20.7 C
Craiova
miercuri, 1 mai, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriLG România a renunţat la optimism

LG România a renunţat la optimism

LG Electronics România, reprezentanţa locală a producătorului sud-coreean de echipamente IT&C, electronice şi electrocasnice, a redus de la 40 la 20% estimarea privind creşterea afacerilor în 2008, după ce rata a avut un uşor declin în semestrul al doilea, ca urmare a situaţiei financiare globale.

„Rata de creştere pe care am estimat-o pentru acest an a cunoscut un uşor declin în al doilea semestru, ca urmare a situaţiei financiare globale. În prima jumătate a acestui an, am înregistrat o majorare de 30% pentru toate diviziile locale. Suntem încrezători că, până la sfârşitul anului, totalul vânzărilor va înregistra o creştere de până la 20% faţă de anul trecut“, a declarat preşedintele companiei, Han Khyu.
La începutul anului, LG România a anunţat că are ca obiectiv pentru 2008 o creştere a veniturilor cu aproape 40%, la circa 140 de milioane de euro, după ce în anul precedent compania a avut vânzări de 104 milioane de euro, cu 51% peste rezultatul din 2006 şi uşor peste estimările iniţiale, de 100 de milioane de euro.

LG vede criza ca pe o oportunitate e consolidare a pieţei

Preşedintele reprezentanţei locale a concernului LG Electronics a spus că piaţa echipamentelor electronice din România va fi cu siguranţă influenţată de criza financiară globală. „Având în vedere situaţia din prezent de pe piaţă, ne-am revizuit target-ul de vânzări pentru acest an cu până la 20% mai puţin faţă de ceea ce am estimat iniţial. Suntem încrezători în creşterea stabilă a vânzărilor prin consolidarea gamei de produse din categoriile televizoare LCD, telefoane mobile, monitoare LCD şi electrocasnice. LG România consideră contextul economic actual drept o oportunitate în consolidarea locului pe piaţă printr-o poziţionare de top a produselor noastre şi o relaţionare mai strânsă cu toţi clienţii prin activităţi diverse de marketing“, a adăugat preşedintele LG România.
Profitul net al grupului sud-coreean a crescut de trei ori în primele şase luni, la 1,13 miliarde de dolari, în principal datorită avansului vânzărilor de telefoane mobile şi ecrane digitale, care au urcat cu aproape 30% faţă de perioada similară a anului trecut.
Vânzările LG la nivel global au crescut cu 15% în perioada analizată, de la 21,44 miliarde de dolari la 24,77 miliarde de dolari. LG intenţionează să investească 500 de milioane de dolari în marketing până în 2010, iar cea mai mare parte din această sumă se va concentra asupra a şase regiuni, printre care America de Nord, Europa şi China.
Adrian UNGUREANU

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

2 COMENTARII