Un producător de cosmetice din Turcia a folosit imaginea unui terorist Al Qaeda pentru a promova un produs de epilare, informează web.orange.co.uk. Imaginea care a reprezentat elementul central al campaniei publicitare îl înfăţişează pe Khalid Sheikh Mohammed, în prezent deţinut la Guantanamo Bay, presupus a fi unul dintre teroriştii care ar fi planificat atentatele din SUA, din 11 septembrie 2001. În fotografia realizată în 2003, la scurt timp după ce a fost capturat în Pakistan, bărbatul poartă un tricou alb, care lasă să se vadă părul de pe pieptul şi de pe spatele său. Compania a folosit această fotografie, pe care a „completat-o“ cu sloganul „Părul nu se îndepărtează singur“, iar reprezentanţii firmei care s-a ocupat de campania de promovare au precizat că imaginea a fost folosită pentru „pilozitatea personajului, nu pentru activităţile teroriste ale acestuia“. „Am luat poza de pe o reţea de socializare. Nu am ştiut că e terorist“, a explicat un reprezentant al agenţiei de publicitate.
O lume nebună: Campanie publicitară cu imaginea unui terorist
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei