Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Contact:

Adresa:
Str. Câmpia Islaz nr. 97A, Craiova
Telefon/Fax:
0251/413.100
0251/410.565
E-mail:
office@gds.ro


« Alte articole din categoria Eveniment

Noi violenţe în buricul Craiovei

Angajaţii RAT Control, bătuţi măr

Eveniment - Aldezir MARIN
(citeste alte articole de acelasi autor »)


imagine-articol-1

Ovidiu Florea urmează să fie supus unei intervenţii chirurgicale, acesta suferind o ruptură de piramidă nazală


Versiunea pentru tiparire

Marimea textului:

Doi angajaÅ£i ai RAT Control, serviciu din cadrul Primăriei Craiova, au fost bătuÅ£i cu pumnii ÅŸi cu picioarele ÅŸi ameninÅ£aÅ£i cu pistolul de un grup de tineri pentru că au îndrăznit să le blocheze autoturismul.

PoliÅ£iÅŸtii SecÅ£iei 4 Craiova au fost solicitaÅ£i ieri-dimineaţă, în jurul orei 9.00, în zona PieÅ£ei Centrale din municipiu, unde ÅŸapte tineri au bătut ÅŸi au ameninÅ£at cu un pistol doi angajaÅ£i ai RAT Control, care blocaseră roÅ£ile unui autoturism parcat neregulamentar, ce aparÅ£inea unuia dintre agresori.

Conform victimelor, echipajul RAT Control a observat pe strada Calea BucureÅŸti, în zona PieÅ£ei Centrale, un autoturism Renault Laguna, cu numărul de înmatriculare DJ-22-XXM, parcat neregulamentar. Au blocat roata automobilului, după care au plecat, iar după circa 30 de minute au fost sunaÅ£i de proprietarul autoturismului să vină ÅŸi să deblocheze maÅŸina.

„Am ajuns la faÅ£a locului, cel cu Laguna mi-a dat banii ÅŸi am început să completez factura. Atunci a mai apărut un Volkswagen, cu numărul DJ-07-TIP, cu vreo ÅŸase inÅŸi. Å¢in minte că doi au venit la mine ÅŸi au început să dea cu pumnii ÅŸi cu picioarele, unul din faţă ÅŸi altul din spate. După aceea am căzut pe asfalt ÅŸi nu mai ÅŸtiu nimic“, a povestit Ovidiu Florea, angajat al RAT Control.

Ameninţaţi cu pistolul

Conducerea RAT Control spune că angajaÅ£ii regiei sunt obiÅŸnuiÅ£i cu înjurăturile, ameninţările ÅŸi îmbrânciturile din partea ÅŸoferilor nemulÅ£umiÅ£i că le-au fost blocate maÅŸinile, însă niciodată nu s-a întâmplat să fie bătuÅ£i măr. „AÅŸa ceva nu am văzut de când lucrez aici, să te omoare bandele de tineri în centrul oraÅŸului, la 9 dimineaÅ£a. Cred că erau beÅ£i sau drogaÅ£i, altă explicaÅ£ie nu pot să găsesc pentru ce s-a întâmplat azi (ieri - n.r.)“, a declarat Marian Slavu, directorul RAT Control. Victimele au mai povestit că, pe lângă pumni ÅŸi picioare, în incidentul de ieri au fost ameninÅ£ate ÅŸi cu un pistol, care, din fericire, nu a fost folosit. După altercaÅ£ie, agresorii s-au urcat în maÅŸini ÅŸi au demarat în trombă, însă numerele de înmatriculare au fost reÅ£inute de victime, iar autoturismul Laguna a fost fotografiat. În urma bătăii aplicate, doi dintre cei trei angajaÅ£i RAT Control, Ovidiu Florea ÅŸi Andi Niţă, au ajuns la Spitalul de Urgenţă Craiova. Al treilea a fugit la sediul RAT Control, care este în apropierea locului incidentului, pentru a-ÅŸi anunÅ£a colegii. Florea a suferit o fractură de piramidă nazală ÅŸi mai multe contuzii la nivelul feÅ£ei, iar Niţă s-a ales cu contuzii la nivelul feÅ£ei. Marian Slavu a mai precizat că Florea va fi supus astăzi unei intervenÅ£ii chirurgicale.

Poliţiştii, pe urmele agresorilor

Inspectoratul de PoliÅ£ie al JudeÅ£ului (IPJ) Dolj a comunicat ieri că doi dintre cei ÅŸapte agresori au fost identificaÅ£i, însă nu au fost găsiÅ£i. „În urma cercetărilor, s-a stabilit identitatea a doi dintre presupuÅŸii agresori, însă aceÅŸtia nu au fost găsiÅ£i la domiciliu. Se fac în continuare cercetări pentru ca ei să fie găsiÅ£i“, a declarat subcomisar Maria Vasile, purtătoarea de cuvânt a IPJ Dolj.

PoliÅ£iÅŸtii doljeni au mai precizat că se fac cercetări pentru stabilirea cu exactitate a împrejurărilor în care s-a produs incidentul, dar ÅŸi pentru identificarea tuturor celor implicaÅ£i ÅŸi luarea măsurilor ce se impun. De asemenea, sunt aÅŸteptate concluziile medico-legale, în funcÅ£ie de care se va face încadrarea juridică a faptei pentru care vor fi cercetaÅ£i agresorii.

Ultimul scandal

Luni seară, în jurul orei 18.30, în zona Casei ÅžtiinÅ£ei ÅŸi Tehnicii, în centrul Craiovei, Marius Tudoran, de 36 de ani, din Craiova, a avut o altercaÅ£ie în trafic cu Ion Băscrăcea, zis „Felix“, de 53 de ani, din aceeaÅŸi localitate. În timpul conflictului nu a fost nimeni rănit, poliÅ£iÅŸtii stabilind că Tudoran a tras două focuri de armă în aer, pentru că era ameninÅ£at cu o sabie de Băscrăcea.



 
Articole proaspete scrise de tineri, pentru tineri. Tu ai citit Jiunimea? »

Clipuri video:

Reprezentantii IPJ Dolj spun ca unii dintre agresori au fost identificati

  • Currently 4.23/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Notează articolul.

Nota curentă: 4.2 din 13 voturi





Comentarii

Gazeta de Sud nu este responsabilă juridic pentru conținutul comentariilor. Mesajele care conțin amenințări și cele vulgare, xenofobe sau rasiste nu sunt permise.

  1. de Cititorul:
    hahahah ce nas adevarat are ala in poza :))))))))))) asa iti trebuie fraericiule prea va credeti voi tari in gura cand faceti figuratzii cu trancariciu ala
    2007-09-07, 00:41:31 (82.79.216.*)
  2. de Sebastian Tomita:
    Ceea ce s-a intamplat este, desigur, de condamnat. Totusi, speram ca articolul sa atinga - macar tangential - si problema reala: magaria si ipocrizia autoritatilor; in Craiova nu ai unde sa parchezi...sunt mult prea multe masini pentru cate locuri de parcare ne sunt oferita. Este practic imposibil sa parchezi regulamentar. Or, in atare conditii, nu e cumva deranjant ca stau sa pandeasca masinile care opresc pe un trotuar sau pe locurile destinate oamenilor cu handicap? Au doua variante: fie suplimenteaza locurile de parcare (parcare subterana? cineva?), fie o lasa mai moale. Sper sa aleage varianta 2 pana se poate varianta 1. De fapt..nu sper: asa ceva nu se va intampla. P.S. Vorbesc serios! Nu parcati pe locurile destinate persoanelor cu handicap. Se supara destul de tare daca le luati locul si...va pun gheara. :)
    2007-09-07, 00:41:39 (89.122.1.*)
  3. de gogu:
    si eu le promisesem o mama de bataie atunci cand mi-au blocat roata. dar am rezolvat mai simplu, am scos singur gheara si am lasat-o pe trotuar...problema cu acesti jegosi este ca stau la panda si pe urma asteapta sa te milogesti de ei sa nu iti dea amenda si sa accepte cateva sute fara chitanta ca sa te faca scapat. cum zicea si dl. Sebastian e aproape imposibil sa parchezi legal in centrul craiovei. nu zic ca e normal sa lasi masina pe unde se nimereste dar chiar nu ai unde. eu am last-o 5 minute langa english park ca sa duc iau niste poze de la foto Teo si cand m-am intors ma blocasera. am simtit ca fac atac de cord la gandul ca trebuie sa le platesc imputitilor 700 de mii pt. 5 min de stationare. da am scos usor fierotenia si am plecat. asa ca muje imputitilor. de atunci ii injur si le arat semnul de cate ori ii vad. lasa sa mai stie si de frica sa nu se mai creada spaima orasului.
    2007-09-07, 01:05:24 (86.124.221.*)
  4. de gogu:
    ...a si uitasem : LA MUNCA BA JEGOSILOR DE LA RAT, NU MAI STATI LA PANDA. DUCETIVA SI MUNCITI UNDEVA 10 ORE PE ZI PT UN SAL DE 5MILIOANE . SA VEDETI CUM E PE URMA SA DAI APROAPE UN SFERT DIN SALARIU PT O AMENDA DE CAACAT PT CA NU SUNT LOCURI DE PARCARE IN CRAIOVA. DOBITOCILOR, JEGOSILOR, IMPUTITILOR, CAACTILOR.
    2007-09-07, 01:16:55 (86.124.221.*)
  5. de Torontezu':
    Nea Solomon mai bine facea 2 fintini mai mici si 5 parcari in plus.Atunci da, pindarii de tot felul puteau sa puna lantz si pe roata de rezerva.Si chiar si asa nu trebuie sa vina deamboulea sa blocheze masina. In unele tari se da un fel de "praeviz".Trece Gicu pe la ora 9 trage un semn pe roata si asfalt cu creta si daca nu te-ai miscat fie si numai o juma' de metru de acolo pina la 10, iti trage un tichet (amenda) care ti-ar ajunge sa platesti parcari o saptamina.De ridicat masina, doar de pe artere foarte circulate.Dar sunt nene parcari peste tot.Pe bani.
    2007-09-07, 03:14:41 (74.14.6.*)
  6. de Eu:
    Eu in Targu-Jiu le-am taiat gheara cu autogenul.Noroc cu un prieten,a urcat autogenul in Papuc si in 5 min m-a scapat de amenda :D
    2007-09-07, 04:16:21 (195.189.142.*)
  7. de oltisi:
    directorul slavu mai bine sar educa nespalatii pt.ca si el are bube in cap sa-si aduca aminte de episodul BEREA -EL UNDE PARCHEAZA
    2007-09-07, 06:17:53 (80.97.176.*)
  8. de Manivela:
    Vad ca si pe la Craiova se practica asa ceva, dar este un abuz ,daca veti consulta un avocat bun veti constata ca blocarea rotilor este o incalcare a dreptului la libera circulatie ,fapt infractional. dar ca de obicei acestia profita de "delasarea ' noastra. Daca la un autoturism cu roata blocata ar sari in ajutor fara violenta si unii conducatori auto cu siguranta acestia ar fi descurajati sa mai blocheze roti. Exista destule metode pasnice de raspuns la aceasta magarie dar trebuie unitate intre conducatorii auto. Daca ei vor sa faca ordine in cazul parcarilor neregulamentare ,au posibilitatea de a fotografia masina in cauza si aplica o amenda ulterioara, dar nu se aplica acest sistem deoarece banii incasati merg in buzunarele unora.
    2007-09-07, 07:37:43 (62.231.97.*)
  9. de Si eu:
    Nu ei sunt principalii vinovati. De vina, in principal , este conducerea orasului care incalca legea prin aceste practici. Nimic nu poate justifica imobilizarea autoturismului proprietate personala. Este al meu si il folosesc cand vreau eu. Poate am o urgenta medicala si hotararea tampita data de primarie ma impiedica sa merg la spital la copil (am patit-o). NIMIC nu justifica imobilizarea autoturismului. Daca am gresit, se poate da o amenda , daca am bani o platesc daca nu sunt alte cai legale de executare silita... simplu si Dl Solomon a recunscut aceasta solutie la un post TV acum cateva luni. Apropo : a recunoscut ca imobilizarea este nelegala si a promis ca se vor lua masuri dar cred ca a uitat de atunci. Aceasta hotarare tampita este amplificata insa si angajatii pusi sa o aplice. Eu am asistat la un caz cand (tot langa piata centrala) un cetatean parcase masina cu o roata pe marcajul parcarii si cu cealalata in afara. Este adevarat ca era in afara parcarii dar nu deranja pe nimeni. Ar fi putut sa inchida un ochi si sa merga in alte locuri in care masinile parcate chiar ingreunau circulatia. Nu, domnii de la RAT, odata vazuti imparati peste parcarile din oras, au blocat roata stanga fata. Chiar nu-si pune nimeni intrbarea de ce acesti nesimtiti au ajuns mai urati de populatie dacat politisti de la rutiera? Nea Solomon in orasul dumitale functioneaza o lege stramba si uite din aceasta cauza a iesit cu nasuri sparte (nu sunt de partea batausilor dar nici nu bag mana in foc ca cel batut nu a meritat-o). Ai promis ca o vei reanaliza si nu te-ai tinut de cuvant. RUSINICA!!!!!!!!!
    2007-09-07, 08:47:04 (80.96.3.*)
  10. de boby:
    mascaricii aia fac un abuz grosolan .orice amenda poate fi contestatala judecatorie,dacaai un proces verbal de contraventie,dar mascaricii nu-ti fac proces verbal,cicaaia nu e amenda,e TAXA DE DEBLOCARE ,deci ei ne fac un serviciu contra cost. Il felicit pe cel ce i-a aranjat nasul mascariciului,sisper s-o tina tot asa.
    2007-09-07, 08:51:02 (84.247.59.*)
  11. de Romania tara lui Papura Voda:
    Domnilor de RAT de ce nu puneti gheare si pe masinile parcate aiurea pe masinile parcate in fata la primarie, la consiliul local si in fata la ElGreco pe Calea Bucuresti atunci cand sunt parcate neregulamentar, sau alea au un alt statut ?? sunt masini de Vip-uri.
    2007-09-07, 08:58:15 (92.80.209.*)
  12. de D.:
    Din zece persoane care au postat nici una nu e de acord cu acest rat control care bantuie prin oras si colecteaza bani, iar eu sunt al unspcelea. Pe mine m-au sanctionat in parcarea universitatii; am parcat pe un loc pt. persoanele cu handicap, neintentionat, ma grabeam sa ajung in universitate, era aglomeratie, se claxona intr-o veselie si n-am mai realizat unde parchez, mai ales ca era si sters desenul acela specific. Cand am gasit galbeneata pe roata, i-am sunat, au venit, ne-am certat putin - cel mai mult m-a enervat ca ei blocheaza masinile in acest caz fara sa aiba certitudinea ca proprietarul e sau nu handicapat, pur si simplu pun chestia aia pe roata. Bineinteles ca mi-au zgariat janta dar mi-au spus ca eu am facut asta, chiar au dat un telefon si un martor a confirmat ca eu am dat cu piciorul in propria masina. Asta e una din armele lor, in afara de tupeu si excesul de zel si mai stiti voi cate. Din nefericire pt. ei, mai dau si peste oameni care ii agreseaza... nici nu stiu daca sa ma bucur sau sa ma ingrijorez... deh, riscul meseriei.
    2007-09-07, 08:58:24 (82.77.65.*)
  13. de ginel:
    Postari care mai de care mai selenare: ,,Solomon in loc sa fi facut fantani, sa fi facut parcari,,. El le-a facut pe ale-mandoua. Sunteti orbi? Pe Calea Bucuresti, Severinuluis.am.d.?L e vad eu din Italia si nu le vedeti voi? Sau :,,E imposibil sa parchezi regulamentar,,. Eu cred ca e imposibil sa parchezi exact in fata cladirii in care vrei sa intri, si asta numai in centru, fereasca Dumnezeu sa mergeti 100 m pe picioare, iar pe-aia cu parcarea in taxe de unde ati mai scos-o? ,,D,, e de parere sa nu respectam Legea pentru ca streseaza. A parcat pe locul interzis pentru el (pana la primul control medical) invocand o serie de scuze lamentabile, cum ar fi aceea ca dementii din trafic l-ar fi imbrancit acolo, uitand ca unde e Lege nu e tocmeala. Din 11 care ati postat, nici unul nu-si pune problema ca ordinea publica, Legea, trebuie respectate si de voi si de ,,grasul ala,, Sunt odiosi cand isi fac meseria, dar noi suntem primii care incercam sa ,,cadem la pace,, cu ei! Am citit mai in primavara un articol despre un sofer la posta caruia i s-a ridicat masina de serviciu. Nimeni nu a pus problema ca Dirigintele Postei trebuia sa se intereseze ca acel loc sa fie rezervat pentru posta, sa ridice pe banii postei masina de la RAT, intrucat soferul isi facea serviciul, iar cei de la RAT& si-l faceau pe-al lor.
