14.4 C
Craiova
vineri, 3 mai, 2024
Știri de ultima orăActualitateUndă verde-n foi de varză

Undă verde-n foi de varză

Fluidizarea circulaţiei auto pe Rocada Craiovei la viteza undei verzi a fost o gogoaşă vândută oamenilor pe zece milioane de lei, cât a costat sistemul de management al traficului rutier. În lipsa spaţiului necesar de carosabil, orice încercare de a aerisi bulevardele Dacia şi Decebal în zona Gării, pe porţiunea în care cele două artere sunt paralele, rămâne un vis imposibil de materializat. Străzile sunt înguste, înţesate de maşini parcate pe carosabil, cu care se transportă marfa în piaţă, şi de treceri de pietoni în permanenţă ocupate, spre autogară şi spre piaţă. Întrebate de ce nu au luat în calcul lărgirea bulevardelor, autorităţile publice aruncă vina pe procedurile greoaie de expropriere. „În vederea lărgirii străzii în zona Autogării de Nord, pe bulevardul Decebal ar fi trebuit ca terenul respectiv să fie domeniu public şi în acest sens să fie făcute exproprieri înainte de depunerea proiectului în vederea finanţării. Cum durata proceselor de expropiere este mare, iar cele două bulevarde necesitau reabilitarea urgentă, orice întârziere ar fi putut duce la pierderea fondurilor europene şi, respectiv, la întârzierea proiectului de reabilitare pentru cele două bulevarde“, ne-a răspuns purtătorul de cuvânt al Primăriei Craiova, Carmen Licu. Adevărat, numai că reabilitarea Rocadei e o urgenţă de vreo zece ani, iar de exproprieri tot funcţionarii Primăriei Craiova ar fi trebuit să se ocupe, aşa cum au procedat în cazul străzii A.I. Cuza, unde au fost dărâmate case pentru a se construi parcări.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

9 COMENTARII