20.6 C
Craiova
marți, 14 mai, 2024
Știri de ultima orăMagazinH&M: modă şi calitate la cele mai bune preţuri

H&M: modă şi calitate la cele mai bune preţuri

Brandul H&M, ale cărui creaţii sunt purtate de vedete pe covorul roşu, oferă haine la preţuri foarte atractive pentru femei, bărbaţi, tineri şi copii. Această marcă suedeză este prezentă acum în întreaga lume.

Grupul H&M a fost înfiinţat în Suedia, în 1947. Erling Persson, un comerciant suedez, este creatorul acestei mărci care a devenit un brand în doar câţiva ani. Pentru a-şi deschide primul magazin, el s-a inspirat din conceptul american al buticurilor care ofereau haine pentru femei la preţuri reduse.
Primul magazin şi-a deschis porţile în Västeras, sub numele de „Hennes“ (Pentru Ea). În anii ’50 şi ’60, conceptul Hennes a cunoscut un real succes atât în Suedia, cât şi în Peninsula Scandinavă. În 1968, când marca încerca să se stabilească la Stockholm, fondatorul ei a cumpărat un magazin de arme şi articole de vânătoare, Mauritz Widforss, şi a schimbat numele societăţii în Hennes & Mauritz, abreviat H&M.

Inspiraţie mondială

Colecţiile H&M sunt ancorate în modă. Marca propune aceleaşi opţiuni în materie de haine în toate reţelele sale de distribuţie. Colecţiile sunt create în Suedia de 80 de designeri care îşi găsesc inspiraţia în cele patru colţuri ale lumii. Compania H&M pune accent pe calitatea hainelor. Cele mai mici preţuri sunt obţinute datorită volumului foarte mare de comandă, dar şi numărului mic de intermediari între producţie şi vânzare. Particularitatea H&M este că marca nu are o unitate de fabricare. Toate hainele sunt confecţionate de furnizori externi din Asia şi Europa multe fiind făcute în România. Deşi este greu să găsim în ţara noastră haine produse în România, dacă intrăm într-un magazin H&M din străinătate, putem observa că pe eticheta articolelor de îmbrăcăminte scrie Made in Romania. Magazinele H&M sunt concepute pentru ca potenţialii clienţi să-şi aleagă singuri hainele. Prezentarea produselor, etichetele, precum şi decoraţiunile interioare sunt realizate cu mare atenţie.

O modă pentru toţi

H&M comercializează propriile concepte în magazine. Produsele sunt destinate femeilor, bărbaţilor, tinerilor, dar şi copiilor. De asemenea, în unele ţări sunt vândute cosmetice şi lenjerie intimă sub marca H&M. În fiecare magazin, marca are şapte linii diferite pe rafturile pentru femei: Hennes – pentru tinere, Woman – pentru femei mature, Clothes – haine la modă pentru toate vârstele, L.O.G.G. – haine de bază care nu se demodează, L.O.G.G. Sport – o gamă de haine sport, BiB – modele speciale pentru mărimile mari, MAMA – pentru femei însărcinate. În ceea ce priveşte colecţia pentru bărbaţi, aceasta conţine cinci linii, cea pentru tineri – două, iar cea pentru copii – trei.

Campania toamnă-iarnă 2009/2010

H&M şi-a anunţat colaborarea cu brandul britanic de accesorii Jimmy Choo. Numele Jimmy Choo a devenit celebru odată cu serialul „Totul despre sex“, în care Carrie, interpretată de Sarah Jessica Parker, l-a prezentat ca fiind brandul său preferat. Colecţia de pantofi şi poşete va fi lansată în doar 200 de magazine H&M din lume, începând cu 14 noiembrie 2009.
Colecţia va cuprinde încălţăminte şi genţi transformabile, precum şi o linie vestimentară pentru femei care să fie potrivită cu accesoriile. Nici segmentul masculin nu va fi trecut cu vederea, întrucât Jimmy Choo pregăteşte pentru H&M o colecţie de pantofi, genţi şi accesorii bărbăteşti.
H&M a mai colaborat cu nume sonore, printre care Madonna, Kylie Minogue, Stella McCartney, Karl Lagerfeld, Roberto Cavalli, Viktor & Rolf.

H&M în lume

Compania H&M are 1.800 de magazine în 34 de ţări. Germania reprezintă cea mai mare piaţă, urmată de Marea Britanie şi de Suedia. Noi articole sunt livrate zilnic în fiecare magazin pentru a răspunde mai bine aşteptărilor clienţilor. H&M are 73.000 de colaboratori în întreaga lume, toţi având acelaşi scop: să ofere o modă de calitate la cele mai bune preţuri.
 

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

5 COMENTARII