10.3 C
Craiova
sâmbătă, 11 mai, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriLumma Design CLR 500 RS, bazat pe BMW M5

Lumma Design CLR 500 RS, bazat pe BMW M5

Motorul V10 ce dezvoltă 560 CP, evacuarea „racing“, un kit exterior complet nou, şasiu sport şi coborât cu 40 mm şi jantele Lumma Design impresionante de 21” sunt doar câteva detalii ce caracterizează noul CLR 500 RS.

Tunerul Lumma Design continuă modificarea vehiculelor premium prin adăugarea în colecţie a spectaculosului BMW CLR 500 RS, varianta care se bazează pe BMW M5. Potrivit www.informatiiauto.ro, această performantă limuzină a primit un kit complet exterior, un nou şasiu, o nouă evacuare „racing“, numeroase accesorii interioare şi un sistem de control al puterii pentru a oferi performanţele maxime.
Cei zece cilindri îi conferă motorului un aspect sportiv. Mergând după principiul „nu poţi avea niciodată prea mulţi cai-putere“, Lumma Design a folosit un nou sistem electronic de control şi optimizare a ECU şi au adus în plus 57 de cai-putere pe lângă cei 507 CP stoc. Convertorul catalitic metalic şi evacuarea sport au fost de folos pentru a mai „extrage“ ceva cai din impresionantul motor V10. Viteza maximă a fost limitată la 327 km/h. CLR 500 RS vine livrat şi cu un tuning optic al compartimentului motor, acesta fiind construit din carbon.
Kitul exterior vine cu un spoiler faţă nou, ce cuprinde o grilă mare pe mijloc şi două fante de aer pe laterale, aripile laterale faţă şi spate mai mari, spoilerul spate este nou şi cuprinde un difuzor de aer vopsit în negru ce îi conferă un aer sportiv. Vopseaua exterioară este un portocaliu ales de Lumma Design. Pentru a îmbunătăţi performanţele şi a scădea din greutate, Lumma Design a folosit în construcţia caroseriei carbon şi kevlar, două materiale foarte uşoare şi rezistenţă sporită. Jantele sunt creaţia proprie a Lumma Design. Sunt construite din aluminiu şi oţel inoxidabil, iar buza finală este din titan foarte fin prelucrat. Designul jantelor este în forma de Y cu cinci spiţe şi sunt echipate cu anvelope Yokohama 255/30-21 pe faţă şi 295/25-21 pe spate. Suspensia a fost coborâtă cu 40 mm şi provine de la renumita firmă în domeniu, H&R. Evacuarea este şi ea una sportivă, dublă, având diametrul de 115 mm, fiind ajutată de un convertor catalitic şi el tot sportiv. Interiorul îţi creează o ambianţă sportivă. Pielea în două tonuri portocaliu/negru, volanul ergonomic acoperit parţial cu piele şi carbon, planşa de bord, şi ea din carbon tot în aceleaşi două nuanţe portocaliu/negru, pedalele din aluminiu accentuează aspectul sportiv al acestui performant CLR 500 RS.

Peugeot 207 VAN va fi lansat pe piaţă în iulie

Peugeot a prezentat noul 207 VAN la CV Show 2007 (The Commercial Vehicle Show) desfăşurat în perioada 24 – 26 aprilie în Marea Britanie.
Bazat pe hatchback-ul 207 în trei portiere, 207 Van va avea aceeaşi lungime de 4.03 m, înălţimea de 1.47 m, lăţimea de 1.92 m şi distanţa dintre roţi de 2.54 m. Spaţiul de depozitare va fi de 1,1 metri cubi, iar greutatea ce poate fi transportată este de 450 kg.
La lansarea sa în iulie 2007 va fi disponibil cu trei motorizări, două HDI diesel (1.4 litri 70 CP şi 1.6 litri 90 CP) şi una pe benzină (1.4 litri 75 CP). Toate cele trei motorizări vor avea o cutie de viteze manuală cu cinci rapoarte ce vor fi optimizate pentru fiecare motorizare în parte.
Noul Peugeot 207 Van va avea parte şi de toate sistemele de siguranţă care sunt şi pe actualul 207 hatchback şi va include în varianta standard airbag pentru şofer şi pasagerul din dreapta. ESP-ul va fi opţional. Preţul noului Peugeot 207 Van va fi specificat o dată cu lansarea sa pe piaţă, în luna iulie 2007.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

1 COMENTARIU