23.3 C
Craiova
duminică, 28 aprilie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriCar Fashion, pasiunea face diferenţa

Car Fashion, pasiunea face diferenţa

Car Fashion este o firmă care oferă servicii de colantare autoturisme şi de aplicare profesională de folii solare auto (omologate RAR), folii solare antiefracţie şi folii decorative pentru clădiri. În numai doi ani de la lansarea pe piaţă, Car Fashion a reuşit să-şi dubleze numărul clienţilor (cele mai multe taximetre din Craiova sunt „colantate“ de ei), să-şi mărească numărul de angajaţi (de la unu la trei) şi capacitatea de lucru (dacă la început, în garaj, putea fi „preparată“ o singură maşină, acum se poate lucra la patru în acelaşi timp). Cum a început totul şi cărui fapt se datorează această evoluţie, explică administratorul firmei, Cosmin Stan, un tânăr puţin trecut de 20 de ani, care munceşte cot la cot cu angajaţii.

Reporter: Cum a început povestea Car Fashion?

Cosmin Stan: Am fost printre primii care au început să aplice autocolante pe maşini. Lucrez încă din 2004 – am început cu maşina mea, la care am lucrat cu un prieten care avea experienţă în aşa ceva. A ieşit bine şi asta m-a încurajat să continuu. Au urmat maşinile prietenilor. Firma şi-a început activitatea în 2006. Nu cred că o să renunţ niciodată, pentru că o fac din plăcere.

R.: Unde aţi învăţat „meserie“?

C.S.: Când am început să lucrez eram student în anul III la Facultatea de Electromecanică. Practic însă, am furat meseria. Micile detalii şi amănuntele le-am învăţat pe parcurs, lucrând şi chiar greşind.

R.: Cum caracterizaţi acest tip de afacere, făcând referire la gradul de dificultate?

C.S.: Pare o afacere uşoară, dar din interior nu este chiar aşa. E destul de stresantă. Uneori devine obositoare – necesită foarte multe ore de muncă (uneori şi 12-14 pe zi).

R.: Care sunt greutăţile cu care v-aţi confruntat de-a lungul timpului?

C.S.: Se lucrează foarte mult cu omul şi este greu. Dacă nu faci din plăcere şi pasiune, nu iese bine şi nu poţi să mulţumeşti clientul. Trebuie multă răbdare şi multă atenţie. În plus, vara toată lumea vrea geamuri negre şi toţi clienţii vor „astăzi“.

R.: Ştiu că sunt o serie de domenii de activitate în care firmele îşi găsesc cu greu personal specializat. Cum a fost în cazul dumneavoastră?

C.S.: Foarte greu. Pe lângă faptul că nu sunt specializaţi, sunt puţini cei care au răbdare să înveţe această meserie şi cei care o fac din plăcere.

R.: Pe ce se bazează succesul afacerii dumneavoastră?

C.S.: Seriozitate şi calitate. Am încercat să respect clienţii şi să-i mulţumesc. Ne-a ajutat şi reclama, dar recomandările au un rol deosebit de important.

R.: Ce v-a determinat să oferiţi o gamă restrânsă de servicii?

C.S.: Eu merg pe principiul „dacă lucrezi într-un domeniu, să-l faci perfect, nu să faci câte puţin din fiecare“. La rândul meu, dacă aş avea o problemă cu maşina şi ar trebui s-o rezolv, aş merge la un centru specializat în problema respectivă, nu într-unul unde se fac de toate şi nimic foarte bine.

R.: De ce aplică, în general, craiovenii colante şi folii solare pe maşini?

C.S.: Din pasiune şi necesitate. Schimbă look-ul maşinii şi protejează de soare.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

1 COMENTARIU