Acasă Actualitate Business cu AIESEC

Business cu AIESEC

-

Tinerii din AIESEC pun mereu ceva la cale. De data aceasta, ei au pregătit „Business Academy“, o iniţiativă destinată dezvoltării aptitudinilor tinerilor în conformitate cu cerinţele de pe piaţă. În acest proiect, organizaţiei i s-au alăturat companii mari, în care doritorii pot avea parte de traininguri şi workshopuri pe trei arii de interes: resurse umane, relaţii publice şi vânzări. CEZ, BCR, LR Health & Beauty Systems, PR Pătrat România, Generali, Audit şi Expertiză, JCI şi Plusauto sunt partenerii AIESEC în „Business Academy“.
Proiectul îţi va oferi o perspectivă asupra pieţei resurselor umane din România. Poţi discuta cu oameni cu vaste cunoştinţe în domeniul marketingului, care îţi vor împărtăşi experienţa lor. La vânzări ai şansa să afli cum să-ţi depăşeşti limitele, să negociezi şi să înveţi limbajul non-verbal ca un adevărat om de vânzări.
În ultima zi de promovare a proiectului se înscriseseră deja 300 de persoane, după cum a declarat Anca Gabriela Mic, purtătoarea de cuvânt a AIESEC Craiova. „Dintre aceştia, vor fi selectaţi 150 de participanţi, care vor profita de beneficiile care vin odată cu implicarea în acest proiect“, a completat Anca. Deşi a fost şi este foarte dificil să pună pe picioare această iniţiativă, de la strângerea resurselor umane până la acumularea celor materiale, aflăm că „rezultatele sunt cele care contează până la urmă şi satisfacţia pe care o ai în momentul în care vezi că oamenii chiar apreciază efortul depus de tine“. Cei implicaţi în AIESEC au un singur scop: „acela de a oferi o experienţă calitativă superioară studenţilor cărora li se adresează proiectul respectiv“.

AIESEC în cifre

Statisticile au şi ele ceva de spus. Anca a mărturisit că „anual, aproximativ 500 de studenţi aplică pentru a deveni membri AIESEC, iar în urma interviurilor individuale şi de grup, sunt selectaţi în jur de 100 de tineri“. AIESEC urmăreşte să aibă un număr realist de membri care să fie activi şi să se implice. Aceasta este cea mai importantă modalitate prin care organizaţia poate să ajungă la acea dezvoltare personală şi profesională pe care o promovează.
AIESEC vrea să recruteze tineri care să profite de proiectele desfăşurate pentru ei, tineri deschişi la acest tip de activităţi, cum ar fi „Business Academy“. „Suntem siguri că la sfârşitul proiectului vor fi mulţumiţi de ceea ce au învăţat, pentru că acele cunoştinţe îi vor ajuta pe viitor“, a spus Anca. În acelaşi timp, companiile vor avea de câştigat datorită acestui parteneriat. Ele vor avea posibilitatea să cunoască nivelul real al studenţilor interesaţi de domeniul lor şi, totodată, vor putea să îşi modeleze potenţialii angajaţi.

Anca UNGURENUŞ
Anca UNGURENUŞ
A absolvit Facultatea de Ştiinţe Sociale din Universitatea din Craiova, specializarea Jurnalism. Crede că poveştile oamenilor sunt cele mai importante şi de aceea, împreună cu Ana Dănescu, vrea să aducă mai aproape poveştile simple cu şi despre oameni, într-o emisiune-reportaj.

Logitech MX, mouse-ul vertical de birou

Logitech MX Vertical este un model disponibil pe piaţă de ceva vreme, care atrage atenţia datorită formei sale „ciudate” la prima vedere, care promite să ajute utilizatorii care stau mult timp la birou.

Motorola One Zoom a fost lansat oficial

Motorola One Zoom se face remarcat prin designul său cu suprafeţe din metal şlefuit şi sistemul quad-camera performant. Noul model One Zoom pune accent pe calitate şi versatilitate la obţinerea de poze.