    2007-09-07, 10:30:34 (87.0.107.*)
  14. de ,,,,,,:
    N-ar trebui sa le blocheze, ar trebui sa le ridice si sa le transporte intr-o locatie de unde sa fie recuperate in urma unei taxe, sau sa le puna ordinul de amenda pe parbriz. Nu platesti amenda conform somatiei in timpul prevazut de lege, esti trimis in judecata. In al doilea rand functionarii publici sunt in general niste nesimtiti, corupti si genereaza abuzuri, in 90% din cazuri in forma repetata sau continua. E o mare problema a administratiei de dezinteres dispret fata de cetatean. In al treilea rand violenta naste violenta. Ce-ar fi daca si politistii le-ar aplica acelasi tratament acelor agresori sau daca ar folosi armele din dotare asupra fugarilor,intr-un mod abuziv ,ca inscenari se pot face. Eu asa le recomand ,sa le foloseasca ,pentru ca au de-a face cu niste huligani ,infractori agresivi si periculosi (daca nu stau la prima somatie). Deasemenea sper ca Justitia sa-i condamne pe agresori la ani grei de temnita. Dar aia de la RAT de ce n-au arme? Daca aveau arme nu mai intrazneau sa-i atace.
    2007-09-07, 10:40:36 (218.36.191.*)
  15. de CORVIN:
    EHEHEEEE DOMNILOR DE LA PRIMARIE SI DE LA RAT MERITA SA CITITI ACESTE COMENTARII AI CETATENILOR CRAIOVEI SI SA STITI CA AU DREPTATE!!! LA CE ATATA LUX, FANTANI CANTATOARE , DACA CETATENII N-AU UNDE SA-SI PARCHEZE MASINILE?? NU V-ATI GANDIT LA ASTA?? SI CEI DE LA R.A.T. LA FEL!!!!
    2007-09-07, 10:52:04 (88.158.233.*)
  16. de mirela:
    si politistul de la tf a patit la fel i-au dat cu gheara in masina, nesimtirea lor nu are margini. si tot ei dau fuga la ziar hooooooooooooo ooo
    2007-09-07, 10:54:56 (92.80.223.*)
  17. de fanita:
    Ma bucur ca si-au luat-o rahatii astia! Stiti cum actioneaza astia? Pandesc sa vada cine parcheaza. Daca parcheaza vreun tigan smecher cu un bmw ceva se fac ca nu vad si trec mai departe, daca masina e mai modesta hop si ei. Tati, ori e lege pt. toti ori asa sa patiti mereu!
    2007-09-07, 10:55:43 (86.126.50.*)
  18. de dany:
    toti cei care au postat am observat ca incurajeaza violenta.si te mai intrebi de unde atita violenta............ .si bineinteles tot autoritatile sunt de... vina
    2007-09-07, 11:08:51 (84.247.60.*)
  19. de untampit:
    ginele beshi.lasa-ne si tu cu italia ca stiu ca esti portar la RAT.de exemplu daca ai treaba la banca romexterra unde parchezi pe calea bucuresti?sau dai 10-15 ture sa se elibereze unul din cele 10 locuri de parcare?iar solomon se lauda ca face parcari subterane.insa a avut grija sa si-o faca pe-alui la scara primariei
    2007-09-07, 11:10:24 (86.126.40.*)
  20. de leoveanu:
    cel mai tupesit dintre toti e cel cu nasul spart...apoi urmeaza grasul cu mustata de pe papuc..parca prea si-o luaseara in cap...vorbeau cu "blocatii" numai in scarba , mai si injurau...si oricum nu te bagau in seama daca incercai sa le explici ca in zona respectiva nu exista semn pt blocare de roti..iar cu spaga nu mai vorbim, la jumatate de pret fara factura...oricum tot orasul se bucura pt ce au patit...
    2007-09-07, 11:13:51 (86.124.216.*)
  21. de Numele meu:
    Nu e bine ce le-au facut acei tineri oamenilor de la R.A.T., e foarte bine ca sobolanul si-a luat-o pe coaja. Scumpiti biletele la tramvai si autobuze, lasati-le in paragina ca dau craiovenii rostii bani sa va umfle voua buzunarele. au sa si-o ia pe spate la fiecare blocare. Faceti parcari si asa ceva nu se va mai intampla. Ca nu e nimeni nebun sa dea amenda de 1 mil pt 5 mii ora.
    2007-09-07, 11:24:15 (92.80.205.*)
  22. de angellyo:
    Bine le-a facut acestor jegosi de la rat D-lor faceti reclamatie la opc!!!!!!!!!
    2007-09-07, 11:28:30 (62.231.98.*)
  23. de SANDU:
    In sfarsit ceva corect s-a intamplat! Pacat ca nu l-au mutilat pe acest jegos , care e angajatul unui serviciu al primariei , ce scoate bani din faptul ca tot eea primaria , nu a facut locuri de parcare! Nu pot decat sa ma bucur ca se intampla sa existe si oameni curajosi sa-i infrunte pe spagari , pe nenorocitii care iau bani din buzunar romanului pentru ca din acelasi buzunar romanul plateste sa-i tina.
    2007-09-07, 11:43:44 (82.79.214.*)
  24. de dumi:
    sunt in totalitate impotriva agresiunii. nici macar proprii copii nu i-am batut ABSOLUT niciodata. cu toate astea, este pentru prima data cand sunt, oarecum, de acord cu bataia, cu ceea ce au patit acei infatuati. daca ar aplica hotararea locala pentru TOTI cei care incalca legea, crred ca nimeni nu ar fi nebun sa se bucure de raul pe care l-au patit. dar am vazut cazuri in care pe un biet amarat il taxau, iar pe smecheri ii salutau si isi radeau in barba de fraieri. domnul director ar trebui sa ii instruiasca si sa dea dispozitie sa fie monitorizati si proprii angajati. inclusiv persoana sa. nimeni nu trebuie sa fie stat in stat sau mai presus de lege. iar cei care au luat bataie au crezut, cu ardoare, ca ei sunt legea. ca sa nu spun ca o aplica si prost. atat ei, cat si cei care i-au "instruit" nu au inteles nici litera si nici spiritul legii. si, ca o paranteza, domnule director, constitutia unei tari este mai presus de orice lege si, cu atat mai mult, de o hatarare a unui consiliu local. acea hotarare care va da dreptul sa violati proprietatea incalca in mod grosolan constitutia. asta spre stiinta, atat a dumneavoastra, cat si a celor care au dat acea hotarare.
    2007-09-07, 11:50:04 (86.122.132.*)
  25. de SANDU:
    In sfarsit ceva corect s-a intamplat! Pacat ca nu l-au mutilat pe acest jegos , care e angajatul unui serviciu al primariei , ce scoate bani din faptul ca tot eea primaria , nu a facut locuri de parcare! Nu pot decat sa ma bucur ca se intampla sa existe si oameni curajosi sa-i infrunte pe spagari , pe nenorocitii care iau bani din buzunar romanului pentru ca din acelasi buzunar romanul plateste sa-i tina.
    2007-09-07, 11:53:44 (82.79.214.*)
  26. de Sorin :
    Ar fi bine sa mai circulati si cu autobuzele sau chiar pe jos. Nu e obligata nici Primaria si nici alte institutii sa asigure parcare ptr. fiecare masina din oras si ptr. fiecare sofer . Cit despre blocarea rotilor, este o mare prostie.
    2007-09-07, 11:57:31 (76.66.6.*)
  27. de xxl:
    Nu este bine ,dar si-au meritat-o din plin.Acunm va intreb,''caracatit ele'' sunt facute numai pentru masinile pe care nu le cunosc?Acum o sa recunoasca acele masini?Sunt convins ca da.
    2007-09-07, 12:16:26 (82.79.212.*)
  28. de ioo:
    Mai Sorine tu cred ca nu ai circulat in viata ta cu autobuzul, sa vezi acolo imilinta cum stai in cutiile alea de chibrite inghesuit de nu poti sa respiri. Si din moment ce primaria primeste impozit pentru parcari este datoria ei sa ofere si locuri de parcare, nu doar sa ia banii sa-i de-a la smecheri.
    2007-09-07, 12:38:40 (82.79.219.*)
  29. de euuuuuuuuuuuu:
    Dupa o relatie de 1 an si ceva, plina de apropouri din ce in ce mai sugestive din partea partenerei ma hotarasc sa fac pasul cel mare si sa o cer in casatorie, dar stupoare............ .......... sunt refuzat. Desi nu imi doream asta acum sunt foarte dezamagit, nu stiu dac mai pot continua alaturi de ea. Voi ce ati face?
    2007-09-07, 12:43:54 (85.120.166.*)
  30. de Sorin:
    Dom' Ioo, am circulat suficient cu autobuzul. Unde sa ofere Primaria locuri de parcare? Pe blocuri? Craiova nu este atit de mare ca sa justifice mersul cu masina ptr. orice fleac. hai sa gandim altfel si sa lasam nervii la o parte. De asemenea crezi ca nerespectarea Legii e vreo mare realizare? Buna rea , cum e, asta e. Si , cred ca stii, regula numarul 1 a Democratiei :''Minoritatea se supune majoritatii" !! Adica , ai votat , n-ai votat pe Sefi, Ei sunt la putere si facem ce zic dumnealor !!!
    2007-09-07, 12:59:04 (76.66.6.*)
  31. de simply...red:
    Caz concret - protagonist eu.Acum o luna,intr-o zi de marti merg pana in spate la electrica si opresc pt 6-7 min sa vb cu o ruda.am observat ca era OPRIREA INTERZISA si imi zic eu ca daca mai e un GOLF 4 si o dacie neblocata,nici de a mea nu se leaga(eu am tot o dacie din 87).cand termin treaba si ies,sa imi vina rau,eu mai aveam 10 ron in buzunar si astea mai vroiau sa ii sun si pe orange.in fine ii sun,apare papucul cu nr DJ-62-ADI cu 2 grasi. intai incep sa ma cert cu ei,le-am prezentat si o legitimatie,i-am intrebat dc nu le-au blocat si masinile celelalte care erau dinaintea mea,apoi le-am sp k nu am decat 10 ron si sa imi deblocheze masina cu proces ca tre sa plec,urmand a plati aceasta suma ulterior.nu au vrut deloc sa accepte - se asteptau sa le dau mai mult fara sa imi taie chitanta.apoi,acea ruda a aflat ca ei deblocasera tot acolo cu 20 Ron fara chitanta.cat ma certam eu cu ei am aflat ca nici CODUL RUTIER nu il stiu acesti domni,si astfel hotarasem sa nu le mai dau nimik,sa faca ce vrea cu masina,pt ca aveam sa ii dau un judecata.cu nervii la maxim din cauza prostiei unor oameni care fac bani pe seama unor oameni naivi,am zis ca plec cu masina taras de acolo,putea sa rupa tot la ea ca si asa cu 75 ron o reparam.norocul a fost ca a cedat porcaria aia si nu s-a stricat nimik la masina.in concluzie este o jecmaneala pe fata atata timp cat terenul pentru parcari se transforma in terase si alte chestii.
    2007-09-07, 13:38:15 (86.124.213.*)
  32. de yo:
    chiar daca nu e un lucru de aludat iii felicit pe "baieteii" care leau dat o lectie ****ilor alora de la blocari.stau la panda ca jegosii si cum vad ca nu ai o masina sau o fata de barosan teau si blocat indiferent dc nu stai mult.astia de la rat sunt niste idioti care pandesc oamenii necajiti care dc nau unde parca lasa masina 2-3 min in strada si se duc sa achite vreo rata pe al banca sau sa ia medicamente ..cum a spus si un domn mai sus.macar umflatu ala cu un papuc alb merita batut pana plezneste,sa i scada suncile.chitante de ce nu dau??? masinile scumpe cu propietari falosi de ce nu le blocheaza????
    2007-09-07, 13:56:37 (86.122.147.*)
  33. de Si eu (din nou):
    D-lor, problema esentiala este ca nu -i legal sa ti se blocheze (imobilizeze) masina. Totul pleaca de aici de la acasta ilegalitate patronata de edilii orasului. Pot sa dea amenda, sa o urmareasca, sa o execute silit sa poata omul sa faca o contestatie, sa mearga la judecata eventual ,dar in nici un caz sa te lipseasca pentru o perioada (cat de mica ar fi) de bunul proprietate personala. Este impotriva Constitutiei . De acord, nu trebuie sa parcam in locurile interzise, de acord ca cel ce greseste sa plateasca dar nu asa. Gasiti alta metoda, ce este asa greu de priceput. Chiar nu va surprinde faptul ca din 10 persoane 9 sunt de acord cu violenta in acest caz . Si asta nu pentru ca suntem violenti din fire ci pentru ca ne-am saturat. D-le Primar care este parerea matale? Nu sunt de acord cu violenta dar "grasul" si-a luat-o se pare pe merit. Nu stiu daca ati observat papucul lor (cel in care isi tin caracatitele), de cele mai multe ori este parcat (la fel de "ilegal") putin mai in fata sau in spate. Sau ei au voie, noi nu (or avea o pereche in plus..)
    2007-09-07, 14:18:05 (80.96.3.*)
  34. de Aiurea:
    Sunt din Craiova, dar cel mai mult m-a surprins Caracalul. Acolo nimeni nu a făcut nici măcar o parcare, nu există treceri de pietoni semnalizate şi marcate, dar este plin oraşul de indicatoare roşii cu oprirea interzisă. Indicatorul de staţionare interzisă parcă nici nu ar mai exista. Nu se vede pe nicăieri în ţară. Primarul Anghel a răspuns direct la întrebarea unui cetăţean unde parchează" în pi....da mătii bă". Afacerea cu blocatul roţilor este a lui. Oraşul este plin de gropi. a fost comunist convins şi acum dacă va fi reales Caracalul îşi merită renumele de oraş al minunilor.
    2007-09-07, 15:04:17 (91.193.62.*)
  35. de Catalin S.:
    Ceea ce s-a intamplat cu angajati RAT Control e regretabil dar din pacate asemenea incidente tind sa devina o obisnuita a strazilor noastre.Agresorii nu au nici-o scuza ; nu asa se rezolva o problema intampinata ,mai ales ca ne numim europeni nu... Vina majora se gaseste totusi in curtea RAT Control , dar si a Primariei si a altor autoritati care dau girul acestui tip de actiune Autoritatile care permit desfasurarea activitati de blocare a rotilor in mun. Craiova nu sunt atente in primul rand la felul cum sunt semnalizate locurile unde parcarea este interzisa.RAT Control Craiova este o societate comerciala care vrea sa aiba incasari cat mai mari si prin urmare nu au interesul sa atentioneze cat mai bine soferii unde nu au voie sa parcheze.E clar ca ei vor cat mai multi soferi cu rotile automobilului blocate pt. a incasa cat mai multi bani.Iar pt . angajati lor care indeplinesc aceasta munca(?) a devenit un soi de mina de aur aceasta activitate care bineinteles ca presupune si mica intelegere intre ei si soferi si deci spaga de rigoare...Blocarea rotilor poate fi o actiune binevenita atata timp cat locurile unde parcarea e interzisa sunt foarte bine semnalizate ,atentionari puse la vedere si cat mai multe in asa fel incat numai cei care sunt cu adevarat rauvoitori sa parcheze in cele locuri.Momentan locurile unde parcarea e interzisa si se blocheaza rotile autoturismelor sunt doar niste capcane pt ca soferii nu sunt atentionati cum trebuie ca in acele locuri nu au voie sa parcheze.Daca ar fi semnalizate cum trebuie sunt convins ca ar fi extrem de putini cei care ar alege sa parcheze in locuri nepermise si atunci celor care se ocupa cu blocarea rotilor le-ar scadea incasarile si totodata si SPAGILE ! Deci ce se intampla acum cu "blocarea rotilor" e o agresiune pe fata cu acordul autoritatilor(mai degraba fanariote decat europene) la buzunarul cetatenului si nu stiu cat mai poate continua.Cetateanulu i trebuie sa i se asigure in primul rand conditiile de a respecta legea si abia apoi sa fie tras la raspundere.Cred ca ar trebui facuta o campanie de presa pe aceasta tema pt. ca cei ce s-au "dedulcit "la felul asta de a face bani nu vor sa renute usor la "borcanul lor cu miere" .Deci cei de la RAT Control vor sa faca bani, dar AUTORITATILE ??? ce fac cum le permit sa isi desfasoare astfel activitatea " de jecmanire " in Romania europena a anului 2007 ??!!! (P.S. Oricum agresori de ieri trebuie pedepsiti exemplar,violenta are cote alarmante si asta e cu adevarat foarte grav )
    2007-09-07, 15:12:49 (89.120.248.*)
  36. de cristi:
    e de regretat ceea ce s`a intamplat..la noi toti sunt corupti..dar..iti e ciuda cand vezi ca tie cu dacie iti pune si vecinului cu mercedes ultimul tip..nu! adika..daca ala care are mertz i`o fi greu sa plateasca...yea right..mie de am dacie.cum mi`o fi..va spun eu greu..ca ala de are mertz face plinu la juma`de rezervor..iar eu circul pe vapori.
    2007-09-07, 15:25:26 (86.124.222.*)
  37. de pe net:
    prostia lor a fost ca s au luat de cine nu trebuia, precis e vreun catel de al lui gigioc. numai la craiova se intampla asa ceva, se gasesc toti milogii care au si ei cate o tinichea si ptr asta nici nu au somn noaptea sa arate ca i a luat ma sa strada.. s a ajuns prea de tot cu armele astea, ar trebui sa se ia masuri imediate daca nu peste 2,3 ani o sa fie exact ca la sofia, iar politia din craiova e depasita rau de situatie si nu am vazut nici o demisie dupa ultimele evenimente
    2007-09-07, 16:40:11 (86.122.156.*)
  38. de ROATA:
    Jegosii dracului stau la panda si vor bani ! Na ca si-au luat ! Cat mai multe fantani !
    2007-09-07, 16:52:21 (86.122.133.*)
  39. de D.:
    Nene ginel, scuza-ne ca noi traim in Craiova si nu in Italea ca matale. Scuza-ne ca nu ne vine sa credem cand vedem un loc liber de parcare si ne grabim spre el. Si va trebui sa te jignesc din pacate... ce-mi doresti tu mie, iti urez eu tie... stii tu, faza cu handicapatul... stai calm, promiti!
    2007-09-07, 17:01:16 (82.77.65.*)
  40. de tatu:
    parerea mea este ca cei de la Rat doar si-au facut meseria.....poate nici lor nu le place prea mult ceea ce fac. pacat!!! iar celor care nu se adapteaza,sa mai mearga si pe jos.....ca nu s-au nascut in masina si nu au avut intotdeauna masini ;)
    2007-09-07, 17:38:53 (86.126.189.*)
  41. de tatu:
    puneti-va pentru cateva secunde in locul victmelor;v-ar placea sa aveti nasul spart? copiilor sau sotiilor respectiv prietenilor vostri le-ar placea acest lucru? sunt si ei tot oameni....buni ,rai insa au si ei suflet;
    2007-09-07, 17:46:52 (86.126.189.*)
  42. de RYU:
    asta nu putea s-o spuna decat cineva cu 2 neuroni bolnavi! cum mama dracu' sa-si faca datoria? n-ai citit ce s-a scris aici ? nu pricepi ca este ilegal ce fac acesti angajati RAT? nu pricepi ca dupa ce ca fac ceva ilegal mai sunt si cei mai nesimtiti oameni de pe fata pamantului? niste mizerii care au primit ceea ce meritau
    2007-09-07, 17:53:48 (89.42.92.*)
  43. de gogu:
    asa e au si ei suflet, e si ei animale. hehehe. tatule lumea nu se bucura neaparat ca a luat bataie X sau Y. se bucura ca au fost altoiti niste ANGAJATI AI RAT_ULUI adica niste jegosii, imputitii, idiotii dracului. daca ar fi parcari suficiente , cu plata, atunci ar fi de condamnat cei care parcheaza neregulamentar. si mai este chestia cu diferentierea masinilor sau mai bine zis a oamenilor. daca ai fata de mexican sau de killer cu ceafa groasa poti sa pui masina si pe latul strazii ca nu patesti nimic. e normal sa se acumuleze atata ura in oameni mai ales cand vezi oameni amarati si cu probleme cum se milogesc de acesti jegosi, imputiti, cretini sa nu le dea amenda. cel mai bine ar fi ca toata lumea sa faca front comun si sa ii injuram sa ii scuipam sa sarim pe ei cand ii vedem ca incearca sa puna caracatita cuiva si poate primaria va face ceva. dragos zicea ca trebuia sa le fi luat caracatita cand m-au blocat...hehehe...as ta am si vrut sa fac dar cand am vrut sa o bag in portbagj tocmai a trecut o masina a politiei pe langa mine si am renuntat. puteam sa dau in altele, pt. furt sau distrugere. oricum eu cand vad o masina blocata ii invat pe oameni cum sa o scoata. la matiz e cel mai simplu pt ca e roata un pic mai mica. se ia volan dreapta(daca esti blocat la stanga) si pui pe cineva sa stea cu piciorul pe un crac al caracat. in timp ce dai putin in fata masina. eu am reusit si singur, fara sa tina careva de caracat. incercati ca nuaveti nimic de pierdut. bafta si mujeee la caacatii astia de la rat. 9
    2007-09-07, 18:34:28 (86.124.213.*)
  44. de gigel:
    mah baieti stati calmi ca ptr voi nu se va schimba nimic, chiar daca au mancat bataie voua tot o sa va puna gheara de cate ori au ocazia, e adevarat alti lasa masina in mijlocul strazi si blocheaza toata circulatia si nici nu patesc nimic..altii nu voi..... iar ptr cei care zic ca e ilegal sa le blocheze roata sa mai scoata si ei capul prin lume sa vada cum se procedeaza acolo..
    2007-09-07, 18:44:48 (82.78.219.*)
  45. de pentru tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:
    Las-o bai, dracului si insoara-te cu alta. Sa isi gaseasca altul care sa n-o respecte. Dar vezi si tu unde postezi mesajele-astea :)
    2007-09-07, 19:13:02 (86.126.91.*)
  46. de penelopa:
    ma fratilor, cum de aveti acelasi titlu cu aia de la editie? eu cred ca e doar o intamplare, dar sunt convinsa ca niste scantei in redactie tot au iesit. in sfarsit, asta este. a, inca ceva. casa stiintei nu e chiar in centrul craiovei, ci la vreo doi km de punctul zero. in rest, am toata compasiunea pentru cei care incearca sa-si faca treaba, dar nu au loc de smecherii de bani gata care au impresia ca pot face orice ii taie capul in orasul asta al nimanui.
    2007-09-07, 19:57:11 (86.126.55.*)
  47. de simion:
    Directore de la RAT Control, citisi frate ce zice lumea pe aci? Daca, din intamplare, te recunoaste cineva si o patesti si tu? Doamne fereste, sincer iti spun. Dar trebuie facut ceva, nu razbunarea pe care o vazui azi prin oras. Crezi ca daca pusasi toata politia pe strazi, problema este rezolvata? Vezi ce zic aia cu ilegalitaea operatiunii voastre. Asta este problema adevarata pe care trebuie sa o rezolvi tu si cu primaria. Sa auzim de bine.
    2007-09-07, 20:46:35 (86.122.157.*)
  48. de je:
    Deci spaga e de 200 sau 300 ca eu am incercat cu 2 ca atata mai aveam dar nu au vrut. De ce? Pt ca erau 3 si dadea cu radical. A, uitasem sa va zic eu eram langa ei si tot puneau gheara,de ce? va spun eu, de ****i ce sunt. Pe ei si pe mama lor.si mai zicea cineva mai sus ca ar trebui sa mai mergem si cu rata. S mergi tu cu rata ca eu ies mai bine cu masina, adica la jumate.
    2007-09-07, 21:51:44 (86.126.50.*)
  49. de un om:
    Cinste baietilor care i-au batut pe milogii aia imputiti de la rat, eu unu am roti mari si nu pot sa imi puna gheara dar ma mai duc cu alte masini la financiar (unde e imposibil sa gasesti un loc regulamentar de parcare) si m-au ars de doua ori, de fiecare data mi-au luat 300, poate acuma se gandesc a isi schimbe profesia
    2007-09-07, 23:00:52 (82.77.67.*)
  50. de anton:
    da-i in **** masii ca nu primesc spaga! le-am zis ca le dau 500 mii sa-mi ridice de la cec caracatita de la roata si nu au vrut. Le-am zis ca daca nu o ridica, in 10minute kem un om si o taie. au zis: HAI SA VEDEM! am zis: HAI SA VEDEM! am sunat, a aparut, a inceput sa taie, au inceput sa urle, le-am scos pistolu cu aer comprimat si i-am zis ca-i impusc. s-au retras intr-un breck alb si au asteptat pana am plecat. deci? se poate!
    2007-09-07, 23:56:59 (92.80.205.*)
  51. de gogu:
    antoane, bravo tata. pai asa bai nene, sa luam atitudine ca poate se rezolva ceva.
    2007-09-08, 00:37:34 (86.124.213.*)
  52. de gogu:
    ...aaaa, si uitasem, brecku ala alb il pandesc de mult. notati numerele de la masinile caacaatilor si pe unde ii prindeti lasati-le o amintire, o zgarietura, un cauciuc taiat, un geam putin spart, etc. sa faca spume si ei, dai in gatu maasi
    2007-09-08, 00:45:44 (86.124.213.*)
  53. de dani:
    cred ca acesti jegosi care ne blocheza noua (cei ce nu facem parte din etnia rroma sau nu avem masini tunate) rotile dau o parte din spaga domnului primar
    2007-09-08, 01:35:41 (82.79.219.*)
  54. de je:
    deci hai sa ne cumparam pistoale. ca-n vestul salbatic. hahahahaha
    2007-09-08, 12:53:00 (82.78.219.*)
  55. de pufosu:
    sa dea draq sa imi blocheze raota ca le tai mainile :)))) ar maam voastra de jmekeri
    2007-09-09, 17:38:36 (86.126.86.*)



Jiunimea Blog

5 secunde - stiri instant
Diverse:

Vremea:
Acum: 16°C.
La noapte: 12°C.
Mâine: 17°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR: Tendinta 4.4646 lei
USD: Tendinta 3.5492 lei








Restaurante in Craiova
Restaurante in Craiova

Hoteluri in Craiova
Hoteluri in Craiova

Mobila in Craiova
Mobila in Craiova

Policlinici in Craiova
Policlinici in Craiova



Victor Sosea Design Blog Bogdan Danescu Fotojurnalism Blog Alexandru Virtosu Blog Anda Sosea - Cochilia
Sumarul ediţiei:

Ultima ora

Opinii

Eveniment

Actualitate

Sanatate

Societate

Economie

Util si placut

Life & Style

Olt si Valcea

Gorj si Mehedinti

Sport