Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Societate

Taxă la întreţinere pentru pisică şi căţel

Societate - Maria CERNĂTESCU
(citeste alte articole de acelasi autor »)


Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

Persoanele care au animale de companie ar putea să plătească la asociaţia de proprietari o taxă în contul cheltuielilor de întreţinere.

Plata unei taxe pentru câinele sau pisica pe care proprietarul o ţine în apartament rămâne la latitudinea administratorului sau a Adunării Generale a Locatarilor. În cadrul unei şedinţe cu locatarii, poate fi stabilită o sumă fixă pe care proprietarii animalelor de companie să o plătească lunar în contul cheltuielilor de întreţinere. Conform Legii nr. 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari, taxa pentru animalele de companie intră la „repartizarea cheltuielilor pe beneficiari“, care reprezintă „cheltuielile de care beneficiază în mod individual proprietarii, toţi sau în parte, gestionate financiar prin intermediul asociaţiei de proprietari“.
Preşedintele Uniunii Judeţene a Asociaţiilor de Locatari şi Proprietari (UJALP), Dan Remus, susţine că acest lucru trebuie să se decidă la nivelul fiecărei asociaţii. „Fiind şi preşedinte la o asociaţie de proprietari, am primit propuneri din partea unor locatari, ca să se stabilească o taxă pentru cei care ţin căţei în apartament. Părerile au fost împărţite. Ştiu că există localităţi în ţară în care animalele de companie sunt trecute la întreţinere. De exemplu, la Iaşi există o hotărâre a consiliului local. În Craiova, decizia este lăsată la latitudinea asociaţiei. Poate ar trebui să se facă o dezbatere publică“, este de părere Remus.

Şi căţelul pe factură


Părerile cu trecerea animalului de companie la întreţinere sunt contradictorii. Unii locatari susţin că ar fi o nedreptate şi o ilegalitate. Alţii, care iubesc mai puţin patrupedele, susţin ideea contribuţiei proprietarului cu o sumă modică. Asociaţia de proprietari poate include o taxă pentru animalele de companie alături de cele privind citirea, calculul şi gestiunea consumurilor individuale de apă rece, apă caldă, căldură, gaze, energie electrică, gunoi menajer, servicii cu privire la repartitoarele de costuri, chirii boxe, casa scării, holuri, spaţiu ghenă, terasă. Noile taxe pot fi adoptate sau respinse doar dacă sunt aprobate de 50% plus 1 din locatari. În cazul în care nu este îndeplinit acest criteriu, se face o reconvocare unde decizia se ia pe baza voturilor a 50% plus 1 din numărul celor prezenţi. Din aceste motive, orice proprietar de animale de casă se poate trezi cu factura încărcată pentru că pisica, papagalul sau câinele consumă.
Preşedinta Asociaţiei nr. 26 Brazda lui Novac, Mihaela Vasilescu, a spus: „În Craiova, există Hotărârea Consiliului Local nr. 241/2006, care permite ca asociaţiile să perceapă o taxă pentru animalele crescute în apartament. Dar şi aceasta, ca şi legea, este permisivă, dar nu imperativă, chiar ambiguă. Şi la noi în asociaţie s-a luat cu ceva timp în urmă o asemenea decizie, dar nu cred că s-a pus în practică. Eu cred că ar fi necesară pentru că există proprietari care au chiar doi câini în apartament. Şi nu putem spune că aceştia nu fac mizerie în spaţiile comune ale unui bloc“.


 
Primeste zilnic prin e-mail cele mai importante stiri din Oltenia. Aboneaza-te acum la newsletter! »

  • Currently 4.43/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 4.4 din 7 voturi





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de Maria:
    Daca pentru un nou nascut se plateste la intretinere,asa sa se plateasca si pentru un caine sau pisica
    2009-05-12, 04:15:09 (92.80.226.*)
  2. de eu si cu mine:
    oricum , un nou nascut nu produce atata mizerie cat un animal...ganditi-va de cate ori trebuie sa iasa afara....iar pana afara mai trage cate un pipi si pe casa scarii. ca sa n mai vorbim de deranjul pe care il produc atunci cand ii vine sa latre noaptea,+miros..etc etc... cred ca pt animalele de companie ar trebui o taxa mai mare decat pentru o persoana la intretinere.
    2009-05-12, 06:35:01 (79.117.133.*)
  3. de marcu:
    ACEASTA TAXA ESTE NORMALA, TREBUIA IMPUSA MAI DEMULT.
    2009-05-12, 06:37:13 (79.117.192.*)
  4. de tinky:
    Mai intai, informati-va. Chiar daca Asociatia ia aceasta decizie, ea ramane ilegala. Consultati Manualul asociatiilor sau intrebati-l p[e Radu Opaina. Eu am facut-o deja.
    2009-05-12, 07:34:55 (92.80.221.*)
  5. de gabi:
    cand se vor strange toti cainii vagabonzi de pe strazile craiovei ,atunci sa impuneti taxe la intretinere pentru catei
    2009-05-12, 07:42:31 (79.117.202.*)
  6. de kalle anka:
    daca compari o pisica sau un ciine cu un nou nascut atunci trebuie sa dai si animalului aceleasi drepturi si cum pentru otravirea unui nou nascut intri la puscarie ..... ma rog, in romania ca la nimeni, rautatea si idiotenia la ea acasa!
    2009-05-12, 07:42:48 (212.214.120.*)
  7. de gabi:
    asociatiile de locatari sa ia mai intai masuri sa stranga cainii comunitari din cartiere,apoi sa aiba pretentia de a impune taxe celor care detin animale de companie,acestea fiind vaccinate si deparazitate
    2009-05-12, 07:50:41 (79.117.202.*)
  8. de catel:
    eu sint mic si nu stiu daca parerea mea va fi luata in seama dar...ham...ma exprim si eu aici...ham.cred ca in primul rind ar fi necesara o taxa dar pe ce baza de calcul se va stabili suma de plata?eu ...ham...nu fac baie saptaminal si asta nu pentru ca nu vor stapinii,ci pentru ca este contraindicat pentru blanita si pielea mea si apa de baut consum o canita pe zi...ham!rahatelul nu se stringe si nu se arunca la gunoi sau pe casa scarii...pentru ca sint educat...gunoi menajer nu fac cine stie ce pentru ca maninc hrana uscata si conserve...ham!despr e hamait....hm...am niste vecini (bipezi)de fac zi de zi mai multa galagie decit o haita intreaga de caini!asa ca vedeti dvs.e cam relativa, treaba.
    2009-05-12, 07:57:29 (193.230.156.*)
  9. de ema:
    Normal ca trebuie sa plateasca taxa.Primaria sa oblige asociatiile de proprietari sa faca acest lucru,nu sa lase la latitudinea acestora.Daca presedintele asociatiei are animale si nu-i convine sa plateasca taxa, credeti ca ar accepta o asemenea situatie? SA PLATEASCA!!!!! De cand asteptam acest lucu.....
    2009-05-12, 08:22:43 (79.117.212.*)
  10. de teroare.....:
    E bine sa se puna taxa pe zgomotul si mizeria care o fac pe oriunde.Nu se mai aud glasuri de copii,24 din 24 ore sant urlete de caini de diverse rase si liniste numai exista de mult.Ma mir unde au disparut cei de la protectia animalelor,politia ce face si dece nimeni nu face nimic pt liniste si curatenie.In fata magazinelor continu sant caini mari si nu poti intra,la bloc in fata usilor si pe scari,peste tot numai urlete si mizerie.Un copil e vazut de politie,dar cainele nu.De ce trebuie sa suportam toate necazurile pt asemenea animale?Cine trebuie sa ia masuri pt asemenea situatie?E o rusine cand crestem animale in puf si copii ii trimitem in boscheti.
    2009-05-12, 08:35:12 (79.117.213.*)
  11. de LD:
    Poate ca cei care au caini si ii scot afara si-si fac nevoile in jurul blocului ar trebui sa plateasca.Dar cei care au pisici care nu ies din casa si nu deranjeaza pe nimeni de ce ? Pisica nu consuma apa doar cat bea si aia este platita de stapan (ca are repartitoare). Mancarea este hrana uscata. La fel sunt si hamsterii, porcusorii de Guineea, papagalii, etc.
    2009-05-12, 08:35:56 (194.102.244.*)
  12. de jane:
    da ma ca sa mai aiba ce FURA hoti de la asociatie nu le mai ajung bani acuma sa fure de pe urma cateilor si pisicilor eu am catel si le dau la MUE
    2009-05-12, 08:38:30 (79.117.204.*)
  13. de Felcer:
    Si sa bage impozit pe bicicleta ! Care au mai multe televizoare sa plateasca taxa ecologica. Cei care au boxe sa achite taxa de poluare fonica. Cei care au cate doua masini sa plateasca in plus. Cei care si-au inchis balcoanele fara autorizatie sa li se faca dosare penale. Cei care au aer conditionat sa plateasca taxa de chirie pentru ca au montat aparatul pe bloc. Cei care fac lucrari de reamenajare a apartamentelor sa plateasca taxa de disconfort pentru ceilalti locatari. Si ar mai fi multe astfel de taxe ridicole. Rusine !
    2009-05-12, 09:00:57 (89.120.253.*)
  14. de nr.14:
    Posesorii de animale sa plateasca suplimentar la salariile administratorului, presedintelui, cenzorului, membrilor comitetului executiv (al PCR) etc.si calculul sa se faca musai la suprafata utila !
    2009-05-12, 09:42:15 (194.176.176.*)
  15. de VETERINARUL:
    Pai daca toate consumurile sunt contorizate, ce taxa sa plateasca un detnator de animal de companie> Aici se vede rautatea unora care abia se suporta pe ei dar sa mai suporte si un animal. Cat despre cainii comunitari, aceste biete fiinte nu au nici o vina ca au ajuns in strada. Prin taxa ce se vrea si animalele aflate in grija omului vor ajunge tot pe strada. Un caine e mult mai prietenos decat un om. Asa ca mai lasati-o jos ca macane, mancatori de mici si sarmale in piete publice, adica pomanagii. Duceti-va la pomenile lui evanghelie si ale acolitilor lui, votati vartos ca sa muriti de foame sau daca nu de invidie pe bietele animale. In lipsa de altceva gazeta trebuie umpluta si ea cu atricole mai ales cand acele articole nu au nici o finalitate si numai provoaca si incita pe unii care abia asteapta un ra..t de mancat, ca doar nu au alta treaba.
    2009-05-12, 09:49:31 (80.96.3.*)
  16. de Bog:
    Sunt total de acord cu nr. 15. Totusi, trebuie sa spun ca ideea nu e patent romanesc, exista si in alte parti limitari sau interdictii in privinta animalelor de apartament. De ex, am o matusa in SUA, mai exact la Chicago, iar in blocul in care sta, asociatia de proprietari a impus regula ca nimeni sa nu tina in apartament mai mult de 1 animal. Matusa mea a gasit pe strada 2 pisici amarate, i-a fost mila sa ia doar una dintre ele, deci le-a luat in apartament pe amandoua, avand grija sa nu fie vazuta de nimeni din bloc, pentru ca (si) acolo oamenii se spioneaza unii pe altii, umbla cu turnatoria...In fine, fapt e ca intr-o zi pisicile au iesit pe pervazul ferestrei, o vecina vigilenta le-a vazut si a turnat-o pe matusa-mea, care a fost pusa in discutia asociatiei si i s-a dat sa aleaga: ori renunta la una dintre pisici, ori pleaca din respectivul apartament, in care sta cu chirie. Fara alte discutii! Din fericire, a reusit sa gaseasca o familie de oameni cu suflet carora le-a dat una dintre pisici, astfel ca i s-a permis sa ramana in blocul respectiv. In fine, poate ca instituirea unei taxe ar fi justificata doar in cazul celor care au un numar mare de animale care produc deranj(mai ales caini) si in cazul celor care produc in mod efectiv probleme vecinilor(ex. dejectii ale animalelor pe casa scarii, latratul cainilor noaptea sau in orele de odihna etc.). Este insa aberant sa impui cuiva care tine in apartament doar 1-2 catei/pisici sa dea bani in plus doar pentru ca iubeste animalele, in conditiile in care nu deranjeaza pe nimeni, iar consumurile la utilitati sunt contorizate.
    2009-05-12, 10:11:20 (79.117.186.*)
  17. de to`arashul Matrics:
    Un pr`etin plateste pt un Rotweiller 120€/an! Banii merg la Fisc! Nu stiu de la ce inaltime (a crupei) se plateste impozit..... adica pt. pisica nu se plateste! Acum vreo 2 ani era la tembelizor despre impozitul in China: 2000 usd/ an pt un ciine! Lumea incepuse sa mearga la medic sa le taie corzile vocale sa nu mai latre si sa nu aiba parte de denunturi! Cam atit! :)
    2009-05-12, 10:15:22 (92.117.132.*)
  18. de animale în curte:
    Cei care locuiţi în case particulare, dacă aşa vă duce mintea, puteţi să vă luaţi în casă şi calul şi vaca şi capra, dar cei ce locuiesc la blocuri, ar fi bine să se abţină de a locui cu animalele în casă, că nu toţi locatarii agreează zgomotul şi mizeria animalelor. Dacă vreţi animale, mutaţi-vă în grajd cu ele şi astfel sunteţi tot timpul împreună ...
    2009-05-12, 10:23:48 (86.126.174.*)
  19. de Nymrod:
    Hai ma, dava-n ,,localitatea-statiu ne din Croatia" mea... Dupa ce ca platesti taxe peste taxe mai platesti taxe si pentru pisici sau catei. Asta-i cea mai mare tampenie: ce dreq consuma un caine sau o pisica??? Aerul comun crek. Astea sunt tembelisme.Sa ma trezesc eu la asociatie cu 1 leu in plus pentru pisoiul meu... ca tare sunt curios, pentru ce **** platesc 80 de lei/luna cheltuieli comune/scara. Cu alte cuvinte ce servicii ne sunt noua prestate de 1000 de lei (suma totala ) pe luna pe acea scara anemica.
    2009-05-12, 10:24:08 (92.80.208.*)
  20. de maria:
    Si de ce as plati eu taxa daca pisica mea nu iese din casa? Adica apa pe care o folosesc sa spal tavita pisicii o platesc pt ca e contorizata cu apometrele. Apa pe care o bea pisica la fel. In rest ce face pisica mea ca sa platesc eu taxa? Pe scara blocului nu iese. Poate ar trebui sa plateasca ei "taxa de ciuda" ca ei nu au un animal de companie care sa ii iubeasca si care sa le faca viata mai frumoasa.
    2009-05-12, 10:27:19 (89.122.173.*)
  21. de IeU:
    Ba da imi place. Nu mai gasirati voi altveca de facut... PLM ... Asta ne era problema, nu platesc oamenii intretinere pentru caine sau pisica. Aici va oprirati voi. Bravo.
    2009-05-12, 10:40:18 (79.119.83.*)
  22. de Nix:
    Sunt o pisica ce locuiesc la bloc. Numele meu este Nix. Am un castronel din care beau apa si un castronel din care mananc mancare uscata. Castronelele se spala la robinet. Apa se plateste direct la Regia de Apa pe baza unei facturi. Caldura si apa calda se produc cu microcentrala. Pe casa scarii nu am fost niciodata asa ca nu fac murdarie. Am insa o mare nemultumire! In copacul de langa bloc si-au facut cuib niste gugustiuci care au si doi pui. Gugustiucii fac galagie si-mi tulbura somnul. Vreau ca stapana mea sa fie trecuta la intretinere cu inca patru persoane, ca pedeapsa pentru ca a plantat copacul, iar gugustiucii sa fie amendati pentru tulburarea linistii publice si pentru ca si-au construit cuib fara autorizatie. Cine imi spune carei Institutii sa-i adresez plangerea?
    2009-05-12, 10:48:32 (194.176.176.*)
  23. de demirel:
    Sa nu ceara dreak taxa si pe pestii din acvariu.......
    2009-05-12, 11:58:59 (79.117.204.*)
  24. de xxxxx:
    Ce a-ţi spune dacă această taxă s-ar duce către o asociaţie care se îngrijeşte de câinii comunitari. Sau să se constituie în fonduri necesare îmbunătăţirii adăpostului de la Făcăi ?
    2009-05-12, 12:11:40 (213.157.168.*)
  25. de ANA:
    Eu oricum sunt de parere ca pentru caini ar trebui impusa o taxa, dar daca banii s-ar duce catre adaposturi ar fi super OK- o cauza nobila. As mai vrea ca vecinii care au chef de scandal sau dau muzica prea tare sa fie sanctionati pe bune. Oricum super tare comentariul pisoiului NIX
    2009-05-12, 12:49:38 (213.157.168.*)
  26. de nu este bine:
    Dar de ce să meargă această taxă tot spre îngrijirea câinilor, nu ar fi mai bine să ajungă la un cămin de bătrâni sau orfelinat ? Sau să se plătească încă o femeie de serviciu, ca să cureţe mizeriile de prin faţa blocului, făcute de câinii "iubitorilor de animale" ...
    2009-05-12, 12:49:51 (86.126.174.*)
  27. de pepe:
    Foarte bune propunerile de la 24 si 25. Cu o taxa d'asta sunt de acord. In schimb 26, nu ne mai aburi cu caminele. Toti stim ca banii pt camine , orfelinate se duc in bunastarea personalului auxiliar din acestea.
    2009-05-12, 13:19:12 (86.122.132.*)
  28. de proprietar de catel:
    catelul meu este castigator al mai multor concursuri nationale si internationale. De crescut copii am crescut si chiar foarte bine,adica terminat facultate si master,cu job in Bucuresti.Deci stim ce inseamna sa cresti un copil responsabil.Am avut pretentie sa le facem pe amandoua la nivel inalt.Cainele nostru nu latra decat cand se suna la usa noastra .Atat. Implineste curand 10 ani. Depinde mult de modul in care un stapan de caine intelege sa-l socializeze,sa-l educe si sa-l disciplineze.Defapt asta inseamna sa fii civilizat - sa nu deranjezi pe cei de langa tine. Nu inteleg insa sub nici o forma rautatea unora. Sa stiti ca am curat in casa,chiar daca am un caine de talie mare.Asta inseamna ca muncesc poate de doua ori mai mult decat o alta gospodina fara catel.Dar asta e problema mea,voiam doar sa-i raspund cuiva ca nu traim in grajd si ca de multe ori in casele cu caini este mai curat decat in alte case fara acestia.Nu-i obligatoriu,dar de atatea ori verificat. Proprietarii de caini ii vaccineaza,ii deparaziteaza periodic,altfel s-ar imbolnavi si ei.Nu am avut posibilitatea de a sta la casa-sper insa ca acest vis sa mi se indeplineasca candva- dar prefer de o mie de ori compania animalelor unor oameni care gandesc atat de urat la adresa lor. Cu cata rautate pot vorbi unii oameni-sunt sigura ca sunt de o calitate inferioara din toate punctele de vedere. Atentie! Nu recomand sa cresteti animale in apartament- este foarte greu-dar asta nu inseamna ca nu suntem civilizati- de multe ori poate mai civilizati ca voi care aruncati hartii sau chistoace pe jos,care ascultati manele la maxim,care tocati seminte pe te miri unde. Si daca mai vreti sa stiti ceva -noi platim taxa la Asociatia Chinologica Romana,asa cum platesc si cei care cresc albine,pasari,etc. Si sa mai stiti ceva - in casele in care traieste un animal de companie este mai multa veselie,armonie,iar proprietarii sunt mai putin expusi la bolile cardiovasculare,iar copii care cresc alaturi de ele devin mai responsabili .
    2009-05-12, 13:35:15 (79.117.203.*)
  29. de oryx:
    ....tara arde in foc si calul isi da cu ruj pe buze.... asta nu o rezolvaseram ca in rest te ineci prin subsolurile blocurilor, umbla sobolanii care sunt ocroriti de legea proprieatrilor; auzi tu...unii chiar se bucara, incep sa iaba orgasm ca vecinu de langa, care are caine sau pisica tre sa plateasca la intretinere.... Fra tilor chiar am inebunit cu totii??? In loc sa vedem cum ne descurcam maine, aia ne fute grija??
    2009-05-12, 21:17:57 (89.211.45.*)
  30. de EU:
    Sunt persoane care au chiar 30 de pisici in apartament! Eu cunosc unele! Sunt un focar de infectie! Asa ca sa plateasca pt fiecare pisica! Poate asa vor mai renunta la ele!
    2009-05-12, 21:50:54 (92.80.234.*)
  31. de cât de mulţi ...!!!:
    Pentru ei, nu contează câţi câini sau pisici ţin în casă, "iubirea" lor faţă de animale nu are limită, spre disperarea celorlalţi locatari, care sunt civilizaţi şi nu dorm cu animalele în pat şi nici nu mănâncă cu ele la masă ... şi care nu sunt datori să suporte zgomotul animalelor vecinilor şi mizeria acestora, pe casa scărilor şi in faţa blocului ...
    2009-05-12, 22:24:16 (86.126.174.*)
  32. de Dan RO-tariu:
    Citat de Karl Marx: "Statul capitalist spoliaza muncitorimea prin taxe si impozite" sun curios daca un exponent al capitalismului precum Solomon plateste la pausal mc de apa calda sa rece pentru caine, daca are. Normal ca e o ipoteza deci ...
    2009-05-12, 22:31:07 (81.215.201.*)
  33. de Samy:
    Mai bipezilor! Nu aveti minte nici cat avem noi,iar de sentimente,nu mai vorbim...Apa e contorizata,caldura ,la fel,iar noi,cateii de casa suntem mai educati decat voi-nu scuipam si nu varsam pe scari ,ca nu ne imbatam. De galagie,ce sa mai vorbim...Nu ne plac manelele si mai ales la maximum. Ca facem pisu afara?Ei bine,ne "luam la intrecere" cu jucatorii de table si sah din parculetul de la F 5 din Brazda. Dati pe dinafara de prosti ce sunteti...Ca va umfla facturile cu apa pe care nu o folositi nu va revoltati?Ca va umfla banii pentru salariile umflate ale celor de la asociatii nu va revoltati? Ca scarile sunt spalate din an in Paste si voi platiti,nu va revoltati?Ca mirosurile din subsoluri va sufoca,nu va revoltati? Si aveti ce sa discutati-intretiner e pentru animale-PENTRU CE ? Arunca un prost o piatra in balta si sariti toti dupa ea. HALAL POPOR!!!
    2009-05-12, 22:52:24 (79.117.189.*)
  34. de Discus:
    Pentru pestii de acvariu se percepe taxa ? Ca si astia beau apa toata ziua ....
    2009-05-12, 23:12:56 (79.117.211.*)
  35. de doriana:
    Propun o taxa si pentru posesorii de bacterii...
    2009-05-13, 00:03:23 (129.194.8.*)
  36. de maimutzica:
    nu stiu daca a mai zis cineva mai sus asta..dar am si eu o opinie..chiar DAACAAA s-ar dovedi legala si necesara aceasta taxa..pai cineva care are un pisic, il tine numai in casa, face baie..la cat iubesc pisicile apaa...tre sa plateasca precum cineva care are un caine de talie mare,,care face galagie..tre sa iasa..sa se joace..si deasemenea subscriu la opnia altora: cum poti compara un nou nascut cu un animal de companie..????
    2009-05-13, 04:02:26 (152.149.12.*)
  37. de ginardo:
    propun sa plateasca primaria tuturor locuitorilor din craiova o taxa pt toti cainii care sunt liberi pe strazi si asa se rezolva tot atunci sa fie si milioane de caini pe strazi :))
    2009-05-13, 05:39:53 (92.83.4.*)
  38. de intrebari:
    da' pe manelistii mai mult (cam intotdeauna) sau mai putin (cam rar) beti care asculta infectiile alea sonore la maxim cum sa ii taxam? Soferului de autobuz deasemenea manelist cum ii saltam carnetul temporar? Pentru animalele inconstiente care trag curse de masin scumpe noaptea si fac zgomote infernale csnd se va construi o pista care sa aiba capatul celalalt exact in fata unei prapastii (iesi-le-ar adrenalina pe toate orificiile)?
    2009-05-13, 05:40:49 (205.233.124.*)
  39. de andutza:
    Asta eram problema spinoasa,cu restul am terminat...Cemai ramasese?! O tara de cretini!!! Asta suntem!
    2009-05-17, 18:30:48 (82.77.168.*)
  40. de Chiba:
    Ambele parti au dreptate...ptr. ca exista exceptii care confirma/infirma argumentele. Taxa este ilegala dar nu absurda si probabil ca de aceea a fost lasata la latitudinea asociatiilor de propprietari, dar atentie ! acelor asociatii unde costurile de intretinere si utilitati sunt la comun/pausal ! Ar trebui impusa celor care nu au grija sa isi educe animalul, celor care detin prea multe animale in casa si astfel deranjeaza datorita igienizarii precare in apartament (miros, galagie) si celor care prin scoaterea animalelor afara ptr necesitati in locuri care nu sunt special amenajate, nu strang "deseurile" animalului. Nu se poate impune cuiva care are grija ca animalul din apartament sa nu deranjeze vecinii, si are grija ca resturile de afara ale animalului sa fie curatate de pe acel loc si care are toate utilitatile contorizate si nu la pausal sa plateasca vreo taxa. Persoanele iresponsabile, DA, trebuie sa plateasca. Si eu iubesc animalele si am un caine. Sunt de acord cu taxa, dar numai atunci cand este justificata si mi se pot aduce dovezi ca: cainele a fost vazut mergand singur cu liftul ca a aprins lumina, ca a deschis robinetul cu apa necontorizat care se afla in spatiul comun al asociatiei de proprietari, ca a aruncat pe jos chistocul de la tigara pe care tocmai a fumato, etc...in rest, am putea pune o taxa suplimentara pe lift: de cate ori/zi am coborat cu liftul si am aprins lumina pe scara !...sau pe "duh" si cei saraci cu duhul pot sta linistiti !!! O zi frumoasa, si la mult bun-simt !!!
    2009-05-19, 12:38:16 (195.254.141.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 14°C.
La noapte: 11°C.
Mâine: 16°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4646 lei
USD: Tendinta 3.5492 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei:

Ultima ora

Economie

Politica si comunitate

Util si placut

Life & Style

Sport