9.7 C
Craiova
duminică, 28 aprilie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriCEZ nu mai face faţă reclamaţiilor

CEZ nu mai face faţă reclamaţiilor

Linia pentru deranjamente, 929, este ocupată tot timpul. Reprezentanţii companiei spun că de vină este clima.

Compania CEZ, furnizorul de energie electrică în Oltenia, nu mai face faţă reclamaţiilor venite din partea clienţilor. În ultimele zile, o parte din oamenii nemulţumiţi de serviciile oferite au preferat să sesizeze GdS în scris sau telefonic decât să apeleze la numărul 929 pus la dispoziţie de companie. Aceasta, deoarece mai tot timpul la numărul pentru deranjamente este ton de ocupat, iar atunci când sună nu răspunde nimeni.

În scris ne-a sesizat chiar Primăria Brabova, care semnalează că în ultimul an localnicii au avut probleme cu reţeaua de curent. „De mai mult de un an avem mari probleme cu întreruperea curentului electric, fapt ce a generat defectarea aparaturii electronice. Cetăţenii se plâng că nu pot folosi frigidere, congelatoare, instalaţii de alimentare cu apă, iar societăţile care au şantiere pentru reabilitarea şcolilor nu-şi pot desfăşura activitatea. Am făcut monitorizarea întreruperilor, care au fost şi de 20 de ori pe zi, am înştiinţat inclusiv prefectura şi OJPC, dar în zadar. De multă vreme nu s-a mai făcut revizia reţelelor de transport, avem stâlpi în pericol de prăbuşire. Dispecerul ne-a spus că dacă nu ne convine să ne debranşăm. Am solicitat CEZ repararea imprimantelor defectate din cauza întreruperilor repetate, dar am primit răspuns că, dacă alte primării nu au solicitat daune, înseamnă că în zonă nu au fost semnalate defecţiuni majore“, se spune în sesizarea trimisă la redacţie, semnată de viceprimarul Petre Băluţă.

Mai mult, edilul acuză OJPC că nu a răspuns la sesizarea pe care a făcut-o, iar prefectura ar fi înaintat plângerea către CEZ. OJPC susţine, la rândul său, că nu a primit până acum sesizarea, dar că o aşteaptă cu interes pentru a demara un control la Brabova. În replică, reprezentanţii CEZ recunosc că au foarte multe reclamaţii, dar pun acest fapt pe seama condiţiilor meteo din această perioadă. „În ceea ce priveşte apelurile la 929, în ultima perioadă avem foarte multe deranjamente, de aceea sunt liniile ocupate. Poate este şi vina noastră, că nu avem un apel în aşteptare. Referitor la Brabova, acolo se fac lucrări, am anunţat acest lucru. Linia este folosită pentru mentenanţa unui punct de transformare“, a precizat Iulia Borşan, purtătoarea de cuvânt a companiei.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

1 COMENTARIU