Acasă Bani & Afaceri Compania UNIC: În imobiliare, clientul e cel care îţi aduce succesul

Compania UNIC: În imobiliare, clientul e cel care îţi aduce succesul

-

După 18 ani de prezenţă pe piaţa imobiliarelor, managerul companiei UNIC povesteşte cum relaţia cu clientul este esenţială pentru a avea succes. Un client mulţumit se traduce în mai mulţi clienţi câştigaţi în viitor. Iar o relaţie cu clientul nu se poate construi decât prin francheţe şi dedicare. Respectul faţă de timpul unui client este unul dintre cele mai importante ingrediente ale succesului.

„Foarte mulţi proprietari ne dau în exclusivitate proprietăţile, pentru că au înţeles că, astfel, îi putem reprezenta mult mai bine. La fel şi pe cumpărător. Au consilier dedicat, lucrează mai mulţi membri în echipă. Fiecare are un rol bine definit şi asta face tot procesul mai eficient. Sunt cel puţin trei persoane care lucrează pentru un client“, mărturiseşte Nicu Răduţ, administratorul UNIC Imobiliare.

Dar drumul până aici nu a fost uşor. Primul pas este să câştigi încrederea clientului, iar acest lucru nu se poate face decât printr-o responsabilitate de neclintit. „Un dezvoltator care colaborează cu noi trece prin verificări drastice. Pentru că oamenii sunt mereu interesaţi de siguranţa construcţiei. Există anumite întârzieri la utilităţi, care ţin de furnizori, dar nu am lucrat niciodată cu un dezvoltator care să nu îşi facă lucrarea. Asta a ajutat ca imagine şi în timp“, spune Nicu Răduţ.

Pe lângă aceste lucruri, contează foarte mult şi să îi oferi clientului soluţii cu promptitudine şi să faci tot ce poţi pentru a salva timp.

Noi ne-am echipat foarte bine. Avem tabletă, imprimante mobile, aparate foto, o geantă cu tot ce trebuie, pentru confortul proprietarului. Când are loc vizita se realizează şi contractul, se fac şi fotografiile, se adaugă anunţul pe toate site-urile. E avantajos ca timp pentru proprietar. Îi permitem să fie şi creativ, să contribuie la propriul anunţ. Se fac evaluări realiste, se creează legătura cu agentul. Durează cam o oră şi jumătate vizita, dar totul se întâmplă atunci. Ne-a întrebat un client cândva dacă i-am adus toată agenţia acasă.

Succesul vine şi din oferta echilibrată, cu preţuri de la 35.000 de euro la 200.000 de euro. Clientul poate găsi ceva în funcţie de buget. Bineînţeles e important să înţeleagă că trebuie să se încadreze în acest buget. Nu poţi să tinzi către mai mult decât îţi permiţi, ci să îţi păstrezi realismul. Dar noi încercăm să comunicăm mereu cu sinceritate cu clienţii noştri şi avem norocul de a avea oameni foarte faini drept clienţi!“, adaugă managerul UNIC Imobiliare.

ȘTIRI VIDEO GdS

Jurnal de antreprenor. SPIACT Craiova întâmpină sincope în aprovizionarea cu piese

Firma are 103 angajați și nu a întrerupt activitatea. Probleme apar la aprovizionarea cu diverse repere necesare în producție. „La produsele complexe, ca ale noastre, dacă lipsește o piesă nu putem face produsul“, a spus administratorul SPIACT.