Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Eveniment

Ciocnire violentă

Eveniment - Aldezir MARIN
(citeste alte articole de acelasi autor »)



Şoferul Opelului a scăpat ca prin minune cu viaţă

Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

Două autoturisme au fost avariate aseară, în urma unui accident produs la ieşire din Craiova, pe DN 55. Laurenţiu Dinu, de 37 de ani, din localitatea Călăraşi, conducea ieri, în jurul orei 18.00, o autoutilitară Citroen dinspre Craiova către Bechet. Din primele verificări ale poliţiştilor de la Rutieră s-a stabilit că şoferul unui Daewoo Espero, care se deplasa în aceeaşi direcţie de mers, a oprit pentru a lăsa o maşină să iasă de pe un drum secundar. Autoturismul Espero a fost lovit puternic din spate de autoutilitara condusă de Dinu, după care aceasta din urmă a pătruns pe contrasens şi a tamponat frontal un Opel Corsa, care circula din sens invers. La faţa locului s-a deplasat o ambulanţă SMURD, iar medicii i-au acordat primele îngrijiri şoferului Opelului. Din fericire, cei trei conducători auto au scăpat fără nici o zgârietură, accidentul soldându-se numai cu pagube materiale. Poliţiştii au stabilit că evenimentul rutier s-a produs din cauza neatenţiei în conducere a şoferului autoutilitarei.



 
Articole proaspete scrise de tineri, pentru tineri. Tu ai citit Jiunimea? »

  • Currently 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 5.0 din 6 voturi





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de un bucurestean:
    bai oltenasilor de cand se opreste sa se dea prioritate unuia care nu are? Soferi mai prosti ca astia din judetele olteniei in special DJ si OT nu mai intalnesti in toata Romania. Aveti grija ca vin astia din alte judete si va spulbera in trafic, va dau lectii. Eu daca eram in locul soferului de Calarasi il bateam pe soferul oltean de ma tinea minte toata viata( asta daca scapa nevatamat in urma accidentului). Sunteti praf
    2008-08-19, 00:34:32 (86.121.237.*)
  2. de Dan D-orulet R-otariu:
    Asta eu as considera-o ca franarea fara motiv care e pedepsita de lege
    2008-08-19, 00:36:26 (79.117.192.*)
  3. de Alexandru:
    Boa, sofer din Calarasi (Calarasi este o comuna in Dolj). Nu ai fost la fata locului, deci stii numai povestiri spuse de ziaristi ... ciocu' mic. ;) bafta iar despre Espero nu se spune nimic legat de provenienta. si inca ceva ... a fost lovit puternic ;) mai gandeste-te putin
    2008-08-19, 00:43:34 (79.117.203.*)
  4. de Dan D-orulet R-otariu:
    Regulamentul de aplicare a OUG 195-2002, Art. 157. - (1) Se interzice conducătorilor de vehicule să circule cu viteză sub limita minimă admisă, să reducă brusc viteza ori să efectueze o oprire neaşteptată, fără motiv întemeiat. (2) Conducătorul de vehicul este obligat, în funcţie de viteza cu care circulă, să păstreze o distanţă de siguranţă faţă de vehiculul ce-l precedă, pentru a putea evita o coliziune în cazul când conducătorul acestuia reduce brusc viteza sau opreşte în mod neaşteptat.
    2008-08-19, 01:02:52 (79.117.192.*)
  5. de Nicu Vlad:
    Rotariule vezi ca este un articol cu Zgarie nori la Craiova,tu specilist in toate vezi ce indicatii le dai ca s-au inpotmolit.Poate ii scoti tu ,dar si tu vada caesti in mocirla pana la gat,toti te huiduie.
    2008-08-19, 01:43:50 (70.48.81.*)
  6. de Dan D-orulet R-otariu:
    N-am inteles opinia dvs. referitoare la articol!
    2008-08-19, 01:54:51 (79.117.192.*)
  7. de cu Ciomu pe ei:
    daca are pile scapa..ca politaii din craiova sunt niste oameni de nimic. La fel au facut si cu un accident din 13 decembrie de care a-ti relatat...si au facut tot posibilul..sa "uite" probe. Unde s-a mai pomenit ca un inspector din Politie sa se roage de vinovat sa vina sa-i semneze un act?
    2008-08-19, 02:05:37 (92.80.200.*)
  8. de ak47:
    mare ****
    2008-08-19, 02:22:35 (86.21.38.*)
  9. de de oltean:
    pentru totzi necioplitzii care circula in rromania.... asha se circula in toata lumea ..... le lashi acces shi celor care vor sa intre in trafic....TROGLODITZ ILOR DE BUCURESHTI...
    2008-08-19, 02:50:04 (79.117.192.*)
  10. de Radical:
    Examenul pentru obtinerea carnetului de sofer trebuie sa fie la fel de greu ca si cel de admitere la facultate (dinainte de 89). In felul acesta n-ar mai lua carnet toti redusii (nu ma refer aici la cei implicati in accidentul din articol - pentru ca nu ii cunosc). Dar sunt multi tigani care nu stiu carte, dar au carnet de sofer. Sunt multi romanasi care nu stiu un proverb, dar trec examenul psihologic. Despre accidentul din articol ce sa zic ; Doamne fereste ! Sunt sofer de vreo 12 ani si n-am avut accidente, dar nu se stie niciodata :((
    2008-08-19, 07:07:19 (79.117.133.*)
  11. de un OLTEAN:
    n-ai cu cine mah, n-ai cu cine , niste TARANI ..........de la buCUResti
    2008-08-19, 08:14:05 (89.122.173.*)
  12. de kick:
    Rotariule,nene..ai grave probleme privind perceptia unui trafic fluent.Convins fiind ca nici permis nu ai,vii si ne torni aberatiile citite de tine in lege care nu isi au aplicabilitatea in acest caz.Te kinuie talentele,hustitiaru le,din pakate pt tine lasi o impresie dezolanta!Cat despre tzaranul ala din bucuresti...intrebat i-va de ce citeste el mereu gds,e putin suspect,asa?Nu ne suparam pe suferinzi asa ca baga,bucuresti!
    2008-08-19, 08:23:43 (79.117.132.*)
  13. de craiovean:
    Din ceea ce rezulta din articol, soferul Daewoo Espero ar avea principala vina,Daca este corecta relatarea autorului articolouli! De ce sa opreasca sa dea prioritate unui autovehicol ce venea de pe un drum secundar! Din pacate legea il proejeaza,vinovat este cel ce loveste din spate! Sunt multi idioti ce franeaza brusc fara motive serioase si cad victime din randul celor ce vin din spate! Este si multa exagerare in ceea ce spune cel din Bucuresti,dar si dreptate are destula!
    2008-08-19, 08:28:56 (82.77.64.*)
  14. de nikol:
    ma ingrojeste ce sc cei din buc ,dar nu ma mira vazand la tv cum circula ei ca in jungla locuiesc intro tara europeana si peste tot in tara asta se da voie celor de pe un drum secundar sau iesirea din parcare cu spatele nimeni nu este accidentat pt ca lumea are bun simt .in vacanta asta am stat 3 saptamani acsa si credeam ca o sa murim datorita trafiicului din craiova si oamenilor cu fite(smecheri) nimeni nu da prioritate ba chiar te injura sau te ia la bataie si cu toate astea iubim craiova cu bune si rele este orasul nostru. sa auzim numai de bine
    2008-08-19, 09:28:17 (81.83.116.*)
  15. de oltean:
    bai ala de te dai bucurestean, tu stai pe vreo strada care ii zice bucuresti din dilga fraiere, pai la buc. se da prioritate la cei care nu au de citeva sute de ori pe secunda.
    2008-08-19, 09:40:33 (85.120.188.*)
  16. de unu`:
    Numai un bucurestean cretin putea sa dea mesajul ala! In conditiile in care traficul din Bucuresti este de-a dreptul infect (ca si mintea lor de altfel), e absurd sa vina unul de acolo sa tina teorii despre condus altor soferi din alte parti ale tarii. Nici macar niste animale penibile ca maimutele nu s-ar manifesta in trafic ca un Bucurestean. I-auzi la el... bataie. Bai incult de Bucuresti, fara respect in trafic sunteti toti la coada vacii, tarani parveniti ce sunteti! In prostia voastra e normal sa fiti si fuduli, dar macar deschideti ochii si veti vedea ca rade toata tara de voi.
    2008-08-19, 10:37:26 (79.117.202.*)
  17. de anonim:
    ba f__ten gura de bucurestean prost dreptatea nu o faci tu cu pumnu se poate intimpla orcui nu este nimeni perfect. ce sar intimpla daca ne-am face toti dreptate cu pumnu, cutite, etc.? numai un bucurestean proat si batut in cap poate se ne spuna. Pt."de un bucurestean"
    2008-08-19, 10:53:53 (88.158.58.*)
  18. de Craiovean impartial :D:
    Acum eu stiu si multi bucuresteni cu mult respect si cu maniere, ca si multi din alte orase, dar hai sa nu generalizam , daca exista UN idiot sa ii clasificam pe toti la fel ! il lasam pe el asa cum e de handicapat si constientizam ca in fiecare oras exista un procent de 20-30% de astfel de indivizi. Asta este romania.. prin alte tzari am constat cu stupoare ca acest procent este sub 5% .. mai avem vreo 15-20 de ani .. cum zicea Brucan saracu' .. dar incepind de acum .. nu de cind a zis el =)))
    2008-08-19, 11:16:31 (92.80.221.*)
  19. de de la oltean:
    pt buCURstean: esti praf tinere , ai dreptate in baCuresti nu exista BUN SIMT , exista numai TUPEU nesimtit. La voi este cea mai mare jungla, este HAOS in tot orasul ala de **** ! SMS buCURsteanule ... pe mine si pe toti oltenii !
    2008-08-19, 11:46:42 (79.117.203.*)
  20. de pt bucuresti:
    **** ...****...****
    2008-08-19, 12:05:23 (79.117.223.*)
  21. de visit :
    craiova 4 all
    2008-08-19, 12:37:09 (92.80.198.*)
  22. de tarzy:
    parvenitilor
    2008-08-19, 12:54:58 (151.50.169.*)
  23. de Ginel:
    Lasand la o parte comentariile acide iscate de asa zisul bucurestean, de fapt o persoana care se distreaza postand comentarii impotriva oltenilor, trebuie sa spun ca cel cu espero a procedat corect, cu simt civil, lasand sa treaca o masina care probabil astepta, sau avea de asteptat mult ca sa intre in trafic, daca nu se gasea cineva cu bun simt. Pe de alta parte cel cu duba trebuia sa respecte distanta, indiferent de actiunile celui din fata. Aici in Occident unde traficul este mult mai aglomerat, sa dai prioritate unuia care nu are, este un fapt normal. O sa invete si bucurestenii de la tara, o sa invete si craiovenii, ca cel de la nr. 14, ce nu stiu eu este daca vor invata sa fie mai putin agresivi, sa invete ca , daca se urca in masina pot avea si un sentiment de placere, nu numai de competitie, furie si refulare!
    2008-08-19, 13:27:49 (82.52.44.*)
  24. de Dan D-orulet R-otariu:
    Cand traficul e aproape blocat sau se circula foarte incet in toata Craiova ne lasam unii pe altii sa trecem, cand venim sau vin altii de pe drumuri secundare. Dar la iesirea din Craiova ... pe drum national sa franezi brusc de la 70 km/h (probabil) ca sa lasi sa treaca (fara sa aiba prioritate) un autovehicul de pe secundar mi se pare nu o culme a politetei ci o altfel de culme. Am fost in toata Europa si nu am vazut ca la intersectia unui drum national cu un drum secundar sa franeze de la 100 km la ora la zero km/h si sa lase sa treaca unul de pe secundar. In vest s-au facut acele benzi de accelerare sau decelerare si fluenta creste mult, iar faptul ca franazei si pierzi 20- 30 km/h nu te afecteaza atat de mult ca la o pierdere de viteza de 70 km/h, insa aici intersectiile sunt exact in cruce si ca sa dai voi unuia care nu are prioritate inseamna practic sa opresti, ceea ce inseamna reducerea fluentei traficului. Din pct meu de ved. e vinovat cel care a redus viteza fara motiv (nu putea frana pentru a acorda prioritate pentru ca cel de pe secundar nu avea prioritate) si cel de-al doilea vinovat e cel care nu apastrat distanta necesara evitarii tamponarii. Asigurarile se scumpesc in fiecare an pentru ca nu invatam sa fim mai precauti si sa nu mai facem atatea accidente.
    2008-08-19, 13:45:12 (79.117.192.*)
  25. de Ginel:
    Habar-n-ai Rotariule: unde scrie 70 km/ora? unde scrie ca strada a fost libera? Daca mai stii sa citesti, citeste! Ce vad e ca scrii, scrii mereu , scrii prostii, si mai esti si jurist de meserie! Nu vezi ca te injura toti?! de ce nu te abitii?
    2008-08-19, 13:59:30 (82.52.44.*)
  26. de oltenii:
    e grea legislatia rutiera la propriu,legile noaste cu jumatati de masura etc.la fel a patit si sotul meu pe la timisoara .politia a spus lovitura din spate si salut .desteptul care a frinat brusc a luat asigurarea sa-si repare coaja in italia si salut.iar pt bucuresteanul artagos o intrebare; de unde esti frate de pamint ?moldova?ca e plin bucurestiul de ei.stai potol in banca ta .
    2008-08-19, 14:12:13 (79.117.166.*)
  27. de Nicu Vlad:
    Rotariule ai luat-o in barba,s-a prins toti ca esti un flutura vant.Scrii numai prostii,nu intelegi ca esti prost.
    2008-08-19, 14:18:39 (70.48.81.*)
  28. de Dan D-orulet R-otariu:
    Ginele, draga, nu ati invatat multe din experienta vestica. Poitete nu, agresivitate cat se poate. Ma intreb cand veti invata sa fiti mai putin agresiv? Unii injura?! Ei atat pot, atat fac! Deci, sa injure! Putin imi pasa! Dar dvs. sa fiti agresiv?! E frumos?! Cand nu v-a atacat nimeni! Tocmai dupa ce ati vorbit, aprope de ne convinserati, ca sunteti impotriva agresivitatii. Aveti refulari si ... eu nu pot sa va ajuta! Hai, sanatate!
    2008-08-19, 14:29:02 (79.117.192.*)
  29. de GAGA+Bucureşti:
    Dacă uni greşesc în trafic, indiferent de unde sunt nu înseamnă că este de cărat la injurii. Este mai frumos să acordaţi toată atenţia căci nu se ştie ce şi cum se poate întămpla oricui. Sunt ogrămadă de dobitoci la volan indiferent din ce colţ al ţării.
    2008-08-19, 14:32:21 (85.120.159.*)
  30. de Ginel:
    Toate au o limita. M-am saturat si eu de ineptiile tale. Si am fost politcos. Cand scrii, pentru ca scrii mereu, refera-te la articol, si citeste-l cu atentie mai intai. Lumea te-njura, eu nu. Mie insa imi pretinzi sa fiu si politicos: o fac in masura posibilitatilor. Raspunde-mi la intrebarile : unde scrie ca a franat la 70 km/ora? unde scrie ce viteza avea duba Citroen? unde scrie cat de aglomerat era traficul?
    2008-08-19, 15:13:43 (82.52.44.*)
  31. de Dan D-orulet R-otariu:
    Unde scrie ca trebuie sa franezi ca sa dai prioritate la cel de pe secundar? E o obligatie legala? Ati vazut foto, la ce viteza estimati impactul? Calmati-va ca va pierdeti calitatea de cel mai destoinic om pe care v-o atribuiati cu ceva timp in urma. Destoinicia se dovedeste nu prin agresivitate! Ia sa va franez eu in fata brusc mergand pe DN55 ca sa dau prioritate unuia de pe secundar! Daca ma ciocniti sunteti vinovat ca nu ati pastrat distanta, dar eu care am franat fara motiv (cel de pe secundar nu mi-a taiat calea si nici un obstacol: om, animal, sticla sparta, bolovani nu ma impiedica sa circul cu viteza constanta) trebuiesc pedepsit si legea pedepseste franarea fara motiv, exact asa cum am dat extrasul de mai sus. Discutia e foarte buna pentru ca mai sunt unii care nu stiau ca nu au voie sa-ti franeze in fata fara motiv. Asa citesc si ei si mai invata, ca in Romania multe permise s-au luat nu prin cunostinte temeinice ci cu mita. Poate si dvs. aflati prima data acest lucru, nu va rusinati!
    2008-08-19, 15:28:41 (79.117.192.*)
  32. de alma:
    Bucurestean,oltean nu importa cat de handicapati sunt in trafic,in speta mucosii carora taticu le-a dat masina dar si carnet,amandoua cumparate!!!Asa e la romani;mori pe plaja calcat de un putoi cu 4x4,ca de sus nu vezi pe jos cand esti un ca---ios cu ifose ca ai masina de masina!!!!Toate tarfulitele "fac spagatul"sa urce in super masini puternice fara sa realizeze vreodata cat de ridicole sunt mai ales cand au nevoie sa si parcheze...!!Totul sta in cat de bine da... la imagine!!Atat loaza dar mai ales .. ca loaza are masina!!!Nu conteaza ca nu au habar nici macar de semne totul este cu ....volanul!!Un examen de sofer ar trebui sa fie in primul rand la standardele UE!!Cine nu le are isi ia bicicleta dar si acolo nu tot idiotul iese in trafic de capul lui ca si in tara "superpotentilor"r omani conducatori auto!!!Asa ca bucurestean,craiovea n sau caracalean,aceeasi problema grava exista si se fac ca nu observa politia,legiuitorul indiferent la tot si toate cate sunt !!
    2008-08-19, 15:53:12 (79.117.200.*)
  33. de oltean:
    cei mai prosti soferi: soferii de BUcurESTI
    2008-08-19, 16:13:33 (86.126.165.*)
  34. de Radical:
    Hai sa intervin si eu. Cine loveste din spate este vinovat. Si acum justificarea. Spunea Dl Rotariu, citez :"conf OUG 195-2002, Art. 157. - (1) Se interzice conducătorilor de vehicule să circule cu viteză sub limita minimă admisă, să reducă brusc viteza ori să efectueze o oprire neaşteptată, fără motiv întemeiat. " Pai cum se poate demonstra ca am avut sau nu un motiv inteleiat ? Mi-a venit rau la volan si am oprit. Acum nu mai am nimic ! asta e motivul. Ce inseamna motiv intemeiat . In OUG-ul ala se defineste "motivul intemeiat" ? Cel din spate trebuia sa fie atent. Cam asta e concluzia, in opinia mea.
    2008-08-19, 16:25:46 (79.117.133.*)
  35. de Craiovean get-buget:
    si eu sunt de aceeasi parere-cel din spate e vinovat-in toate variantele de cod rutier ce le-am avut se spune clar de conduita preventiva,de adaptarea vitezei,de mentinerea distantei intru evitarea oricarui pericol!daca ai viteza ca pt.drum national,trebuie sa mentii si o distanta mai mare,nu ca la semafor,nu?sau cel din spate se uita aiurea......
    2008-08-19, 16:57:08 (79.117.219.*)
  36. de yahoo:
    ma rotariule, da' pe tine cine te pedepseste ca ne frinezi pe aci cu aberatii? sau esti pedepsit din constructie??? ginel are dreptate la nr. 25, omu' a avut bun simt si uite cum nici o fapta buna nu trece nepedepsita atit pt ginel cit si pt. espero. iar pt alma: auz fata, ce-ti bati tu capu', cum isi astern asa dorm, te ride lumea p'aci (si nu numai pe tine, poate si pe mine si pa altii) cind le pomenesti de standarde UE, bun simt, simt civic, etc... lasa-i in durerea lor, loaze, ca bine zici!
    2008-08-19, 17:02:42 (212.214.120.*)
  37. de Dan D-orulet R-otariu :
    Va multumesc pentru aprecierile de la 38, si doresc sa ne mai impartasiti din bogata dvs. experienta de la volan, pentru ca sunt sigur ca avem o multime de invatat de la dvs., dupa cum nea-ati dovedit cu prisosinta prin mesajul 38.
    2008-08-19, 17:15:37 (79.117.192.*)
  38. de oltenii:
    ce aveti fratilor ce rotaru ,va e ciuda sau ce ? da chiar totii sunteti sunteti soferi de soferi? sau ziaristi juristi etc.facetii liniute pe net?
    2008-08-19, 17:41:25 (79.117.166.*)
  39. de cosmin:
    mai baieti mai de ce va dati cu presupusul daca nu stiit cum a fost? n-a franat ala brusc a franat incet:)).iar ala cu dupa din spate avea viteza prea mare si distanta prea mica fata de ala din fata si nici macar nu era atent.daca e tuinean...........:) . cat despre bucuresteanul ala de la inceput are dreptate doar pe jumatate. soferi mai prosti decat in OT nu exista in toata tara.........:))))))
    2008-08-19, 18:07:51 (86.126.93.*)
  40. de alma:
    Ai dreptate yahoo pe, mine ma "rade" lumea care este .... de ras ca asa e ea!!!Cum dracului ati devenit generatia asta sa va aprideti de cum sunteti contrazisi,chiar si-n cele mai neisemnate probleme!!In caz ca nu stiti aici pe site-ul asta au dreptul la opinie toti !!In caz ca aveti ceva impotriva ,ca mai cunosc eu cazuri de atac din contrazicere,scrie-t i acasa!!Sfaturi nu primesc,oricum "mersi mult" !!Dupa cum se vede pe aici, toti sunteti deja martori la accident.....!!Nu stiu cum isi astern loazele cert este ca bulverseaza pe toata lumea!!Pana la urma o patesc altii si-si astern patul de spital...iar ei sunt bine mersi....!
    2008-08-19, 18:44:28 (79.117.200.*)
  41. de hero:
    Foarte corecta constatarea politistilor,cum de altfel sunt si comentariile lui Ginel si Radical.Conducatorii auto din Ro. trebuie sa-si schimbe total mentalitatea de a conduce si a lua decizii in trafic, si mai ales pt. ca a venit vorba de "politete"....la acest capitol au f. multe de invatat.Pacat de conducatorul masinii Daewoo,nu merita sa aiba parte de o astfel de situatie,mai ales ca dupa comportament ,s-ar parea ca este unul care a circulat si in afara tarii.Regretabila si situatia soferului ce conducea Opelul....
    2008-08-19, 19:34:04 (83.132.194.*)
  42. de Dan D-orulet R-otariu:
    Corect, solutia ca sa fluidizam traficul e sa mergem numai cu frane, acceleram pana la 80-100 si tragem o frana strasnica sa acordam prioritate la un melc. Daca mai moare unul din cauza ca eu sunt ecologist si nu vroiam sa calc melcul ce-mi pasa mie. Ca platesc asigurarile mai scumpe RCA si CASCO ca sunt multe accidente, ce-mi pasa mie ca eu am cu ce! Ca in accidentul asta s-au mai produs pagube de 10.000 euro, pe putin, ce-mi pasa mie?! Oare asa sa fie?
    2008-08-19, 23:34:47 (79.117.192.*)
  43. de UNU:
    Fratilor...articolul din lege care spune ca franarea fara motiv este interzisa, ca si articolul care spune ca nu ai voie sa mergi incet fara motiv intemeiat este o mare dejectie. 2 articole complet inutile in lege. Primul.....mi-a trecut un balaur calea, ce sa fac am incetinit, soferul din spate nu era atent si m-a lovit din spate. Cine-i vinovat ? Cum poti sa dovedesti ca eu nu am franat fara motiv ? Al doilea....se leaga strict de conduita preventiva...in oras viteza legala este de 50km/h (daca nu este specificat altfel), cu o toleranta de 9km peste. Conform conduitei preventive, soferul trebuie sa adapteze viteza pentru evitarea oricarui pericol. Eu consider ca pot evita orice pericol daca conduc cu 10km/h. Daca merg cu viteza asta in oras, toti ma vor injura, si se va gasi un MILITIAN (asta au ramas si vor ramane) care sa ma amendeze ca incurc traficul. Deci.... Dl Rotariu....ia incercati domnule sa scrieti un articol despre cum se face masurarea vitezei celor care participa la trafic, sa vedeti daca au omologari la aparate si ce improvizatii au facut la aparatele de radar ca sa "ciupeasca" instantaneu... Ia sa incercati... Ia sa incercati sa vedeti ce ratiuni au stat la baza semnalizarilor rutiere pe tronsonul Craiova - Filiasi. Care e ratiunea 80-50-30km\h din 20 in 20 de m ? Bani luati pe indicatoare ? Parerea mea personala este ca cine face "sistematizarea" circulatiei - semnalizarea rutiera pe acest tronson are capul infipt in ANUS. Ca pe umeri nu are nici o sansa sa stea.
    2008-08-21, 19:08:09 (79.117.132.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 16°C.
La noapte: 12°C.
Mâine: 17°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4646 lei
USD: Tendinta 3.5492 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei: