10 C
Craiova
vineri, 26 aprilie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriServicii mai bune la AJOFM Dolj

Servicii mai bune la AJOFM Dolj

Persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă vor beneficia, din acest an, de servicii mult mai bune din partea angajaţilor Serviciului Public de Ocupare (SPO) din cadrul Agenţiilor Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM). În perioada iulie-decembrie 2011, 400 de angajaţi SPO din cele 16 judeţe ale regiunilor Sud-Vest Oltenia, Vest şi Sud-Muntenia au urmat o serie de cursuri de specializare. Acestea au fost livrate de Asociaţia de Consultanţă şi Consiliere Economico – Socială (ACCES) Oltenia şi au vizat „Management organizaţional“, „Managementul proiectului“, „Tehnici de comunicare, negociere, leadership“, „Tehnici de consiliere personalizată bazate pe identificarea intereselor vocaţionale“ și „Sisteme informatice utilizate în activitatea de consiliere“. „Aceste cursuri au fost organizate în cadrul proiectului MRB-Performant System «Implementarea în cadrul SPO a unui sistem performant de management al relaţiilor cu beneficiarii» şi au vizat pregătirea personalului AJOFM pentru furnizarea unor servicii profesioniste de ocupare şi asistenţă pentru beneficiari (persoane aflate în căutarea unui loc de muncă, indiferent că sunt şomeri sau angajaţi).
Aplicabilitatea practică a cunoștințelor dobândite și a abilităților îmbunătățite în urma Activității de Training se va realiza prin Coaching, care va consta în asistarea fiecărui angajat perfecționat din cadrul SPO în activitatea de furnizare a serviciilor de ocupare, conform sistemului MRB, pentru cel puţin cinci beneficiari. Potrivit graficului de activități al Proiectului, Activitatea de Coaching se implementează în perioada ianuarie-iunie 2012“, a declarat Aurora Cornelia Tiribeja, directorul executiv al AJOFM Dolj şi managerul proiectului.
• Andreea Horcone

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS