13.4 C
Craiova
joi, 25 aprilie, 2024
Știri de ultima orăEducatieProfesorii unei școli din Olt continuă să predea lecții pe WhatsApp și în „vacanță“

Profesorii unei școli din Olt continuă să predea lecții pe WhatsApp și în „vacanță“

Elevii și profesorii de la Liceul Teoretic „Petre Pandrea“ vor continua să se întâlnească și în vacanța impusă de evoluția Covid-19, chiar dacă nu față în față.

Conducerea Liceului Teoretic „Petre Pandrea“ a luat decizia de a le propune profesorilor școlii să organizeze grupuri pe WhatsApp și astfel să continue să le predea și să-i ajute pe elevi să rezolve probleme. Astfel de grupuri se vor organiza de la învățământul primar și până la ultima clasă de liceu, fiecare profesor urmând să țină legătura cu fiecare clasă în parte. Este vorba în principal de profesorii care predau discipline la care elevii vor susține examene în vară, dar nu se limitează doar la ei.

Ce spune directorul liceului

„Eu, ca profesor de fizică, am cinci grupuri deja, pe care sunt și voi începe să le dau de lucru. Copiii mei, la rândul lor, care sunt elevi tot la noi la școală, au primit de lucru. Cel mare deja are de citit pentru astăzi. La învățământul primar, grupurile sunt cu părinții, nu cu copiii, și fiecare părinte le arată ce au de lucrat și sperăm să-i și susțină să rezolve sarcinile“, a spus directorul liceului, prof. Marian Anghel.

Acesta a menționat că fiecare profesor decide pe ce anume va insista și dacă va „ataca“ și lecții încă nepredate la clasă. Nu toți profesorii vor putea să-și întâlnească astfel elevii însă, pentru că sunt și discipline care au alocate în programă puține ore, unele doar o oră pe săptămână, motiv pentru care profesorii ajung să predea la foarte multe clase și ar avea, astfel, de gestionat activitatea pe multe grupuri de What’s App.


„Simt că nu va fi vorba doar de o săptămână și jumătate, și atunci trebuie să creăm antrenamentul ăsta neapărat“, a susținut directorul școlii. Deși laudă inițiativa colegilor, șefii Inspectoratului Școlar Județean Olt spun că acest mod de lucru nu poate fi asimilat predării on-line și că nu se poate considera că exercițiul pe care îl fac elevii înlocuiește efectiv procesul de predare-învățare suspendat.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS