18.4 C
Craiova
joi, 6 iunie, 2024
Știri de ultima orăMagazinBarbatii ramân fideli stilului traditional

Barbatii ramân fideli stilului traditional

Stramosii nostri ii preferau „cu mânecuta“, JFK a lansat moda boxerilor, in timp ce pentru Timberlake sunt un obiect de unica folosinta. Dupa ce au cedat celor mai diverse fantezii si nuante de culori, chiloteii domnilor se reintorc la forma lor clasica, atât din punct de vedere al culorii, cât si al materialului.


„Regina“ acestui sezon este culoarea alb, insa si negrul si griul nu sunt excluse, in timp ce la materiale cuvântul de ordine este bumbacul sau materialele naturale. Dupa recenta „nebunie“, care cerea originalitate cu orice pret, lenjeria intima masculina trece de la stilul sofisticat, senzual, aproape feminin, la stilul clasic, traditional. Chilotul, pâna nu demult lucrat in lycra, subtil, cu imprimeuri foarte elaborate, se intoarce la origini. Lenjeria clasica este din nou pe val, fiind foarte apreciata de specialistii din domeniu. Culorile preferate sunt alb, albastru, negru si gri, iar modelele fanteziste, daca exista, sunt foarte discrete. Atunci când isi alege lenjeria intima, primul criteriu pentru un barbat este confortul. Chilotul nu trebuie sa fie prea strâmt pe talie, iar cusaturile sau croiala modelului nu trebuie sa creeze o stare de disconfort. Toate aceste exigente au avut puternice influente asupra alegerii materialelor de catre producatorii de la Eminence, lideri in productia de lenjerie intima masculina din Franta, care au optat pentru tesaturi „moi si elastice, care ne fac aproape sa uitam ca ii purtam“, cum ar fi jersey amestecat cu lycra. Hechter Studio in schimb, alta marca celebra printre domni, prefera bumbacul pentru colectia sa de primavara 2006, la fel ca Hom, care a optat pentru materialele naturale sau microfibre.


Lenjerie pentru toate gusturile


Potrivit prestigioasei publicatii Le Monde, obiectivul producatorilor este acela de a-i face pe reprezentantii sexului tare sa achizitioneze mai mult de cinci chiloti pe an, cât este media actuala, si sa creasca valoarea „investitiei“, care actualmente se ridica la 30-45 euro. In plus, producatorii spera sa ii convinga pe stimatii domni sa vina ei singuri in magazinele de lenjerie si nu partenerele, cum se intâmpla de cele mai multe ori. Potrivit unui studiu al Asociatiei franceze din industria de lenjerie, „barbatii isi neglijeaza din ce in ce mai mult lenjeria intima, insa in acelasi timp sunt tot mai atenti la imaginea lor. Relatia lor cu propria lenjerie a suferit o evolutie, in directa legatura cu mai marea preocupare pentru propriul aspect“. Tendinta este confirmata si de organizatorii Salonului de lenjerie de la Paris, care a avut loc in luna februarie si care in acest an a inregistrat un numar dublu al standurilor dedicate lenjeriei masculine, fata de 2005. Potrivit organizatorilor, „barbatul de azi e un consumator pe care trebuie sa ne concentram“. In opinia directorului de la Thomas Pink, David Mougin, tendinta clientelei masculine se indreapta spre „cultul sicului: cei mai multi pretind calitate si pentru lenjerie, si acest lux invizibil este la fel de important precum cautarea unui anumit stil rafinat si comod“.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS