Acasă Magazin Ce i-a atras pe americani de Black Friday

Ce i-a atras pe americani de Black Friday

-

Cumpărătorii din Statele Unite au beneficiat de reduceri importante la jucării, îmbrăcăminte şi electronice, atât online, cât şi în magazine, cu ocazia Black Friday, care a oferit comercianţilor un start puternic pentru sezonul de sărbători, informează Reuters, potrivit Mediafax.

În online cumpărătorii au cheltuit 643 milioane de dolari până la ora 10 dimineaţa, în creştere cu 28% faţă de anul trecut, potrivit Adobe Analytics, care urmăreşte tranzacţiile la majoritatea comercianţilor online din Statele Unite ale Americii. În special vânzările de smartphone-uri au contribuit la câştiguri.

„În general, Black Friday este lipsit de sentimentul precipitării din trecut şi se simte mai mult ca o zi obişnuită de weekend în multe magazine”, spune Dana Telsey la Telsey Advisory Group.

„Multe dintre promoţii au fost disponibile în ultimele două săptămâni”, a spus Telsey.

Primele estimări au arătat că vânzările atât în magazine, cât şi online, au fost în conformitate cu aşteptările, conform raportului SpendingPulse al Mastercard Inc. Compania se aşteaptă ca vânzările Black Friday să ajungă la 23 de miliarde de dolari în acest an, de la 21 miliarde de dolari anul trecut.

Cheltuielile online sunt pe cale să atingă 6,4 miliarde de dolari vineri, a spus Adobe. Vânzările online de Ziua Recunostinţei au crescut cu 28%, la 3,7 miliarde de dolari.

Federaţia Naţională a Retailului prognozează că vânzările cu amănuntul pentru sărbătorile din SUA în noiembrie şi decembrie vor creşte între 4,3 şi 4,8 la sută faţă de 2017, la un total de 717,45 miliarde dolari până la 720,89 miliarde dolari.

Cumpărătorii au achiziţionat articole de mare preţ, cum ar fi televizoarele, iPad-urile Apple şi ceasuri la Target, în timp ce telefoanele, jucăriile, consolele de jocuri şi vasele de gătit au fost cele mai vândute la Walmart Inc.

Cele mai importante reduceri în îmbrăcăminte şi accesorii au fost oferite de Michael Kors, de 60%, de Gap, care ascăzut cu 50% mărfurile din site şi Nordstrom, de până la 60%.

Alte oferte: un magazin H&M din Manhattan a redus cu 30% toate mărfurile din magazin şi online; Macy’s din Herald Square, Manhattan, a vândut un portofel de designer Coach, care costa 225 dolari, pentru 53 de dolari, iar poşetele Coach, iniţial 259 de dolari, au fost reduse la jumătate.

Un magazin Eddie Bauer din Chicago a redus cu 50% toate articolele. În Chicago, Pandora, care vinde braţări care pot costa până la 1.000 de dolari, bijuteriile au fost cu 35% mai ieftine înainte de ora 10 şi cu 25% în restul zilei. Walmart a vândut mini Google Home pentru 99 de dolari.

ȘTIRI VIDEO GdS