Un contract de asistenţă tehnică în valoare de 22 de milioane de euro, dat de Ministerul Traqnsporturilor unui consorţiu condus de firma italiană Italferr SpA, pune pe jar autorităţile din România. Obiectivul principal al contractului este pregătirea pentru finanţarea din fonduri de coeziune a lucrărilor pe secţiunile Braşov – Sighişoara, Sighişoara – Coşlariu şi Coşlariu – Simeria, dar pe lângă acestea mai era prevăzută realizarea unor studii de fezabilitate pentru liniile de cale ferată Craiova – Calafat şi Predeal – Braşov. Numai că în studiul de fezabilitate pe ruta feroviară Craiova – Calafat se pare că proiectantul Italferr ar fi făcut o greşeală depistată de oficialii Uniunii Europene de la Bruxelles. Firma italiană ar fi propus o soluţie de „înlocuire a liniei de contact care asigură alimentarea cu energie electrică a locomotivelor“, respectiv „înlocuirea liniilor de contact şi reabilitarea substaţiilor de tracţiune“, pentru linia ferată Craiova – Calafat, lungă de 107 kilometri. Numai că respectiva linie nu este electrificată. Amănunte în Gazeta de Sud.
Italienii „curentează” calea ferată Craiova – Calafat
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei