16.2 C
Craiova
vineri, 29 martie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriTinerii craioveni au luat cu asalt cursurile de publicitate

Tinerii craioveni au luat cu asalt cursurile de publicitate

Doar 60 din cei 200 de solicitanti au fost acceptati sa participe la proiectul „I’mag“ organizat de Asociatia pentru Integrare Europeana Quiz


In ultima perioada, indiferent de profilul educational spre care se orienteaza, tinerii manifesta un interes ridicat pentru advertising, marketing si orice alta activitate conexa, semn ca imaginea este la mare pret. Unde mai pui ca unii dintre ei sint si talentati, iar pasiunea pentru acest domeniu capata implicit un nou inteles atit pentru ei, cit si pentru cei din jur.


Reprezentantii Asociatiei pentru Integrarea Europeana Quiz s-au hotarit sa vina in intimpinarea acestor persoane si propun, pentru al doilea an consecutiv, „I’mag“ – un proiect conceput pe de-o parte ca eveniment publicitar, iar pe de alta ca unul educational.


Proiectul finantat de Agentia Nationala pentru Sprijinirea Initiativelor Tinerilor se adreseaza „tinerilor creatori de imagine“, elevi sau studenti. „Ne-am propus sa identificam tineri creativi, pe care sa-i promovam in mediul de afaceri si carora sa le oferim informatii din domeniul publicitatii. In acelasi timp, speram ca vom reusi sa sensibilizam mediul de afaceri craiovean, ai carui reprezentanti ar trebui sa fie mai deschisi la ideea de publicitate si relatii publice“, a declarat Alina Rusu, vicepresedinte Quiz.


Mezinul proiectului are 16 ani


Pe baza fiselor de inscriere au fost alesi 60 de participanti, din 200. Dintre acestia, opt sint elevi. Razvan Mechenici, elev al Liceului „Traian Vuia“, are 16 ani si este cel mai tinar dintre participanti. Desi aflat la virsta adolescentei, acesta are deja experienta organizarii unui eveniment in cadrul Asociatiei Române a Tinerilor cu Initiativa. „A trebuit sa fac afisele pentru promovarea evenimentului, asa ca se poate spune ca am ceva experienta in promovarea de imagine. Sint pasionat de publicitate si as vrea sa aprofundez domeniul“, a declarat Razvan.


Motivatia participantilor este insa diversa. O studenta la Facultatea de Matematica-Informatica din Craiova a spus: „Cred ca ma va ajuta la un loc de munca. Da bine la CV si in plus informatica se imbina foarte bine cu publicitatea“. Alt tinar a ales sa participe la proiect pentru ca este gratuit si ofera posibilitatea intilnirilor cu oameni experimentati din domeniul publicitar.


„Cel mai cel“ spot va fi premiat


Cei selectati au participat ieri la primul training, urmind ca, pina pe 24 octombrie, sa aprofundeze subiecte ca advertisingul, crearea de imagine, marketingul sau relatiile publice. Printre cei care vor sustine cursuri se numara si Mihnea Gheorghiu, copywriter la agentia de publicitate Leo Burnett, Marius Dan, de la RoSpotLine, si Valentin-Daniel Anei, de la Junior Chamber International Bucuresti. In urma training-urilor, participantii, impartiti in echipe, vor putea sa-si puna ideile in practica prin crearea unor afise sau spoturi publicitare. Cele mai bune creatii publicitare vor fi recompensate la Gala premierii, prezentata de Catalin Baicus, actor la Teatrul National „Marin Sorescu“ din Craiova, la rindul sau pasionat de publicitate. „Imi plac foarte mult scurtmetrajele si sint un fan al proiectiilor de spoturi publicitare. In acest moment, publicitate e un domeniu neexploatat in Craiova. Cred insa ca avem tineri talentati, cu idei imaginative, de la care, ca membru al juriului, ma astept sa ma uimeasca si sa ma faca sa ma simt mindru ca am fost in juriu“, a declarat Baicus. Reprezentantii Quiz s-au gindit si la pasionatii de publicitate, neinteresati sa participe la modulele teoretice cu pricina, astfel ca acestia vor putea participa, pe 29 octombrie, la o proiectie de spoturi publicitare.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

2 COMENTARII