnei judecator sau ce e pentru deranj si ii pormit ca nu o sa se mai intample. Cine zicea ca in tara asta justita nu isi face treaba manca ce nu trebuie .Sa traiti bine gunoaielor!!!
    2009-09-03, 15:43:15 (92.80.215.*)
  41. de gianini:
    dupa ce ca nu prea mai sunt locuri de joaca, le desfintam si pe cele pe care le avem. si noi am fost copii si am facut galagie,care-i problema?? lasati copii sa se joace, ciudatilor!
    2009-09-03, 15:52:06 (86.122.180.*)
  42. de Dan RO-tariu:
    Aceasta cearta e generata de Primarie care in loc sa faca locuri de joaca pentru copii care sa respecte standardele de zgomot si sa fixeze orar de utilizare IMPROVIZEAZA locuri de joaca si rezultatele se vad: NU SUNT LOCURI DE JOACA. Votati-l in continuare pe Solomon! Daca locul de joaca era bine facut judecatoarea nu avea nici o sansa!PUNCT!
    2009-09-03, 16:31:43 (79.117.222.*)
  43. de Ion:
    Si ce vina am eu sau alta persoana ca nu sint locuri de joaca?? Sau asta e un fel de razbunare .Hai fratilor faceti zgomot prin parcari ,urlati ca nu sint locuri de joaca .....asta este mentalitatea romanului .In loc sa se ''bata '' sa se faca locuri de joaca amplasate corect e mai usor sa -i deranjezi pe ceilalti.Multi dintre cei care au ramas prin cartiere au venit de la tara dar cei mai multi dintre ei au mentalitati de maimute coborite din copac.E mai greu pentru ei sa se civilizeze e mai usor sa ingaduie copiilor sa urle sa tipe,sa lase tinerii sa deranjeze si nu-i asa le si place asta.Natia romana are deosebita placere de as-i face rau uni altora si uite asa cine ar trebui sa rezolve problema sta linistit .Iar cei ce ne conduc gasesc o solutie si sigur o va gasii pe cea prosta in asa fel ca oamenii sa se ia iar la cearta .Inca nu v-ati desteptat ca solutia nu este cearta intre noi ci unirea noastra pentru ai convinge sa gasesca solutia multumitoare pentru cei care vor liniste si pentru cei care vor sa se joace?? Si vreau sa va spun ca sint multi cei care vor liniste ,curatenie,respect pentru celalat de linga tine.Dar la noi trebuie sa cistigam toate astea cu justitie,cu legi aspre d-lor.Pentru ca cei care s-au dat jos din copac acum multe mii de ani ....le place mai mult sa urce iar ...dar macar sa ramina acolo daca lucruri elementare ca ,liniste publica,curatenie,ci vilizatie,respect pentru celalalt nu le plac.
    2009-09-03, 16:38:24 (79.117.163.*)
  44. de Radical:
    Corect "corect" (nr.41) *** Dl. DDR, multe nu sunt facute cum trebuie cum trebuie in tara asta si judecatorii, totusi, au sansa sa le rezolve, dar nu rezolva. Ca ciudata interventia dvs astazi, oareSicum partinitoare. Parca ati fi ruda cu judecatoarea :) --- mieimi place "vacarmul" facut de copii la joaca, glasul lor e ca sunetul de clopotel. Mai vezi si cate unu cu parul balai de iti vine sa il mananci (a nu fi suspectat de canibalism) . Problema este ca dupa ce copiii astia pleaca la culcare, in locul lor vin golanii sau copiii de rrrromulani care isi baga , isi scot , dati-as, mancami-ai, s-o f pe ma-ta. Eeee, aia chiar deranjeaza, dar judecatoarea e pe felie cu ei si nu vrea sa ii supere. Ideea stiti care este ? Educatia ! Cineva spunea ca in Germania copiii nu tipa ! Ei as ! Pai aia ce cusur au ? Dimpotriva, as putea spune. Sunt lasati foarte liberi. Spune Trotineto ca esti neamt acu'.
    2009-09-03, 16:48:51 (79.117.134.*)
  45. de Dan RO-tariu:
    Radical ... comunicarea azi se pare ca-mi este deficitara ... Iubesc copiii si nu ma deranjeaza vacarmul facut de ei. Nu am legat acest aspect, pana la urma emotional, de acest caz. Faptul ca eu iubesc copiii nu poate avea relevanta cand vorbim de locuri de joaca improvizate, de orasul nostru zgomotos, care nu respecta normele de admisibilitate ale zgomotului. Nu am nimic cu nimeni nici cu cheflii, nici cu copiii mici, nici cu copiii mari cu permis ... am cu zgomotul in general ... din Craiova. Cu needucatia. Pariez ca judecatoarea nu a fost in sine deranjata de copii care ganguresc ci de galagia care a depasit normele admisibile ... sunt sigur ca a facut dosarul ca la carte cu masuratori ale zgomotului ... cu martori, etc. Hai sa deschidem ochii, sa lasam latura emotionala, si sa CONSTATAM ca Primaria isi bate joc de banii nostri neavand grija de CALITATEA VIETII NOASTRE. In zonele zgomotoase, cum e un loc de joaca pentru copii putea sa monteze panouri absorbante care facea inutila cererea judecatoarei. Primaria ar trebui sa invete din aceasta patanie si sa aduca la anumite standarde locurile de joaca. Cei care se multumesc cu putin sa-l voteze in continuare pe Solomon si echipa care conduce Craiova printr-o majoritate confortabila PDL.
    2009-09-03, 17:01:27 (79.117.222.*)
  46. de Coco:
    Si ai iesit d-le sa le spui sa inceteze cu zgomotul sau cu vorbele urite?? Sint convinsa ca nu ...te-ai uitat pe geam si ai bagat capul in perna de frica sau de ce sa te bagi lasa pe altii sa ia atitudine....lasa pe altii sa se ;;bata;; pentru linistea noastra.Iar daca cineva face totusi ceva atunci sariti ...;;ca de ce?...;; ca pe mine nu ma deranjeaza;;.....Foa rte bine doamna judecatoare ...aici la mine in cartier copii de romani ,tinerii si nu copii de romii injura si tipa ca e ;;misto;; sa copiezi ce e mai prost .
    2009-09-03, 17:18:09 (79.117.161.*)
  47. de generatiile mici:
    Atentie ! Doamna judecator a reclamat ,a judecat ,a deliberat. Ce urmeaza.........grev a .Halal ...nene Iancule...
    2009-09-03, 17:45:35 (82.77.168.*)
  48. de Radical:
    "Primaria ar trebui sa invete din aceasta patanie" ... ce naiba d-le DDR ? CAnd Solomon autorizeaza nunti tiganesti pe carosabil , fara panouri absobante ....
    2009-09-03, 17:45:43 (79.117.134.*)
  49. de Dan RO-tariu:
    Este extrem de logic ca judecatorul care locuieste la bloc nu e corupt. Mita care sta la baza coruptiei ar reloca imediat coruptul la vila. Iar libertatea Radical, ca vad ci si tu azi ai gresit drumul (o data ai exemplificat un limbaj folosit de altii dar pe care in fapt l-ai folosit chiar tu) ... si a doua oara cand ai gandit ca a lasa un copil liber inseamna sa-l lasi sa faca galagie. A educa inseamna inclusiv a explica acelui copil de ce nu trebuie sa faca galagie inutil. Explici pana intelege.
    2009-09-03, 17:48:56 (79.117.222.*)
  50. de Radical:
    N-am gandit asa, asta e o simpla interpretare a dvs. Problema d-le DDR pe care nu ati sesizat-o, cu toate sa sunteti un vizionar, consta in educatie, nu in desfiintarea locurilor in care se strang needucatii. Daca pe stadioane se strang huliganii, desfiintam stadioanele ? D-le DDR ... !
    2009-09-03, 18:04:34 (79.117.134.*)
  51. de nero:
    si cu preschimbarile de termene acordate foarte facil cum ramane? toti omiteti esentialul: abuzul de putere!!!!! sau doamna judecator e mai "egala" in fata legii decat noi, cetatenii simpli?
    2009-09-03, 18:37:44 (213.233.92.*)
  52. de DX:
    D-le DDD..... vad frecvent.santeti intr-o coalitie politica si multi analfabeti inteleg alte forme din SF.Pe mine nu ma intereseaza faptul ca sant pregatit ca,licentiat ori cu doua clase mai mult ca trenul,interesul meu e mentalitatea comunitatii in care fiecare facem parte din aceasta,indiferent de pregatire si familie.Orice cuvant al unui roman,la orice nivel de pregatire se interpreteaza.EHEI BINE!EU am facut psihologie la scoala mea din comunism in care azi numai sant la un nivel dupa merit si nu dupe spaga ori familie,chiar daca mi sa impus.Tocmai de aceia am exprimare foarte proasta,fapt ce rezulta ca eu nu am ce cauta in societate si voi renunta la internet pe site ro.Aveti grije ca ceia ce ati scris la ziar si postat,va dau replica pe site com si sa nu va mirati de adevaruri.Vad ca deviati de la art si in multe situatii sant conversatii prtsonale si politice,fapt ce rezulta alte mentalitati......... .........Spuneti cat ati luat de la gds si inteleg situatia dvs sub orice aspect.Nu spun mai mult,dar vreau adevarul si sa stiti despre mine ca sant singurul care nu are drepturi in romania sub niciun aspect,politia si justitia e cu ochiii pe mine mai rau ca in comunism,nu am loc de munca la nivelul studiilor si de aceia ne oprim; prea multe ati aflat,aflati pe site international sub alt aspect.Va rog sa analizati situatia romana si daca mai scrieti la ziar,mai schimbati ,,placa,e uzata si mai sant piese martore"art in social, actualitate,ori politic in care trebuie sa hotarati.Ceia ce spuneti despre rutiere si drumuri,aveam eu in scoala inca la 20 ani si in rest e mizilic pt mine,dar,trebuie acceptat orice......Astept altceva mai bun de la dvs.........si.....v edeti ,pe internet.....,,Fara violenta"
    2009-09-03, 19:01:24 (86.124.212.*)
  53. de Irelevant:
    @DDR.....ba amice...1 la mana....pastilele..a i uitat sa ti le iei....vezi ca faci spume la gura....2 la mana....ti-am mai explicat de ce bati tu campii acolo......3 la mana.......eu ti-am zis tie ..comunist prost si idiot ce esti........si ti-am dat iar ..pt a n-a oara....explicatia cu comunismu tau mult laudat.......nu mi se pare ca faci foamea cum faceai in trecut...pe vremea lu nea ceasca......deci daca tu te bucuri de avantajele capitalismului....ad ica.....libertatea sa vb aici si sa debitezi toate prostiile pe care ti le baune capatana aia plina de tarate de pe umeri......sa mananci ce nu aveai in trecut...si la ce salivai......dar totusi condamni.........EST I IPOCRIT........eu ti-am zis clar !!!!!!!ca esti prost facut gramada...si mi se rupe mie de varsta pe care o ai.......poti sa ai si 50 de ani..nu respect prostia deci in mod clar nu te respect pe tine.....ca esti prea prost sincer sa fiu............REVEN IM........dupa mentalitatea ta de comunist prost si idiot.....toti tre sa faca liniste....cand e ora 2 pana la 6 nu?...adica intr-o tara care o ia pe urmele americanilor si devin toti copii prosti ca tine obezi ........miscarea nu e adecvata a?...sportul nu se mai practica a?..ca deranjam prostii ca tine....... ....... .................P.S . ..................le gat de masini..ti-am zis.............daca pana la varsta asta nu ai invatat inca sa conduci o masina........atunci amice esti cel mai cretin om de pe planeta asta......!!!!!!!!!! !!!!!!!am incheiat..........sp er sa nu mai dai vreo replica sa-ti mai torturezi neuronii sa incerci sa gandesti....adica sa faci ceva imposibil......creti nule
    2009-09-03, 19:13:04 (79.117.194.*)
  54. de to`arashul Matrics:
    musca-ma si pe mine de pampersi ca si io am mentalitate de comunist! :) deocamdata sint mic, sint doar socialist da` cresc io mare si ma fac si comunist! :)
    2009-09-03, 19:26:41 (84.57.179.*)
  55. de ginardo:
    numai in romania se poate intampla asa ceva si acum protectia copilului sa dea in judecata tribunalul care a acceptat aceasta privare a copiilor de locul de joaca CE VOR ASTIA SA-SE JOACE COPII IN STRADA ??? sper ca acela sa fie copilul judecatoarei aleia ala sa-se joace in strada
    2009-09-03, 19:29:33 (92.80.254.*)
  56. de proştii, o ţin tot pe a lor:
    Nu contează că este judecător, sau un muncitor. Trebuie asigurată liniştea pentru toţi. Cei care aţi venit de la ţară şi aveţi copiii gălagioşi şi needucaţi, ţineţi-i în casa voastră, nu-i trimiteţi prin faţa blocului (ca să scăpaţi voi de ei), iar ei să urle la uşa sau fereastra altora ... De ce trebuie să suporte alţii, urletele copiilor voştri ? Chiar aşa de încuiaţi la minte sunteţi şi nu înţelegeţi deloc, măi gorilelor ???
    2009-09-03, 19:38:57 (188.24.165.*)
  57. de Victor:
    Si cine i-a educat asa rau ,pe copii? Numai parintii' Scoala ce face ? Doamna judecatoare ca reprezentanta a societati,membra al sistemului imunitar al acestei tari ,,cind aude de spaga ,coruptie mita.in justitie ...nu primeste o educatie tinarul? In curind, vor fi mai multi batrini decit tineri (datele demografice),sa vezi liniste si veselie atunci ..sa vezi pensii marete pt domnii justitiari.! Ps. Pentru domniile lor vor plati japonezii ,germanii ,, prea sunt fara egal ,o pierdere pt umanitate.etc ..
    2009-09-03, 19:42:27 (83.46.116.*)
  58. de cristi:
    nu trebuie sa suporte locatarii urletele si tipetele lor. Foarte bine ca a fost desfiintat! Cine are copii sa-i educe!
    2009-09-03, 19:57:03 (79.118.207.*)
  59. de pt. 61:
    asa cum te rabda si pe tine nesimtitule, taran nu inseamnna neaparat marlan bai istericule mai bine te-ai gandi de unde ti-a rasarit intoleranta asta! Tare dezechilbrat trebuie sa fii... Pentru mine e simplu: Daca se face galagie IN ORELE DE ODIHNA sa fie chemata politia. Simplu. Dupa aia, amenzi "in trepte". Restul e bla bla. Legea e lege.
    2009-09-03, 20:54:18 (72.10.130.*)
  60. de pt. handicapaţi ...:
    Dacă eram numai unul împotriva voastră, a celor care aţi dat naştere la copii şi sunteţi nişte inconştienţi şi nişte pleve ale societăţii, aş crede că sunt eu prea drastic, dar AŢI VĂZUT câţi oameni civilizaţi, au reacţionat la procedeele voastre ţărăneşti, de a vă lăsa copiii în voia sorţii, pe la uşile şi ferestrele altora, ca să ţipe ca nebunii, aşa cum fac şi părinţii lor în familie ... vai de voi, ţărani obosiţi ce sunteţi ...dacă voi sunteţi proşti, copiii voştri, de unde să capete o educaţie mai bună ???????????????????? ???????????????????? ???? Nu sunt de acord nici cu deranjarea vecinilor de către oameni maturi . Cu atât mai mult, trebuie pedepsite gunoaiele de oameni maturi, care deranjează vecinii, iar aceşti maturii care deranjează vecinii, sunt tot ca voi nişte gunoaie, refuzate de comunitate, să muriţi cu toţii, care ne drenjaţi cu zgomotele şi muzica voastră şi cu copiii voştri proşti, ca şi voi ....
    2009-09-03, 21:13:37 (188.24.165.*)
  61. de ion creang:
    ba bolnavilor nu mai aveti de cine va lua decit de niste tineri care nu puteti sai suportati ducetiva ba nene in codru unde nu auziti decit cucu si lasati tineretul in pace ce aveti cu unele persoane nu mai bateti bine cu capu sau din prea multa odihna si birfa care o faceti pe bancile de la blocuri sa va fie rusine de ce puteti scoate din sufletul ala nemernic ca ce scoateti din gura aia spurcata nu va mai iarta decit dumnezeu ,Toti ati fost copii si ati uitat de ce scoteati din gura scoateti voi acum dar atunci sa va fie rusine oameni fara frica lu dumnezeu
    2009-09-03, 21:29:46 (79.117.160.*)
  62. de belea:
    inchiriez pentru 5 ani teren central pentru 3 terenuri tensis de camp , 2 de handbal si doua de baschet, poate si cu nocturna. astept oferte.
    2009-09-03, 22:02:27 (93.112.219.*)
  63. de esti prost:
    ba mosulica nu vezi ca esti mai handicapat decit cei care au acte controleazate vere ca nai nici o sansa sa prinzi anu
    2009-09-03, 22:07:15 (79.117.196.*)
  64. de pt. nr. 65:
    Analfabetule, la cine te referi, sau eşti aşa de prost, încât nici nu ştii, că fiecare comentator, are un număr de ordine .... de ce v-aţi conectat la internet, dacă sunteţi aşa de proşti ... ???
    2009-09-03, 22:27:49 (188.24.165.*)
  65. de Dan RO-tariu:
    Nu am inteles cui se adreseaza IRELEVANT atat de pornit impotriva aluia. Cu ce i-o fi gresit agresatul lui Irelevant?! L-o cunoaste macar pe agresat? Bietul om ... bine ca nu e in fata lui Irelevant ca ar lua si bataie!
    2009-09-03, 22:31:26 (79.117.222.*)
  66. de pt. nr. 67:
    Dumneata ai văzut mulţi proşti care-şi dau aere de "inteligenţi", atunci nu te mai mira, de aceste pleve care-şi dau incultura pe faţă ... pe vremea noastră, d-le nr. 67, era o altă concepţie şi o altă educaţie... eiiiii, acum pe vremea acestor scursuri de tineri, nu mai este ca pe vremea noastră ... păcat ...
    2009-09-03, 22:40:39 (188.24.165.*)
  67. de Dan RO-tariu:
    Aceasta generatie de 20 de ani e generatia copiilor nostri, insa daca eu nu am auzit decat o data pe tata injurand si pe mama niciodata ... normal ca nu injur ... si la fel generatia care-mi urmeaza. Totusi cineva din generatia noastra a invatat copii acestia sa injure. Deci ni se datoreaza aceasta educatie, fie ca vrem sa acceptam, fie ca nu vrem sa acceptam.
    2009-09-03, 22:57:04 (79.117.222.*)
  68. de pt. nr. 69:
    Dumneata eşti mai delicat în exprimări, dar eu, care nu suport gălăgia dine orice parte, mă aliez celor ca mine şi mă declar împotriva nu numai a copiilor care urlă la fereastra mea, dar şi a celor care fac grătare şi pun muzica la maxim, la o oră târzie din noapte, dar şi a celor tineri (trecuţi de 17 ani), care nu au somn, din cauză că sunt nişte paraziţi ai societăţii, iar noi, atenţie NOI, care avem o vârstă mai înaintată şi care vrem linişte, ESTE O CRIMĂ, dacă dorim linişte, în locuinţele noastre, pe care unii dintre noi, cu greu le-am cumpărat... ??? Te rog d-le Rotariu, să nu te grăbeşti îmi a da răspunsul şi să chibzuieşti un pic înainte ....
    2009-09-03, 23:12:46 (188.24.165.*)
  69. de eu:
    bai handicapatilor, daca nu ar exista copii nu am exista nici noi; cand eram noi mici oare ce faceam? a? si ce bine era... mai spargeam un geam, mai bateam o minge; da lasa... ca astia de vin dupa noi nu mai au unde, si daca au unde, derajaza; pretejati copii, si sprijiniti cresterea lor naturala; trebuie lasati si ei sa se joace undeva nu?
    2009-09-05, 10:53:38 (82.77.168.*)
  70. de pt. nr. 70:
    Măi handicapatule, problema se pune invers: dacă nu ai exista tu ca prost, nu ar exista nici copiii tăi şi mai proşti, decât tine ... hi hi hi ...
    2009-09-06, 05:21:06 (188.24.165.*)
  71. de adrian:
    decat sa fi desfintat locul de joaca al copiilor,mai bine o desfintati pe ea
    2009-09-09, 11:50:08 (81.39.143.*)
  72. de elena:
    Eu abia cum am citit articolul si nu-mi vine sa cred ,cu siguranta aceasta doamna nu iubeste copiii .Nu cred ca in ziua de azi copiii stau afara atat timp si fac galagie pt ca azi exista computer-ul si sunt mai atrasi de aceasta tehnologie.Cineva a spus mai sus sa se construiasca locuri de joaca la periferie sau in afara craiovei ,eu ,in schimb o sfatuiesc pe aceasta mare doamna sa se duca ea la periferie unde cu siguranta are cateva imobile asa nu va mai fi deranjata .As avea totusi o intrebare ,aceasta doamna are masina si unde o tine .Raspunsul mi-l dau singura si vi-l dau si voua ...in fata blocului unde sigur si-a pavimentat spatiul sau si-a ingradit sau construit garaj (asa fac oamenii cu bani multi) dar nu uitati oameni buni este domeniul public .Daca doamne fereste parcheaza altul pe locul lui ,a incurcat-o pt. ca este al LUI.Sunt departea de tara mea dar vin des acasa si spre dezamagirea mea nu s-a schimbat nimic din contra mai rau.As vrea sa mai raspund cuiva de mai sus -si in strainatate se joaca copiii si urletul uni copil este un urlet si atat ,nu este nici italian ,nici frantuzesc nici romanesc ,asa se joaca toti copiii de pe lumea asta Doamna poate ramane surda asa ca sa nu mai auda galagia copiilor.
    2009-09-09, 20:30:35 (87.6.26.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 17°C.
La noapte: 13°C.
Mâine: 21°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4662 lei
USD: Tendinta 3.5538 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei:

Ultima ora