Valoarea sponsorizărilor din sportul european a crescut cu 37% din anul 2000 până în prezent şi a ajuns la suma de 6,7 miliarde de euro, arată un studiu realizat de firma de consultanţă International Marketing Reports, citat de Mandmeurope.com.
Domeniul serviciilor financiare este în acest an cel mai mare sponsor din sportul european, cu o cotă de 13% din cele 6,7 miliarde de euro. În anul 2000, acestea se situau pe locul trei, ca valoare, după domeniile auto şi alcool, şi reprezentau 8% din totalul sponsorizărilor în sportul european.
Cele mai sponsorizate sporturi sunt fotbalul, cu 38% din cele 6,7 miliarde de euro, şi sporturile cu motor, cu o cotă de 32%. Niciun alt sport nu depăşeşte 4% din totalul acestor sponsorizări.
Studiul a fost realizat de firma International Marketing Reports şi a analizat 2.157 de contracte de sponsorizare în sportul european, realizate pentru anul 2007. International Marketing Reports este o firmă britanică de consultanţă în marketing, specializată în domeniile sport şi televiziune digitală.
Valoarea sponsorizărilor din sportul european a crescut cu 37% din anul 2000
ȘTIRI VIDEO GdS
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei